Gjest Anonymous Skrevet 12. april 2004 #1 Skrevet 12. april 2004 Jeg skrev et lengre innlegg på samliv: http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php?t=75091 hvis du vil høre historien... Poenget mitt med innlegget her er å få et svar (noen tanker) fra dere gutter på hva min svoger tenker/føler... Huff, jeg vet at jeg er dum..men jeg har virkelig fått lyst på ham (ikke akkuratt sex liksom, men mer uforpliktende ekstraforhold ). Jeg vil at han skal like meg, og at han skal lengte etter meg.. Hvordan vet jeg om han gjør det... Kommer ALDRI til å spørre ham med ord!! En mann kysser vel ikke en jente han ikke liker... han liker meg nok, jeg er jo svigerinnen hans, men jeg mener på DEN måten... Huff, jeg roter fælt, men vil gjerne høre noen tanker! Hvordan skal jeg få ham til å like meg MER??
Gjest gjest1 Skrevet 14. april 2004 #2 Skrevet 14. april 2004 Var ikkje problemet ditt at du likte han då, og at de begge er gift??? Korleis i alle dagar kan du spørre etter råd for å få han til å like deg meir!?!? *oppgitt* Det er nok spennande at han er "forbudt", men det er kanskje best å slutte mens leiken er god. Eller?
Gjest Moonshadow Skrevet 14. april 2004 #3 Skrevet 14. april 2004 Jeg skrev et lengre innlegg på samliv: http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php?t=75091 hvis du vil høre historien... Poenget mitt med innlegget her er å få et svar (noen tanker) fra dere gutter på hva min svoger tenker/føler... Huff, jeg vet at jeg er dum..men jeg har virkelig fått lyst på ham (ikke akkuratt sex liksom, men mer uforpliktende ekstraforhold ). Jeg vil at han skal like meg, og at han skal lengte etter meg.. Hvordan vet jeg om han gjør det... Kommer ALDRI til å spørre ham med ord!! En mann kysser vel ikke en jente han ikke liker... han liker meg nok, jeg er jo svigerinnen hans, men jeg mener på DEN måten... Huff, jeg roter fælt, men vil gjerne høre noen tanker! Hvordan skal jeg få ham til å like meg MER?? Er det mulig?! Slike mennesker skulle ikke fått gå fritt... Du er jo så super ego som det er mulig å få det til. Du fortjener å bli sittende alene og du fortjener å bli såret på den værst tenkelige måte...
Sandman Skrevet 15. april 2004 #4 Skrevet 15. april 2004 Dette får du jaggu ordne opp i sjøl. Settingen din er ikke spesielt motiverende å dulle med på en forståelsesfull måte for oss andre.
Pusekatt Skrevet 15. april 2004 #5 Skrevet 15. april 2004 Du burde skamme deg!!! En ting er å synes at en annen mann er kjekk selv om du er gift, men å seriøst ønske at vedkommende (som er din svoger OG er gift) skal like deg fryktelig godt og lengte etter deg - hva i alle dager ønsker du å oppnå med det? Tror du virkelig at dere kan holde på nøyaktig slik dere vil, uten at det får konsekvenser, og uten at dere blir oppdaget? Du er gift, og han er gift. Jeg tviler sterkt på familien vil synes dette er spesielt stilig dersom de får vite om det. Og det er nok bare et spørsmål om tid! Spennende med småforelskelser; ja, helt klart. Men du er bra dum som setter to ekteskap, uskyldige barn og familieforhold på spill! Blir utrolig provosert av å lese om sånt....... :evil: :evil: :evil:
Gjest Madam Felle Skrevet 15. april 2004 #6 Skrevet 15. april 2004 Går det virkelig an å bli så forbanna korka?
Gjest Anonymous Skrevet 15. april 2004 #7 Skrevet 15. april 2004 Her skjønner jeg ikke helt tankegangen- Du likte ikke svarene du fikk forrige gang du skrev inn her - under samliv. Så du legger inn et innlegg til, om det sammen , med link til den gamle tråden og tror - hva? At du skal få bedre responds her :klø:
LilleBille Skrevet 15. april 2004 #8 Skrevet 15. april 2004 .. nok en som vil ha klapp på ryggen .. og "bare kos deg.. - for du fortjener selvfølgelig å få alt du har lyst på - uansett om du sårer andre underveis"... Dette er jo ikke første gangen.. enten det gjelder "venner", kollegaer eller svogere. (Men vanligvis har jo trådene blitt slettet når trådstarter ikke har fått medhold .. eller fått krass kritikk)
Gjest glamourgirl Skrevet 15. april 2004 #9 Skrevet 15. april 2004 Dette får du jaggu ordne opp i sjøl. Settingen din er ikke spesielt motiverende å dulle med på en forståelsesfull måte for oss andre.
Barbie Skrevet 15. april 2004 #10 Skrevet 15. april 2004 Jeg skriver bare under på alt det andre sier. Dette er så idiotisk, at jeg ikke vet om jeg skal le eller grine! Jeg håper virkelig du får smake egen medisin en dag!
Gjest Anonymous Skrevet 15. april 2004 #11 Skrevet 15. april 2004 Du får da ikek hjelp fra oss til å bedrive svik, utroskap og bedrag? Wake up- to reality!
Gjest Anonymous Skrevet 16. april 2004 #12 Skrevet 16. april 2004 Nå har jeg lest denne tråden, og tråden du henviste til. Jeg syns du fikk mange gode svar i denn forrige tråden - det var jo en del folk som tok deg på alvor der. I tillegg har du alle disse som kaller deg idiot etc. - og selv om du ikke skal gå og krølle deg inn under senga med hybelkaninene av den grunn, kan du jo ta hovedbudskapet til etterretning. Du har jo nå tydelig fått høre at folk ikke synes dette er en akseptabel oppførsel, derimot helt forkastelig. Et godt råd er derfor å ta innover deg at de reaksjonene du får her i forumet, vil du sannsynligvis også få i "den virkelige verden", dersom dette blir oppdaget. Selvsagt er det ikke så trygt som du gir uttrykk for. Sånt kan komme ut før du veit ordet av det. Den lettvinne løsningen du etterlyser, finnes ikke. Du må ta et valg og leve med konsekvensene av det. Hvis du fortsetter å handle som du gjør, kan (og sannsynligvis vil) det bli oppdaget. Ha reaksjonene fra folk her inne i tankene - og se for deg hvordan folk reagerer. Hallo, mannen din finner ut at du har klina med hans egen bror, og fått følelser for ham. Svigerforeldrene finner ut at du har holdt på med ikke bare en, men to av ungene. Æsj og fysj. Du sier at det ikke har noe med ungene dine å gjøre. Fra din side, nei, men hva hvis det blir helvete og huskestue i familielivet av det!? Har det ingenting med ungene dine å gjøre da?! Du sier at handlingen å kysse din svoger er greit. Jeg sier at det kanskje er greit, hvis dette foregår i åpenhet og er i tråd med de grenser som deres respektive partnere setter. (Og selv da tror jeg det kan bli vanskeligere enn man tror.) Men så lenge dette er noe du sniker deg til å gjøre, er det tydeligvis noe som er for galt til å være åpen om, da er det ikke greit! Så sier du at det er følelsene dine som er problemet - forelskelsen. Jeg kan skjønne litt hva du mener - for jeg har verdens beste mann, og innimellom fantaserer jeg om andre, ikke bare om sex, men også om kjærlighet til andre. Og er man forelska på denne måten, så er det jo både fælt og fint samtidig. Fantasier er jo vakre og deilige, samtidig er det jo helt feil å være for opptatt av andre enn sin partner, på den måten. Og det er, slik jeg opplever det, ekkelt å møte disse folka i virkeligheten, kanskje sammen med partneren, og skulle oppføre seg normalt etc etc. Poenget er imidlertid: Slike forelskelser er faktisk helt vanlige, men: Du må velge! Du kan ikke forlange både at herligheten skal fortsette og at alt samtidig skal fortsette som før! Kutt ut å etterlys lettvinne pose-og-sekk-løsninger, for de finnes ikke! KG-brukerne har svart deg med all mulig tydelighet. En forelskelse uten om forholdet kan du til en viss grad styre - ved å ikke mate den. Kutt helt ut, er mitt råd. Eller vær forberedt på en helvetes oppvask som involverer både deg og to ekteskap og unger og familie og kanskje også deres felles venner. Hva er verst? Nå ser jeg frem til å høre ditt svar, om dine tanker, for det virker som du skriver om problemstillinger som er seriøse for deg, jeg vil gjerne høre hvordan du tenker, og om hvordan det går.. Nå, lykke til på din nye, renhårige (håper jeg) vei!
Gjest Anonymous Skrevet 16. april 2004 #13 Skrevet 16. april 2004 SÅååååh... SPENNENDE, pirrende og FORBUDT.. Du må skille mellom begjær etter det umulige (som gir mat til luftslottet ditt) og realitene. Sorry, men du virker ikke særlig oppegående
Mossa Skrevet 16. april 2004 #14 Skrevet 16. april 2004 Huff, jeg vet at jeg er dum..men jeg har virkelig fått lyst på ham (ikke akkuratt sex liksom, men mer uforpliktende ekstraforhold ) Tror du seriøst at det er så veldig mange her som kommer til å gi deg de svarene du ønsker å høre rundt dette? For uansett hvor du legger temaet, kommer du ikke unna at det du driver med er moralsk forkastelig.
Gjest lurven Skrevet 16. april 2004 #15 Skrevet 16. april 2004 andres kjærester bør man holde seg unna... hvertfall venners og families
Gjest hovedinnlegger Skrevet 18. april 2004 #16 Skrevet 18. april 2004 Nå har jeg lest denne tråden, og tråden du henviste til. Jeg syns du fikk mange gode svar i denn forrige tråden - det var jo en del folk som tok deg på alvor der. I tillegg har du alle disse som kaller deg idiot etc. - og selv om du ikke skal gå og krølle deg inn under senga med hybelkaninene av den grunn, kan du jo ta hovedbudskapet til etterretning. Du har jo nå tydelig fått høre at folk ikke synes dette er en akseptabel oppførsel, derimot helt forkastelig. Et godt råd er derfor å ta innover deg at de reaksjonene du får her i forumet, vil du sannsynligvis også få i "den virkelige verden", dersom dette blir oppdaget. Selvsagt er det ikke så trygt som du gir uttrykk for. Sånt kan komme ut før du veit ordet av det. Den lettvinne løsningen du etterlyser, finnes ikke. Du må ta et valg og leve med konsekvensene av det. Hvis du fortsetter å handle som du gjør, kan (og sannsynligvis vil) det bli oppdaget. Ha reaksjonene fra folk her inne i tankene - og se for deg hvordan folk reagerer. Hallo, mannen din finner ut at du har klina med hans egen bror, og fått følelser for ham. Svigerforeldrene finner ut at du har holdt på med ikke bare en, men to av ungene. Æsj og fysj. Du sier at det ikke har noe med ungene dine å gjøre. Fra din side, nei, men hva hvis det blir helvete og huskestue i familielivet av det!? Har det ingenting med ungene dine å gjøre da?! Du sier at handlingen å kysse din svoger er greit. Jeg sier at det kanskje er greit, hvis dette foregår i åpenhet og er i tråd med de grenser som deres respektive partnere setter. (Og selv da tror jeg det kan bli vanskeligere enn man tror.) Men så lenge dette er noe du sniker deg til å gjøre, er det tydeligvis noe som er for galt til å være åpen om, da er det ikke greit! Så sier du at det er følelsene dine som er problemet - forelskelsen. Jeg kan skjønne litt hva du mener - for jeg har verdens beste mann, og innimellom fantaserer jeg om andre, ikke bare om sex, men også om kjærlighet til andre. Og er man forelska på denne måten, så er det jo både fælt og fint samtidig. Fantasier er jo vakre og deilige, samtidig er det jo helt feil å være for opptatt av andre enn sin partner, på den måten. Og det er, slik jeg opplever det, ekkelt å møte disse folka i virkeligheten, kanskje sammen med partneren, og skulle oppføre seg normalt etc etc. Poenget er imidlertid: Slike forelskelser er faktisk helt vanlige, men: Du må velge! Du kan ikke forlange både at herligheten skal fortsette og at alt samtidig skal fortsette som før! Kutt ut å etterlys lettvinne pose-og-sekk-løsninger, for de finnes ikke! KG-brukerne har svart deg med all mulig tydelighet. En forelskelse uten om forholdet kan du til en viss grad styre - ved å ikke mate den. Kutt helt ut, er mitt råd. Eller vær forberedt på en helvetes oppvask som involverer både deg og to ekteskap og unger og familie og kanskje også deres felles venner. Hva er verst? Nå ser jeg frem til å høre ditt svar, om dine tanker, for det virker som du skriver om problemstillinger som er seriøse for deg, jeg vil gjerne høre hvordan du tenker, og om hvordan det går.. Nå, lykke til på din nye, renhårige (håper jeg) vei! Tusen takk for fint svar! (til alle dere andre også!). Påsken er fordi, hverdagen er tilbake og "hendelsen" og forelskelsen har kommet litt på avstand.. Jeg tar alle svarene deres til etterretning! Jeg vil selvfølhelig ikke ødelegge familien, jeg vet at det ikke er noen fremtid for meg og min svoger sammen (det har jeg heller aldri ønsket!). Jeg er glad at jeg har fått dette litt på avstand nå, og forsøker å jobbe litt med meg selv for å møte neste "fristelse".. Joda, jeg har fortsatt "lyst på ham" , men skal tenke meg om en ekstra gang før jeg kaster meg i armene hans en gang til... Takk igjen for alle svar og all kritikk (spesiellt den konstuktive, som innlegget jeg siterer)!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå