Gå til innhold

Hvordan avviser jeg en mann som vil ha nettsex hele tiden? Jeg liker han og vil bli kjent på orntlig..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi har snakket av og en stund, og i det siste har det blitt litt sexsnakk, som at vi forteller hverandre hva vi tenker på. At eg suger han osv....

Jeg er egentlig blitt ganske interessert i han, men tenner fortsatt fryktelig på han.

Men når han begynner å snakke sex kjenner jeg at jeg trekker meg litt unna.

Vil at vi skal snakke om vanlige ting, ikke sex hele tiden.

Hvordan fortelle han dette? Evt hinte?...

Jeg er som sagt interessert i noe mer og vil bli kjent med han på skikkelig. Men han vrir samtalen inn på sex ganske ofte, begynner å bli litt frustrert....

Anonymous poster hash: 8d4ef...44f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Si at du vil snakke om andre ting da

• Liker 3
Gjest SweetSunshine
Skrevet

Helt enket: si det som det er. Det gjelder det meste med mannfolk. Glem hinting!

Han har sikkert fått inntrykk av at du liker det på samme måte som han hvis du driver og snakker om at du suger han o.l. Hvis du synes det blir for mye så er det ditt ansvar å si ifra.

AnonymBruker
Skrevet

Vi har snakket av og en stund, og i det siste har det blitt litt sexsnakk, som at vi forteller hverandre hva vi tenker på. At eg suger han osv....

Jeg er egentlig blitt ganske interessert i han, men tenner fortsatt fryktelig på han.

Jeg er som sagt interessert i noe mer og vil bli kjent med han på skikkelig. Men han vrir samtalen inn på sex ganske ofte, begynner å bli litt frustrert....Anonymous poster hash: 8d4ef...44f

Om du ønsker noe mer etterhvert, så pass på at ikke han kun vil ha deg som fuckfriend, for ut i fra hva du forteller kan det virker som om det er det han er ute etter.

Anonymous poster hash: 13258...58b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Si at du vil snakke om andre ting da

Har sagt det. Da sier han bare at vi prater jo om andre ting også da. Men jeg vil kutte helt ut sexsnakket og heller bli skikkelig kjent med han. Han vettet jeg liker han det har jeg fortalt han. Han sier han vil ha meg med på reise, osv. Vet ikke hva han vil. Kan hende han sier det bare for å blidgjøre meg for så å få meg med på leken...

Lost case......?

Gjest SweetSunshine
Skrevet

Men jeg vil kutte helt ut sexsnakket og heller bli skikkelig kjent med han.

Så kutt ut sexsnakket da? En fin start er jo å slutte med å si at du vil suge han.

Hvis han blir, så blir han. Hvis ikke så er dere kanskje ikke akkurat perfect match likevel?

Skrevet

Du vil kanskje ha et forhold, han er tydeligvis ute etter noe annet enn det.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Be om penger.

Er dette noe du noen gang har gjort, enten for sex, eller for å vise deg fram?

Anonymous poster hash: 2be8c...b29

Gjest Gjest
Skrevet

Er dette noe du noen gang har gjort, enten for sex, eller for å vise deg fram?

Anonymous poster hash: 2be8c...b29

Nei.

AnonymBruker
Skrevet

Har han sagt at han vil noe mer? Synes du i så fall det hørtes ut som han mener det? Dvs. ikke sånn bare finne på ting sammen først og hvis det klaffer så blabla..... ?

Anonymous poster hash: 6d2d4...030
Gjest Ironically me
Skrevet

Ja, glem hinting! Vi menn er enkle sånn.

Helt enket: si det som det er. Det gjelder det meste med mannfolk. Glem hinting!

Han har sikkert fått inntrykk av at du liker det på samme måte som han hvis du driver og snakker om at du suger han o.l. Hvis du synes det blir for mye så er det ditt ansvar å si ifra.

Gjest Miranda2011
Skrevet

Jeg er som sagt interessert i noe mer og vil bli kjent med han på skikkelig. Men han vrir samtalen inn på sex ganske ofte, begynner å bli litt frustrert....

Er vel derfor det er lurt å møte,bli kjent med mannen før en begynner å snakke om sex, han kanskje har fått et feil inntrykk av deg?

AnonymBruker
Skrevet

Tommelfinger regel nr 1. Når menn bare snakker om sex, eller veldig mye om det før du engang har truffet han, er han kun etter sex.

Anonymous poster hash: 952e0...36b

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...