AnonymBruker Skrevet 13. juni 2013 #1 Skrevet 13. juni 2013 Nå er jeg så lei alle Øygard vitsene. Venner og familie klarer bare ikke holde kjeft. Det er vitser og mer eller mindre dårlig kamuflerte referanser. imiteringer av dialekten hans mm. Er redd hele bryllupsfesten skal bli ødelagt. Anonymous poster hash: 21ce0...2f3
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2013 #2 Skrevet 15. juni 2013 uff, det var trist! Jeg vet ikke du må jo bare gi faen i det? Er tross alt ikke hele vågå som er idioter, det skjønner jo alle. Kanskje du skal si strengt i fra neste gang du får en slik kommentar? Folk har en tendes til å komme med flåsete kommentarer for å være morsom, men de tenker seg gjerne om to ganger om de får beskjed Anonymous poster hash: 9128f...fad 2
Gjest Blondie65 Skrevet 15. juni 2013 #3 Skrevet 15. juni 2013 Hva med å fullstendig ignorere vitser du er lei av? Eller: si en gang: dette begynner å bli fryktelig gammelt dere, tror dere at vi har hørt disse vitsene før eller? Eller: bli den største Vågå-vits fortelleren selv. Det er begrenset hvor morsomt dette er når du ikke tar deg nær av det. Til dine aller nærmeste kan du jo gi et lite hint om at vitser er morsomt av og til, men ikke hele tiden og ikke i enhver sammenheng. Vågå er mer en kåte og pedofile ordførere - de vet det ikke sant? En kollega og jeg er begge blonde. Hun tok seg nær av alle blondinevitser. Jeg derimot elsker dem. Hun så på vitsene som personlige fornærmelser, jeg har aldri assosiert meg selv med det å være en dum blondine og ergo handler de vitsene ikke om meg. Vitsene handler om ordføreren og den delen av bygden som offentlig tok hans parti og forsvarer handlingene hans. Jeg går ut fra at din kjære ikke vil assosieres med dem? Ergo er vel ikke vitsene om han? Men som sagt: hele tiden og i enhver sammenheng passer ikke selv den morsomste vits.
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2013 #4 Skrevet 15. juni 2013 her skriver en person at hun er så lei av øygard vitser og hva gjør folk, jo de skriver øygard vitser, veldig voksent avdere, så glad at jeg ikke er fra vågå når folk behandler de som dette, bare pågrunn av at de er fra vågå, kanskje jeg skal begynne å kalle alle fra Oslo rasister fordi abb kom derifra, og til ts, si det til dem, si det rett ut at du ikke synes noe om det, ærlighet varer lengstAnonymous poster hash: 9688c...405 2
Gjest bustyvel Skrevet 15. juni 2013 #5 Skrevet 15. juni 2013 For en jævlig dum familie du har. De kommer til å kunne ødelegge forholdet til svigerfamilien din, for det er ikke gøy og høre alle Øygard-frasene om og om igjen når du er fra de traktene. Medfølelse til deg, han og familien hans. 1
Sulosi Skrevet 15. juni 2013 #6 Skrevet 15. juni 2013 Tråden er ryddet for upassende avsporinger. Sulosi, mod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå