Gå til innhold

Erfaring med juniorstol (type Ikea Ingolf)? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har vi en Stokke TrippTrapp-stol som datteren min på 18 måneder bruker. Når hun blir 22 måneder får hun en lillebror. Jeg tenker da tanken på at vi kanskje ikke tar oss råd til enda en TrippTrapp, men muligens heller kjøper oss en såkalt juniorstol ( http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/10099897/) ) .

Noen som har denne, eller lignende? Når begynte dere å bruke den, og når sluttet dere?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Her er mine kommentarer til Ingolf:

Vi har Ingolf stol til begge våre barn, gutt på 7 bruker den fortsatt. Jente på 3 har også, hun har brukt i 10 mnd. Vi måtte skaffe en sånn til henne også, hun var så misunnelig på storebroren.

Setet på Ingolf er ikke så stort som på en tripp-trapp, så du må passe på de minste. De kan ikke sitte på den uten tilsyn mener jeg. Datteren min måtte ha hjelp til å komme opp og ned av stolen de første mnd. Nå klarer hun det selv, hun har funnet sine teknikker for å komme seg ned, det er det vanskeligste. Har aldri opplevd at den har veltet.

Sånn sett er Tripp Trapp tryggere i 2 årsalderen, og lettere å gå opp og ned på.

Ellers er vi veldig fornøyd med Ingolf.

Gjest Modig mor
Skrevet

Vi har 23 måneder mellom nummer 1 og nummer 2, 21 måneder mellom nummer 2 og nummer 3. Vi har alltid bare hatt én tripptrappstol - når småsøskenet kunne sitte i den, flyttet storesøskenet over på vanlig stol.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...