AnonymBruker Skrevet 13. juni 2013 #1 Skrevet 13. juni 2013 Kjæresten min er tøffel for sin mor og familien..Mest moren sin! Han gjør og følger det hun vil og sier uansett.. Det går heller ikke an å snakke med han før han kommer med at ja men det er moren min..Men hva med meg...Flere som har opplevd det samme? Hva gjør dere? Anonymous poster hash: 76d33...30e
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2013 #2 Skrevet 13. juni 2013 Ingen? Anonymous poster hash: 40e04...573
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2013 #3 Skrevet 13. juni 2013 Hva er det han gjør da? Ser henne hver dag? Gjør alt hun sier? Følger hennes råd? Litt enklere hvis du utdyper litt.Anonymous poster hash: d047e...0f7 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2013 #4 Skrevet 13. juni 2013 Hva er det han gjør da? Ser henne hver dag? Gjør alt hun sier? Følger hennes råd? Litt enklere hvis du utdyper litt.Anonymous poster hash: d047e...0f7 Alt du har sitert:( Han bor med henne! Anonymous poster hash: 40e04...573
Gjest Gjest Skrevet 13. juni 2013 #5 Skrevet 13. juni 2013 Er ikke et utsunt forhold til mor litt turn-off? Han forstår nok ikke det selv altså. Dette er normalt, i hans bok. Enten må du lære ham å skrive noen nye sider i boken sin eller så kan du jo høre om han ikke heller har lyst å ha moren sin som kjæreste i tillegg og da?
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2013 #6 Skrevet 13. juni 2013 Han synes synd på henne, for faren hans har flyttet ut og orker ikke henne. Når han er eks hos meg, sender hun han mld om han blir senere enn 12 midnatt!! Hallo, han er 33 år! Men han greier ikke å motsi henne... Anonymous poster hash: 40e04...573
#Sunrise Skrevet 13. juni 2013 #7 Skrevet 13. juni 2013 husker jeg var sammen med en fyr som alltid skulle svare som stefaren sin vil du ha barn? nei det vil ikke stefar vil du ha en sånn bil? nei det vil ikke stefar vil du bo der? nei det vil ikke stefar det var sånn på ALT, er super slitsomt:P søstra mi pleide og si han måtte dumpe stefaren sin før han ble sammen med meg:P
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2013 #8 Skrevet 13. juni 2013 husker jeg var sammen med en fyr som alltid skulle svare som stefaren sin vil du ha barn? nei det vil ikke stefar vil du ha en sånn bil? nei det vil ikke stefar vil du bo der? nei det vil ikke stefar det var sånn på ALT, er super slitsomt:P søstra mi pleide og si han måtte dumpe stefaren sin før han ble sammen med meg:P Å herre XD Anonymous poster hash: 40e04...573
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2013 #9 Skrevet 13. juni 2013 Han hjelper henne ikke stort med situasjonen da, selv om han kanskje er godt overbevist om det. Han burde jo selvsagt ikke droppe henne, men han må lære henne å bli selvstendig nå. Anonymous poster hash: 59c36...adc
Gjest TS Skrevet 19. juni 2013 #10 Skrevet 19. juni 2013 TS her...Må bare få ut frustrasjonen min her og hjelp Var hjemme hos dem idag.. Han må tidlig opp imorgen..Så sier hun at han må legge seg tidlig med smil om munnen..Hint hint til meg følte jeg. Jeg pakket mine ting og reiste hjem til meg selv...Han gav meg klem og thats it... :`( hun er så ille og han dilter etter!! What to do? .....
Gjest Gjest Skrevet 20. juni 2013 #11 Skrevet 20. juni 2013 Finne deg en mann som er voksen og selvstendig. Det er vel for pokker ikke noe å lure på...
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2013 #12 Skrevet 20. juni 2013 Dette er litt psykisk terror om jeg kan kalle det det. Min far gjorde akkurat det samme, han ga meg dårlig samvittighet hvis jeg f.eks skulle ut en kveld - "jaja, da får jeg sitte her alene da". Det er faktisk pappaen min, og jeg ville ikke at han skal det vondt, så jeg ble hjemme. De gangene jeg reiste ut sendte jeg stadig meldinger om hva han gjorde, om det gikk bra osv. Det hele endret seg da jeg flyttet ut, så hadde kanskje spurt om han ville flytte inn med deg om dere har vært sammen lenge. Anonymous poster hash: d6994...8ed
Gjest Skrevet 20. juni 2013 #13 Skrevet 20. juni 2013 Dette er litt psykisk terror om jeg kan kalle det det. Min far gjorde akkurat det samme, han ga meg dårlig samvittighet hvis jeg f.eks skulle ut en kveld - "jaja, da får jeg sitte her alene da". Det er faktisk pappaen min, og jeg ville ikke at han skal det vondt, så jeg ble hjemme. De gangene jeg reiste ut sendte jeg stadig meldinger om hva han gjorde, om det gikk bra osv. Det hele endret seg da jeg flyttet ut, så hadde kanskje spurt om han ville flytte inn med deg om dere har vært sammen lenge. Anonymous poster hash: d6994...8ed Da flytter vel omtrent svigermor etter! Tror mannen har godt av å bo alene en periode og finne ut av ting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå