Gjest Ingunn Skrevet 13. juni 2013 #1 Del Skrevet 13. juni 2013 Da jeg sto opp i morges var det som en usynlig hånd prøvde å dra meg tilbake ned i senga. Å komme seg opp var en kamp! Sånn er det hver dag og jeg er dritt lei av å stå opp klokken halv sju og slave i åtte timer. I det siste ble jeg oppmerksom på NAVing og jeg tror det er noe for meg. Hvordan bør jeg gå fram? Jeg regner med at jeg må få en uførdiagnose men det feiler meg jo ingenting! skal jeg fake noe? hvordan går man fram nor man skal NAVe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 13. juni 2013 #2 Del Skrevet 13. juni 2013 Hjelp... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lincoln Skrevet 13. juni 2013 #3 Del Skrevet 13. juni 2013 De aller fleste som går på NAV har ikke-påviselige diagnoser. Så dette går nok helt greit. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anits Skrevet 13. juni 2013 #4 Del Skrevet 13. juni 2013 I følge noen av dagens ungdom er naving noe man kan velge dersom man ikke ønsker å jobbe. Dette er nok derfor fullt mulig,så kjør på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2013 #5 Del Skrevet 13. juni 2013 Så du vil bytte ut et "normalt" liv, med noe som gjør deg deprimert, lar deg miste selvrespekt og selvfølelse, og tilkalle skam hos deg selv og dem som vet om deg? Er helt jævlig utrolig at folk, fortsatt, tror at det er en fest å gå på nav. La oss si det slik. Hva når du om 5 år, ikke har hatt råd til ferie, ikke har hatt råd til bil, setifikat er hvertfall bare å glemme, du har gått glipp av mye vennene dine gjør sammen, og du kan ikke engang huske hvordan kino-salen ser ut på innsiden, er det da du jubler fordi du ble lykkelig og rik av å bytte ut det livet "navere" skulle ønske de hadde? Anonymous poster hash: fd93b...2ba 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 13. juni 2013 #6 Del Skrevet 13. juni 2013 Dårlig forsøk på trolling. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 13. juni 2013 #7 Del Skrevet 13. juni 2013 De aller fleste som går på NAV har ikke-påviselige diagnoser. Så dette går nok helt greit. Dust. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 13. juni 2013 #8 Del Skrevet 13. juni 2013 6000 i mnd er fett, hvis man bor hjemme og mor kjøper klær og mat og betaler alle regninger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. juni 2013 #9 Del Skrevet 13. juni 2013 hvis jg begynner på NAV tjener jeg mer enn jeg tjener nå. hvorfor skulle jeg bli fattig og venneløs? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Slask1 Skrevet 13. juni 2013 #10 Del Skrevet 13. juni 2013 Da jeg sto opp i morges var det som en usynlig hånd prøvde å dra meg tilbake ned i senga. Å komme seg opp var en kamp! Sånn er det hver dag og jeg er dritt lei av å stå opp klokken halv sju og slave i åtte timer. I det siste ble jeg oppmerksom på NAVing og jeg tror det er noe for meg. Hvordan bør jeg gå fram? Jeg regner med at jeg må få en uførdiagnose men det feiler meg jo ingenting! skal jeg fake noe? hvordan går man fram nor man skal NAVe? Startet en liknende tråd for 1 år siden, ærlig ment, men jeg fikk ny jobb. Det anbefaler jeg deg også. Ellers bør du satse på vondt i diverse ledd. Les deg opp på noe revmatologisk, det tar ofte tid før prøvesvar blir positive. Fuck arbeidslivet, føkk Norge, føkk systemet. Kjør på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snyltefluen Skrevet 13. juni 2013 #11 Del Skrevet 13. juni 2013 Håper for din skyld du har en grei inntekt da, siden ytelser som f.eks AAP utgjør 66% av tidligere inntekt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. juni 2013 #12 Del Skrevet 13. juni 2013 aap? