AnonymBruker Skrevet 13. juni 2013 #1 Del Skrevet 13. juni 2013 Rundt denne tiden de siste tre dagene har jeg blitt like kvalm, men de andre dagene har jeg kastet opp. Nå klarer jeg ikke i det hele tatt. Bare brekker meg, men ingen oppkast! Noen tips? Vil gjerne høre for kvalmen gir seg jo tydeligvis ikke.. Åhh, så lei! 12+0 imorgen Anonymous poster hash: b58d5...574 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2013 #2 Del Skrevet 13. juni 2013 Selv om kvalmen er kjip, hadde jeg vært glad til jeg slapp oppkast i hvert fall. Det finnes mange kjerringråd mot svangerskapskvalme, om de fungerer eller ikke varierer veldig. For meg fungerte ingenting, kastet opp 3-4 ganger daglig hele svangerskapet. Anonymous poster hash: c998b...2af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 13. juni 2013 #3 Del Skrevet 13. juni 2013 Jeg er stor fan av denne http://www.seaband.no/gravid.html Men har ikke hatt noe særlig kvalme i denne graviditeten, hadde det kraftig forrige gang men ikke så lenge og viste ikke om disse båndene da. Har hatt annen kraftig kvalme som disse har fungert på Har lest at det hjelper å spise ofte, ellers vet jeg ikke noe du kan gjøre selv. Kanskje høre med legen din? Vet at det finnes piller mot kvalme. Siden du er 12 uker nå snart så kan det godt hende at kvalmen går over snart Men kanskje ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå