AnonymBruker Skrevet 13. juni 2013 #1 Skrevet 13. juni 2013 Jeg og eksen skilte lag i oktober i fjor, og han flyttet ut med en gang. Da vi bodde sammen stod han kun registrert på adressen vi bodde på sammen (der jeg bor nå). Jeg søkte han opp på gulesider nå, og ser at han står registrert på to adresser. Både der han bor nå, og der jeg bor. Er dette lov? Jeg aner ikke hvorfor han han er registrert på to. Vi har ikke noen kontakt.. Er dette i det hele tatt lov? Anonymous poster hash: 15fd4...ba4
Kara W Skrevet 13. juni 2013 #2 Skrevet 13. juni 2013 Gule sider er ikke akkurat et helt nøyaktig oppslagsverk og man til en viss grad skrive hva man vil der. Det som er viktig er at han har forandret adresse i folkeregisteret. Det er han pliktig til, og ved skilsmisse er det dagen man registrerer flytting som er gjeldene for dato for separasjon (har jeg hørt). 2
Gjest Miranda2011 Skrevet 13. juni 2013 #3 Skrevet 13. juni 2013 Jeg og eksen skilte lag i oktober i fjor, og han flyttet ut med en gang. Da vi bodde sammen stod han kun registrert på adressen vi bodde på sammen (der jeg bor nå). Jeg søkte han opp på gulesider nå, og ser at han står registrert på to adresser. Både der han bor nå, og der jeg bor. Er dette lov? Jeg aner ikke hvorfor han han er registrert på to. Vi har ikke noen kontakt.. Er dette i det hele tatt lov? Anonymous poster hash: 15fd4...ba4 Gule sider er trege med oppdatering ja, har opplevd dette selv.
Britt Banditt Skrevet 13. juni 2013 #4 Skrevet 13. juni 2013 Gule sider er trege med oppdatering ja, har opplevd dette selv. Jepp. Jeg sto oppført på en gammel adresse i lang tid (over ett år) hos gule sider, selv om jeg både hadde endret adresse hos folkeregisteret, posten og telenor.
Gjest Gjest Skrevet 13. juni 2013 #5 Skrevet 13. juni 2013 Sjekk med folkeregisteret hvor hen han bor nu.
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2013 #6 Skrevet 13. juni 2013 Hvis han er registrert på ny adresse også så er det nok mest sannsynlig at gulesider.no bare lar gammelt stå. De har ikke tilgang til folkeregisteret vet du. De vil bare holde på så mye info som mulig. Har opplevd det samme selv og redigerte eget innhold på gulesider. Send ham en sms, gjør ham oppmerksom på det og be ham om å fjerne din adresse oppført på GS. Anonymous poster hash: d15be...63c
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2013 #7 Skrevet 13. juni 2013 Gule sider er ikke akkurat et helt nøyaktig oppslagsverk og man til en viss grad skrive hva man vil der. Det som er viktig er at han har forandret adresse i folkeregisteret. Det er han pliktig til, og ved skilsmisse er det dagen man registrerer flytting som er gjeldene for dato for separasjon (har jeg hørt). Neida, dato for separasjon telles fra selve utflyttingen, ikke registrert flytting. Jeg måtte ettersende posten til min eksmann til etter skilsmissen, han gadd ikke å endre den. På toppen av det hele måtte jeg ettersende den til foreldrene hans, for han ville ikke at jeg skulle vite hvor han bodde.... Anonymous poster hash: 368f6...028
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå