Gå til innhold

Ditsja, eller overgrubler jeg bare?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Lang historie kort. Jeg har møtt en fyr via nettet. Vi har prata og skypa mye i flere uker. Han har vært veldig på, kommet med massevis av superlativer og vi har hatt en veldig flørtende tone. Jeg har litt bagasje som gjør at jeg er litt reservert tidvis, men han myket med liksom litt opp.

Så har vi en avtale om å møtes nå denne helgen. Jeg har gleder meg stort! Vi pratet sist på mandag formiddag. Han gledet seg, kunne ikke vente til at det skulle bli helg. Nå er det torsdag, og han er som sunket i jorden. Tirsdag var taus. I går sendte jeg en sms for å høre om han hadde det fint. Ikkeno svar, selv om iPhone opplyser om at meldingen er levert. Vet han er nokså busy på jobb, men man jobber jo ikke hele døgnet heller.

Så. Hva skjer? Skal jeg bare anta at toget har gått? Eller skal jeg sende en siste melding for å høre om vi faktisk har en date til helgen? Jeg liker han jo så godt!

Anonymous poster hash: 23f2d...247
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke gi opp! Han har sikkert sett meldingen mens han har vært opptatt og glemt å svare senere. Send han melding, men ikke spør direkte om det blir noe. Spør heller om det var der og da dere skal møtes sånn at det heller virker som du trenger en bekreftelse for å få andre planer til å gå i orden eller noe. Svarer han ikke da så kan du mase litt.

AnonymBruker
Skrevet

Det heter ditch, eller dumpa på godt norsk.

Anonymous poster hash: 15e4c...d69
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...