Gå til innhold

Små røde blodåre

trulte

Anbefalte innlegg

Jeg har endel små røde blodårer på kinnet.

Kan disse fjernes på noen måte? Dekkrem selvfølgelig, men jeg tenkte på noe mer permanent.

Vil så gjerne være vakker på den STORE dagen vår.

Takk .)1212[ Dette Innlegg er endret av: trulte den 2002-02-28 21:02 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann...

Vet ikke annen måte enn å dekke til med litt krem og evt pudder...

Tror ikke de ser på DET på den store dagen icon_smile.gif Men det er jo åssen enn føler seg selv da...

Håper det blir en fin dag ihvertfall - noe det heeelt sikkert gjør.

Lykke til icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste et sted for en stund siden om behandling for sånne små blodårer, og har vridd hjernen for å huske hva som sto. Desverre kommer jeg ikke på det, men det finnes garantert måter å fjerne de på. Lurer på om det var en laserbehandling??? Uansett, hvis du spør en hudlege, hudpleiesalong el. så vet de helt sikkert hvor du bør henvende deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

På apoteket har de en krem som hjelper mot blåmerker, små åreknuter, og blodårer som går langt ut. Husker ikke hva den heter.....

Kansje den kan hjelpe? De på apoteket vet nok hvilken krem jeg mener bare du forklarer litt.

Lykke till!

Johanna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Salven Hirudoid. Denne skal bare brukes på blåmerker/blodutredelser.Den reduserer lokal hevelse og smerter, motvirker koagulering og bedrer blodgjennomstrømningen lokalt d.v.s at blåmerkene forsvinner raskere. Denne salven skal IKKE brukes på de små sprengte blodårene i ansiktet man kan ha fått av for sterk varme eller kulde. Disse kan kamufleres med grønn stift som fåes i parfymerier eller man kan fjerne de med laserbehandling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest petra

Skal vere grønn og blå kremer som dekker.

Spør i et parfymeri om koss og ka.

Det er så lenge siden jeg så det på go morgen norge,så husker kun at det skal vere noe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...