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snyltefluen Skrevet 13. juni 2013 #13 Del Skrevet 13. juni 2013 Arbeidsavklaringspenger, noe jeg tror man må gjennom nå for tiden før man får innvilget uføretrygd. Samt diverse tiltak, da, men det blir nok koselig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2013 #14 Del Skrevet 13. juni 2013 Jeg elsket å nave da jeg var yngre, stå på dette klarer du. Anonymous poster hash: e88cb...29d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Herr Heftig Skrevet 13. juni 2013 #15 Del Skrevet 13. juni 2013 "NAVing" er forbeholdt de som bor hjemme hos mor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. juni 2013 #16 Del Skrevet 13. juni 2013 Det er sånt som dette som gjør at de kommer til å måtte sette ned satsene og dere friske kan gå tilbake til jobbene dere kan ha, mens vi syke må leve langt under fattigdomsgrensa. Tusen takk!! Dere gjør virkelig livet som kronisk alvorlig syk så mye lettere for oss som er ment å få hjelpen . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WinterDawn Skrevet 13. juni 2013 #17 Del Skrevet 13. juni 2013 Arbeidsmoralen nå til dags. Grøss. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2013 #18 Del Skrevet 13. juni 2013 Jeg husker den første "lønna" mi som naver, 3500 i livsopphold og 1500 i husleie til mamma som jeg selvfølgelig fikk beholde selv, det var tider det. Mange fine fylleturer på danskebåten og hjem og spørre pappa om mer penger da "lønna" var brukt opp "sukk" "mimrer". Anonymous poster hash: e88cb...29d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest idioten Skrevet 13. juni 2013 #19 Del Skrevet 13. juni 2013 Da jeg sto opp i morges var det som en usynlig hånd prøvde å dra meg tilbake ned i senga. Å komme seg opp var en kamp! Sånn er det hver dag og jeg er dritt lei av å stå opp klokken halv sju og slave i åtte timer. I det siste ble jeg oppmerksom på NAVing og jeg tror det er noe for meg. Hvordan bør jeg gå fram? Jeg regner med at jeg må få en uførdiagnose men det feiler meg jo ingenting! skal jeg fake noe? hvordan går man fram nor man skal NAVe? Det er såpass mange ressursvake som får det til at ressursterke bør ha 0 problem. 310.000 har klart det før deg. Hvorfor skulle ikke du? Og ingen vil stille spørsmål om du faker eller er lat. For gjør man det har man "dårlig menneskesyn" og er en egoist og mangler empati. Og driver mistenkeliggjøring av svake grupper. Offisielt er det nemlig slik at alle EGENTLIG ønsker å jobbe. Det er vedtatt. Fordelene er endeløse. Reise på ferie utenfor sesong, da får man 60% rabatt og siden man får 66% lønn blir det vinn vinn. Trenger ikke bil. Ingen årsavgift, sommerdekk, eu kontroll, service og bensinutgifter. Man kan bussen når den går. Når man har jobb er det ikke sikkert busstidene passer. Men som naver har man ikke slike problemer, KIWI er oppe til 23.00 på kvelden og da har man nok stått opp. I tillegg får man rabatt på bussen, man er jo pensjonist. Sosialt på jobb? Det finnes utallige sosiale "sentraler" hvor folk som ikke har noe å gjøre møtes for å drikke kaffe, lese aviser, få støtte og møte likesinnede og utveksle erfaringer. Og hvis man føler seg uretfferdig behandlet så finnes det enklaver i lavkostland som spania, thailand, Filipinene ol. Hvor man kan leve som konger på trygd. Selvfølgelig bor man der fordi klimaet er bra for sykdommen, sola er bra for psyken i mørketiden osv osv. Så hvem er idiotene her. Vi som står opp om morgenen og skraper is på bilen for å reise på en jobb. Etter å ha svettet på lesesaler med studielån. Og betaler 30% inntektskatt etc. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2013 #20 Del Skrevet 13. juni 2013 Hjelpes. Slike mennesker som du ødelegger for oss som er virkelig syke og avhengig av NAV. Tusen takk for det.Anonymous poster hash: 70d44...02d 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå