Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest karianne
Skrevet

Møtte en mann på en dating side, ville ikke legge han til facebook, men han maste og jeg ga litt etter.

Cluet er at han ikke slutter og mase, uansett hvor mye jeg tester fyren gir han seg ikke. Han vil jeg skal komme hjem til han, noe jeg er skeptisk til, snakker med han om sex og slike ting, han sverger at det kun dreier seg om å se om vi passer sammen.. men når jeg ber meg møte han ett annet sted så nei, og mener jeg kan komme når jeg er klar for det............................

han gir seg liksom ikke, og jeg er nyskjerrig som bare det, trigger jakt instinktet mitt til de grader, han tar kontakt når som helst på døgnet, svare alltid med en gang.

Hva skal jeg gjøre?

Videoannonse
Annonse
Gjest Miranda2011
Skrevet

Dra ihvertfall ikke hjem til ham, vil han ikke møte deg ute blant folk, lar du være, en vet aldri..

• Liker 17
AnonymBruker
Skrevet

jeg ville aldri møtt en mann som nekter å møte meg på et offentlig sted. jeg nekter å dra hjem til noen eller ta de med hjem til meg første møte.

skjønner heller ikke greia med at du liker at han maser.

Anonymous poster hash: e1cb1...67c
  • Liker 11
Gjest Gjest
Skrevet

"Rule of spam". Før eller senere fungerer det, og det er nær null innsats.

Jeg får jevnlig slike, og er dønn ærlig om at de kaster bort tiden på meg, men allikevel har jeg hatt et par etter meg i over et år :ler:

Sier meg forøvrig enig med de andre her, han er en reell risiko, enten i form av overfallsvoldtekt, eller "jammen, du kom jo hit, så du vil jo. Bare litt, skal bare" og slik går dagan. Kast bort tiden på han om du føler du har kontroll, og han ikke har noe som kan identifisere deg, (bilder, navn osv), men dropp å møte han.

Skrevet (endret)

Du leker med ilden, ta de gode rådene over før du brenner deg.

Veeeldig rart at han ikke vil møte deg på offentlig sted. Dette her er common knowledge. Faktisk så jeg vil si du er skyld i det selv om du drar hjem til ham og noe skulle skje. Blir litt som å legge igjen lommeboka si med vilje på gata på Grønland og så klage når den blir stjelt.

Endret av Flair
Gjest karianne
Skrevet

Jeg har snakket med han lenge, og vet for mye i forhold til jobb/ bilder osv at denne fyren ikke er en overfallsmann, har hatt lange diskusjoner i en mnd nå...........

sier jeg får player vibber, men han bare aviser det og sier han er snill, fyren er jo voksen da...

vet ikke hva jeg skal tro lenger, og er nyskjerrig som bare det

Gjest karianne
Skrevet

Leker med ilden?

Han virker jo oppriktig også, har snakket om mye private ting også som går på andre greier enn kun forhold...

og nei, jeg reiser aldri i livet hjem til han på første møte, selv om han insisterer på at det er kun pizza og film, og er veldig oppriktig på det

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har snakket med han lenge, og vet for mye i forhold til jobb/ bilder osv at denne fyren ikke er en overfallsmann, har hatt lange diskusjoner i en mnd nå...........

sier jeg får player vibber, men han bare aviser det og sier han er snill, fyren er jo voksen da...

vet ikke hva jeg skal tro lenger, og er nyskjerrig som bare det

Leker med ilden?

Han virker jo oppriktig også, har snakket om mye private ting også som går på andre greier enn kun forhold...

og nei, jeg reiser aldri i livet hjem til han på første møte, selv om han insisterer på at det er kun pizza og film, og er veldig oppriktig på det

Om han nekter å møte deg på et offentlig sted, så er han en reell risiko. Voldtekter skjer mellom folk som har kjent hverandre i flere år, og har betydelig tettere bånd enn det dere har. Dropp sexpraten i en måned eller to, gjør det tydelig at om dere treffes så blir det i en offentlig setting, og se hvor lange han gidder.

Skrevet (endret)

Men hvorfor inni huleste tror du han tar kontakt da?

Er du så naiv at du tror at han bare vil være venner med deg?

Klart han ønsker å ha sex med deg. Er det slik at dette er HELT uaktuelt for deg, så si ifra, så han slipper å sløse bort tid på deg.

At han ikke vil møte deg på et offentlig sted osv. trenger jo ikke nødvendigvis bety at han er creepy. for meg så signaliserer tydelig at det er sex han er ute etter og derfor ikke ser verdien i å møte deg andre steder enn hos deg, han selv eller på hotell.

