Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hun gjorde det slutt for et par måneder siden. Jeg prøvde de første par ukene å starten å få henne tilbake, men hun sa hun var 100% sikker. Hun har likevel sendt meldinger en gang i uken eller så og sagt hun håper jeg har det bra, at hun håper jeg finner en ny flott jente osv. Nå spør hun om jeg vil møtes for å spise en dag.

Jeg har kommet over henne nå, og er ikke interessert i å ha kontakt med ekser. Er det bare å svare det da?

Anonymous poster hash: 75595...3f9
Videoannonse
Annonse
Gjest Anonym
Skrevet

Hun gjorde det slutt for et par måneder siden. Jeg prøvde de første par ukene å starten å få henne tilbake, men hun sa hun var 100% sikker. Hun har likevel sendt meldinger en gang i uken eller så og sagt hun håper jeg har det bra, at hun håper jeg finner en ny flott jente osv. Nå spør hun om jeg vil møtes for å spise en dag.

Jeg har kommet over henne nå, og er ikke interessert i å ha kontakt med ekser. Er det bare å svare det da?

Hva vil du? Har du lyst til å møte henne, eller føler du det vil rippe opp følelsene dine igjen? Hvorfor gjorde hun det slutt?

AnonymBruker
Skrevet

Fant noen tips i en annen tråd.

"Det beste du kan gjøre er å ikke svare på denne kontakten, for det er det som er det beste for deg akkurat nå."

"Så lenge hun tar kontakt så har hun deg."

Det beste er vel da bare å blokkere henne uten å svare?

• Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg hadde foretrukket en melding ala "takk :) men jeg tror det beste for meg nå er å gå videre i livet, og det blir lettere om vi ikke har kontakt." eventuelt med et "håper det går bra med deg fremover" om det er noe du kan stå inne for.

AnonymBruker
Skrevet

Hva vil du? Har du lyst til å møte henne, eller føler du det vil rippe opp følelsene dine igjen? Hvorfor gjorde hun det slutt?

Nei, jeg er på gang med en annen, og har ikke lyst til å møte henne. Vet ikke hva jeg hadde hatt lyst til ellers, men jeg ser ikke poenget med å ha kontakt med en eks. Jeg er kanskje mest nysgjerrig på hvorfor hun tar kontakt. Det får jeg jo ikke vite hvis jeg ikke svarer.

Hun gjorde det slutt fordi jeg ikke ga henne nok oppmerksomhet da jeg var borte fra henne (jeg reiser mye med jobben og er ofte borte flere uker av gangen).

AnonymBruker
Skrevet

Flere som har formeninger om hva som foregår i hodet hennes?

Skrevet

Sannsynligvis tar hun kontakt fordi hun kjeder seg. Hun er nysgjerrig på hvordan det går med deg, kanskje ønsker en slags vennskapelig kontakt selv om det er slutt. Har hun noe kontakt med noen evt andre ekser?

Kanskje singellivet ikke var helt som forventet, og hun ønsker en slags bekreftelse om at du fortsatt liker henne. Kanskje hun er ute etter sex. Massevis av muligheter :)

AnonymBruker
Skrevet

Har hun ikke gitt noen signaler for hvorfor hun tar kontakt?
Slik jeg ser det, om en tar kontakt med en eks, er det jo fordi en vil opprette kontakt igjen.
Og så simpelt er det.

Men så kan en gjerne spørre seg videre, hvorfor vil hun opprette kontakt igjen?

og det kan vel være nok så individuelt gjerne. Den beste måten er nok om du spør henne.

Anonymous poster hash: 5262e...3c3
AnonymBruker
Skrevet

Har hun noe kontakt med noen evt andre ekser?

Hun sa alltid at hun ikke hadde noe kontakt med dem, men det kan hun jo så klart ha løyet om.

Gjest Miranda2011
Skrevet

Jeg tror at i de aller fleste tilfeller der det var et ordentlig forhold før bruddet, tar exen kontakt igjen fordi han ønsker å ha kontakt, om det er for at de vil tilbake til forholdet eller vennskap kan bare personen svare på. At det kun er for sex, tror jeg ikke.

Skrevet

Flere som har formeninger om hva som foregår i hodet hennes?

Tipper hun gjør det av empati.

I og med at hun har skrevet at hun håper du finner deg ei bra jente osv. Jeg gjorde det samme med eksen

AnonymBruker
Skrevet

Tipper hun gjør det av empati.

I og med at hun har skrevet at hun håper du finner deg ei bra jente osv. Jeg gjorde det samme med eksen

Du tror hun ønsker å møte meg av empati?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde foretrukket en melding ala "takk, men jeg tror det beste for meg nå er å gå videre i livet, og det blir lettere om vi ikke har kontakt."

Jeg svarte dette. Fikk til svar "Du gjør som du vil. Og jeg bryr meg ikke om du ikke har lyst. Jeg har det utrolig bra nå. Hadet."

Skrevet

Hun har prøvd å ha litt kontakt for å ha kontroll på TS.

Typisk at hun kommer løpende når han har noe på gang med ny dame.

Selv om hun ikke vil ha deg, så skal ingen andre få deg.

Greit å kutte sånne helt ut.

• Liker 1
Gjest energibånd
Skrevet

Du tror hun ønsker å møte meg av empati?

Det er det første som faller meg inn i hvert fall. Selv om forholdet er over betyr det ikke at hun ikke er glad i deg og ikke vil møte deg igjen. Hun vil muligens bare høre hvordan det står til med deg og kanskje utvikle et vennskapsforhold? Dersom du ikke er interessert i videre kontakt med henne, så får du informere henne om dette, at det er lettere for deg å komme deg videre i livet om dere ikke har kontakt.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg svarte dette. Fikk til svar "Du gjør som du vil. Og jeg bryr meg ikke om du ikke har lyst. Jeg har det utrolig bra nå. Hadet."

Jeg tror hun angrer , at hun egentlig vil ha han tilbake. Selv om det var hun som dumpa ts, kan hun angre...Svaret viser at hun er sint, skuffa, såra, men gjør alt for å motbevise det, men det lyser igjennom...

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Hun har prøvd å ha litt kontakt for å ha kontroll på TS.

Typisk at hun kommer løpende når han har noe på gang med ny dame.

Selv om hun ikke vil ha deg, så skal ingen andre få deg.

Er dette typisk damer?

AnonymBruker
Skrevet

Er dette typisk damer?

Det er litt sånn med meg ihvertfall.

Anonymous poster hash: 36513...b8f

Gjest Blondie65
Skrevet

Er dette typisk damer? Anonymous poster hash: 75595...3f9

Dette er typisk enkelte menn og enkelte damer. Eietrang.

Tror de kan holde en på gress til en regnværdag de kjeder seg.

AnonymBruker
Skrevet

Hun har nok dårlig samvittighet, det er vanskelig å gjøre det slutt, og hun ønsker å "gjøre det godt igjen". Be henne slutte og fortell henne at du må bli ferdig med bruddet og at du tar kontakt med henne om du ønsker kontakt.

Anonymous poster hash: 471dd...cfb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...