Gå til innhold

Hvordan få en skorpion interessert?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har møtt en skorpiongutt som jeg er blitt ganske betatt av. Møtte han på byen, og har hatt litt kontakt på sms/facebook i ettertid. Ikke noe førtete snakk selv om vi endte opp med å kysse litt osv, men blitt noen likes begge veier. :)

Jeg er selv kreps, og ganske sjenert og syntes det er vanskelig å ta kontakt med andre. Er redd for å virke masete, desperat, hva han skal tenke osv.. vil bare at HAN skal ta intiativet til å prate mer.

Lest litt om skorpioner, men ikke helt funnet hvordan de viser interesse/ hva som skal til for å sjarmere en..

Noen av dere som har peiling på dette? :laugh:

Anonymous poster hash: 9e1fd...360
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg har et spørsmål..

Hvorfor finnes det fremdeles folk, i 2013, som tror at en tvilling tenker og føler på en bestemt måte mens en kreps har et helt annet tankemønster?

De stjernetegnene er bare noe TULL!

Anonymous poster hash: 5ef5d...6a2
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Så og si alle kjennetegnene på kreps stemmer for meg, så vil ikke si det er tull. :) Kjenner igjen masse personlighetstrekk fra folk med ulike stjernetegn, så føler det er en bra måte å finne mer ut om andre på.

Men men, er ikke alle som er like overbevist som meg. :)

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Enig med AB 6a2. Det finnes ingenting, hverken av forskning eller logikk, som tilsier at stjernetegn har noe som helst å si. Det forundrer meg at noen mennesker tror på slikt. Det er ikke "Du tror noe, jeg tror noe annet, vi får bare være uenige", det er bare.. Sprøtt. Og litt trist.

Anonymous poster hash: 127e7...c17

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg husker rett, så tror jeg skorpioner har vanskelig for å bestemme seg. Så er de usikre på seg selv, selv om de ikke viser det så lett. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så og si alle kjennetegnene på kreps stemmer for meg, så vil ikke si det er tull. :) Kjenner igjen masse personlighetstrekk fra folk med ulike stjernetegn, så føler det er en bra måte å finne mer ut om andre på.

Men men, er ikke alle som er like overbevist som meg. :)

Du burde kanskje lese om Barnum statements...

http://www.youtube.com/watch?v=pbdXNTPPPBo

Endret av Kim
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Nå laget jeg ikke denne tråden for å diskutere om stjernetegn er sant eller ikke, det er vel opp til hver enkelt hva de vil tro på. Dere får heller lage en egen post om det, for er egentlig en spennende diskjusjon!

Takk for svar Marianne! :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Murica

Hold en siriss foran trynet dens...de elsker små crunchy insekter. Kommer selvsagt an på hvilken type scorpion. Tror ikke kreps står på menyen til skorpion...

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hold en siriss foran trynet dens...de elsker små crunchy insekter. Kommer selvsagt an på hvilken type scorpion. Tror ikke kreps står på menyen til skorpion...

Hehe, takk for tips!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Miranda2011

At feks krepser har fellestrekk, tror jeg stemmer, men jeg kjenner mange par som er lykkelig gift med en person med et stjernetegn som han/hun ikke skulle passe sammen med. Så å bare gå etter et bestemt tegn tror jeg kan bli en skuffelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er et horoskop for krepsen. Føler du at det passer?

You have a great need for other people to like and admire you. You have a tendency to be critical of yourself. You have a great deal of unused capacity which you have not turned to your advantage. While you have some personality weaknesses, you are generally able to compensate for them. Disciplined and self-controlled outside, you tend to be worrisome and insecure inside. At times you have serious doubts as to whether you have made the right decision or done the right thing. You prefer a certain amount of change and variety and become dissatisfied when hemmed in by restrictions and limitations. You pride yourself as an independent thinker and do not accept others’ statements without satisfactory proof. You have found it unwise to be too frank in revealing yourself to others. At times you are extroverted, affable, sociable, while at other times you are introverted, wary, reserved. Some of your aspirations tend to be pretty unrealistic. Security is one of your major goals in life.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du har ikke sjangs. Beste match er jomfruen og skorpionen. Alt annet passer ikke sammen, dette er beste match.

Anonymous poster hash: a8af9...5c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 6 år senere...

Annonse

Jeg er løve og lurer på det samme. Har blitt betatt av en skorpion, men han er ganske vanskelig å tyde. Han virker interessert, og så uinteressert. Tror han er ganske bestemt på ting og blir ikke så lett revet med av følelser hvis han har bestemt seg for noe. Men hvordan få han til å falle? Interessen hans har jeg holdt i 8 måneder, men hvordan få han enda mer på kroken?

Anonymkode: 8c32e...943

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan ikke dra noen slutninger om han som person og bruke det til manipulasjon kun basert på soltegn. Vi har alle tegnene i zodiacen i oss, astrologi er uendelig mye mer enn bare soltegnet, og det er nesten meningsløst å bruke det alene på noe så komplekst som et menneske.

Det beste redskapet du har er din egen tilstedeværelse og intuisjon, i forhold til hva ditt neste steg blir. Gi slipp på idén om å få han til å gjøre noe som helst (dette er lave vibrasjoner), er han interessert så er han det, og omvendt.

Du kan sette en intensjon om å bli bedre kjent, deretter må du gi slipp på det og ta det som det kommer. Du kan spørre dine hjelpere om assistanse for deg selv og din opptreden, så lenge du ikke prøver å gå innpå hans frie vilje. Ha litt tillit til universet, er det meningen så trenger du ikke kontrollere det. Du må mykne for å kunne ta imot, om det kommer din vei.

Anonymkode: 1a610...505

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ikke fange eller manipulere ham, ønsker kun at han blir enda mer interessert enn han er nå. Han tar kontakt ofte, men spør ikke så ofte om å treffes. Så han er jo interessert i meg, men kanskje ikke nok til å ta det et steg videre. Til nå har jeg prøvd å være veldig på og vise og fortelle han hvor mye jeg setter pris på ham. Men da har han bare lent seg tilbake og tatt for gitt at jeg tar initiativ. Nå har jeg prøvd å trekke meg litt tilbake for å se hva han gjør. Hvis ikke så vet jeg ikke hva jeg kan gjøre. Det er derfor jeg spør her hva som skal til for å få en skorpion til å falle 😊.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Med den logikken din TS at stjernetegn har noe å si for personlighet, tanker og følelser så må jeg bare si kom deg vekk! Jeg har i 9 år blitt mishandlet av en skorpion og han har virkelig ødelagt meg som menneske. Jeg er veldig psykisk syk på grunn av alt han har utsatt meg for. 

Eller.....Så har ikke stjernetegnet en dritt å si på hvorfor min eks var slik han var mot meg. 

Men du kan jo velge selv hva du vil tro da. 

Anonymkode: 51320...5da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vil ikke fange eller manipulere ham, ønsker kun at han blir enda mer interessert enn han er nå. Han tar kontakt ofte, men spør ikke så ofte om å treffes. Så han er jo interessert i meg, men kanskje ikke nok til å ta det et steg videre. Til nå har jeg prøvd å være veldig på og vise og fortelle han hvor mye jeg setter pris på ham. Men da har han bare lent seg tilbake og tatt for gitt at jeg tar initiativ. Nå har jeg prøvd å trekke meg litt tilbake for å se hva han gjør. Hvis ikke så vet jeg ikke hva jeg kan gjøre. Det er derfor jeg spør her hva som skal til for å få en skorpion til å falle 😊.

Skjønner 🙂 Jeg tenker litt at hvis du trekker deg tilbake nå så kan han tro at du har mistet interessen? Personlig er jeg for at man skal være mest mulig ekte og ikke spille spill, det er det jeg har hatt best erfaring med. Du må selv kjenne på hva som blir riktig for deg. Scorpio kan ha dype intense følelser og derfor ta sin tid, men umulig å vite fra det alene. Vet du livsveinummer, eller hvilken dato/dag i mnd han er født?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner 🙂 Jeg tenker litt at hvis du trekker deg tilbake nå så kan han tro at du har mistet interessen? Personlig er jeg for at man skal være mest mulig ekte og ikke spille spill, det er det jeg har hatt best erfaring med. Du må selv kjenne på hva som blir riktig for deg. Scorpio kan ha dype intense følelser og derfor ta sin tid, men umulig å vite fra det alene. Vet du livsveinummer, eller hvilken dato/dag i mnd han er født?

Ja jeg vet hvilken dato han er født. Jo det kan være det skjer, men npr jeg hele tiden har vært på og tatt masse initiativ og han bare har tatt det for gitt, så må jeg skifte taktikk tydeligvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ab #14: Hva er fødselsdatoen hans? Kanskje du vet klokkeslett også? Og hva er din fødselsdato/klokkeslett?

Jeg har holdt på med astrologi/synastri i mange år. Kanskje jeg kan gi deg noen svar. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...