Endret av Kim
Skrevet

Leker med ilden?

Flink jente :)

Og nei, det var ikke ironisk.

• Liker 1
Gjest karianne
Skrevet

Takk for gode råd.

Jeg tar ikke kontakt lenger, og reiser ikke hjem til han på første date.

Hvis han absolutt vil møte meg så får det skje ute på ett offentlig sted. Jeg snakker ikke mye om sex med han, bare nevner at det er det han er ute etter, men neeeida... han er så grei så;)

playere har en tendens til å spotte meg mil unna, jeg vet det- men fy søren så fristende det er når de er fine...

Jeg er ikke naiv, har hatt lange diskusjoner om den sex biten- så hvorfor skal han da gidde mase med meg 24.7, nok av billige damer

Gjest karianne
Skrevet

Jeg har gitt beskjed om at det er uaktuelt med sex fra meg, men han insisterer på at det ikke er tilfellet.

Hvorfor lyge om det?

Vi har hatt gode vennskapelige samtaler også, men nei- skal ikke være naiv..

Gjest Gjest
Skrevet

Takk for gode råd.

Jeg tar ikke kontakt lenger, og reiser ikke hjem til han på første date.

Hvis han absolutt vil møte meg så får det skje ute på ett offentlig sted. Jeg snakker ikke mye om sex med han, bare nevner at det er det han er ute etter, men neeeida... han er så grei så ;)

playere har en tendens til å spotte meg mil unna, jeg vet det- men fy søren så fristende det er når de er fine...

Jeg er ikke naiv, har hatt lange diskusjoner om den sex biten- så hvorfor skal han da gidde mase med meg 24.7, nok av billige damer

:ler: Lurer på om det er en av "mine" du har fått etter deg. Om så er, så kommer han til å fortsette, selv om han får beskjed om at du er ikke seksuelt interessert i han, og er involvert med en annen. Trolig vil setningen "jeg er mer eller mindre lesbisk, og kun interessert i "menn" om de egentlig er kvinner" ikke stoppe han heller. Blir litt som kåte kaniner som løper med hodet først i en vegg, om og om igjen.

For det som er? Det er ikke så mange som svarer. Så selv om det er mengder av "billige damer" rundt om, så kan de velge og vrake. Nesten alle menn som holder på slik blir vraket av nesten alle de kontakter. Så at noen svarer, selv om det er gjort tydelig at sex er uaktuelt, blir tatt som en invitt.

Gjest karianne
Skrevet

Javel, da er det på tide og slette fyren..

Gjest Gjest
Skrevet

Javel, da er det på tide og slette fyren..

Sikkert like greit :) er han til mer irritasjon enn underholdning, så er det liten grunn til å ha noen slik rundt :)

Gjest karianne
Skrevet

Siste han sier i en melding er at jeg kan få adressen når jeg er på vei...........

jeg svarte så fint nei, hvis han ikke kunne møte meg på ett offentlig sted fikk det bare være, og i så tilfelle kunne han slette denne kontakten.

Så får jeg se, kan ikke tro at alle menn er troll heller, en siste sjangse der, ellers er det forsvinn ut av mitt liv for godt

Gjest Gjest
Skrevet

Siste han sier i en melding er at jeg kan få adressen når jeg er på vei...........

jeg svarte så fint nei, hvis han ikke kunne møte meg på ett offentlig sted fikk det bare være, og i så tilfelle kunne han slette denne kontakten.

Så får jeg se, kan ikke tro at alle menn er troll heller, en siste sjangse der, ellers er det forsvinn ut av mitt liv for godt

En ting som er verdt å legge merke til, om noen ikke respekterer et "nei" i en setting, så er det større sjanse for at de ikke respekterer det i andre.

Gjest karianne
Skrevet

Sant nok, regner med jeg er slettet i morgen....;)

Gjest Gjest
Skrevet

Sant nok, regner med jeg er slettet i morgen.... ;)

Godt mulig, selv om en melding eller to om at du er paranoid, eventuelt at du er en hore som har kastet bort tiden hans hadde heller ikke sjokkert meg ;)

Skrevet

Flink jente :)

Og nei, det var ikke ironisk.

Det gjør vel ingenting at det skjer hjemme hos ham vel? Da vet hun jo hvor han bor hvis det skjer noe! Om du møter en mann på gata blir det verre å få tak i ham om noe skulle skje.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...