Gjest April90 Skrevet 12. juni 2013 #1 Skrevet 12. juni 2013 Heisann For en liten stund siden reiste jeg fra København til Trondheim. På flyplassen så en helt nydelig gutt. Vi hadde blikkontakt, og smilte til hverandre et par ganger. Jeg kjente med en gang at han var det noe spesielt med. Midtveis i flyturen kom flyverten med en lapp til meg, med telefonnr hans på. Flyet var fullt. Jeg sendte melding, og sendte noen meldinger. Etter 3 dager uten kontakt sendte han melding å sa han var i min by. Vi møttes og hadde det fantastisk i 12-13 timer. Vi klaffet på alle punkter, og han holdt rundt meg hele natten. Vi hadde ikke sex. 4 dager senere sendte jeg en melding og spurte om han hadde funnet bankkortet sitt (han trodde han glemte det hos meg) og at jeg håpte han tok kontakt neste gang han var her. Da fikk jeg svar etter 5 min, en lang melding der han forklarte at han hadde vært veldig opptatt med flytting, jobb osv og at han selvfølgelig skulle si fra, han hadde hatt det fantastisk og gledet seg til å se meg igjen. Jeg svarte etter 4 timer med å spørre om flyttingen gikk bra, og sa at jeg også gledet meg. Dette var forrige fredag, og jeg har enda ikke fått svar. På den ene siden tenker jeg at det gjør ingenting, fordi han er tydelig opptatt, og er en person som ikke er avhengig og glad i sms kontakt. Føler meg også så sikker som jeg kan bli på den spesielle kontakten vi hadde. Samtidig blir jeg veldig engstelig og tenker at jeg har misforstått alt, og at det at han ikke har svart betyr at jeg aldri ser ham igjen. Noe som faktisk føles uholdbart! Nå trenger jeg sårt noen synspunkt. Han er 25, jeg er 20 hvis det er av betydning. Tusen takk for evt tanker!
Gamerfrue Skrevet 12. juni 2013 #2 Skrevet 12. juni 2013 er det sånn "han svarer - jeg svarer - han svarer - jeg svarer"-greie...? Kan du ikke bare finne på en unnskyldning til å sende ham en melding? 2
Gjest April90 Skrevet 12. juni 2013 #4 Skrevet 12. juni 2013 Ja, jeg er nok litt sånn. Redd for å mase, og tenker at det må være en grunn til at han ikke svarer/sender melding. Så bra :D Det var en fantastisk opplevelse også, iallefall fram til tankene og bekymringene mine tar overhånd, og jeg innså at jeg falt hardere enn planlagt, og at alt jeg vil nå er å se ham..
petterm Skrevet 13. juni 2013 #5 Skrevet 13. juni 2013 Prøv å planlegge neste "møte", så finner du ut om han er interessert, spør når han kommer neste gang eller spør om å få besøke han. Da kanskje du får svar på hvor interessert han er...
Tidus Skrevet 13. juni 2013 #6 Skrevet 13. juni 2013 Jeg ser egentlig kun to mulige svar på hvorfor han ikke har svart. 1. Han er faktisk helt vanvittig, ekstremt opptatt med noe. 2. Men mest sannsynlig er han ikke så interessert allikevel. Dessverre. Jeg er mann selv, og kjenner mange gutter og menn. Hvis noen av de er interessert i ei jente de har møtt, skal jeg love deg at de sender meldinger. Meldinger hele tiden! Faen meg håpløst å være i deres selskap i slike stunder. Fra min egen erfaring har det maks gått én dag mellom meldingene med jenter jeg har vært interessert i. Ikke et helt døgn. Men en dag! Det er bare en måte å finne ut om han vil mer på, og det vet du. Du må sende en ny melding, med forslag om nytt møte. Og ikke tro at han kan bruke flere dager på å svare. Med mindre man er på tur til Nepal og ikke har mobildekning på et par dager, så leser man meldinger mange ganger i løpet av dagen. Og de viktige svarer man på! 2
Gjest April90 Skrevet 13. juni 2013 #7 Skrevet 13. juni 2013 Ja, det er jeg klar over. Og han svarte meg etter 5 min på smsen da jeg spurte om han ville ta kontakt neste gang han kom hit. Et svar som var mye lengre enn spørsmålet krevde. Vi hadde heller ikke sms kontakt på 4 dager før han sendte melding å sa han var her. Han er virkelig ikke typen til småprating på sms, og jeg tror ikke vi er kommet så langt at det er naturlig. Samtidig som jeg kanskje tror vi begge på en måte øyeblikkelig ble så sikre på det som foregikk mellom oss, at han føler det er nok å si fra når han kommer. Men jeg vet virkelig ikke, det er derfor jeg spør!
Gjest April90 Skrevet 13. juni 2013 #8 Skrevet 13. juni 2013 Det er ikke så lett å planlegge neste møte allerede nå, pga hans jobbsituasjon. Det må komme litt spontant!
Gjest Miranda2011 Skrevet 13. juni 2013 #9 Skrevet 13. juni 2013 Ja, det er jeg klar over. Og han svarte meg etter 5 min på smsen da jeg spurte om han ville ta kontakt neste gang han kom hit. Et svar som var mye lengre enn spørsmålet krevde. Vi hadde heller ikke sms kontakt på 4 dager før han sendte melding å sa han var her. Han er virkelig ikke typen til småprating på sms, og jeg tror ikke vi er kommet så langt at det er naturlig. Samtidig som jeg kanskje tror vi begge på en måte øyeblikkelig ble så sikre på det som foregikk mellom oss, at han føler det er nok å si fra når han kommer. Men jeg vet virkelig ikke, det er derfor jeg spør! Tidus har et godt svar her, min erfaring passer godt med det han sier
Gjest April90 Skrevet 13. juni 2013 #10 Skrevet 13. juni 2013 Jeg forstår det. Men jeg har hele tiden trodd han er en sånn som ikke sender sms bare for å gjøre det, bare når det er noe konkret. Han sa jo at han skulle ta kontakt når han kommer, kanskje han mener det holder. Eller så tar jeg helt feil, og han er rett og slett ikke interessert..
Gjest Gjest Skrevet 28. juni 2013 #12 Skrevet 28. juni 2013 Hvis det er avstand mellom dere , at dere bor langt fra hevrandre, kan det være en greie ikke alle menn orker er min erfaring... Har du hørt noe ts?
Noteknekk Skrevet 28. juni 2013 #13 Skrevet 28. juni 2013 Det er ikke så lett å planlegge neste møte allerede nå, pga hans jobbsituasjon. Det må komme litt spontant! Hva med å spørre om når det kan passe at du besøker han, hvis du har mulighet til det? 1
Gjest TS Skrevet 30. juni 2013 #14 Skrevet 30. juni 2013 Han er på kurs i min by fra tirsdag til torsdag, så da skal vi møtes! Men han har bare tatt kkontakt med meg en gang siden vi møttes sist. Jeg sendte han melding for et oar uker siden, der jeg fikk et veldig koselig svar, dog etter et døgn pga skift på jobb. Er litt usikker på hva han egentlig tenker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå