AnonymBruker Skrevet 12. juni 2013 #1 Skrevet 12. juni 2013 - Kan feste så mye jeg vil, ingen som blir sur fordi jeg drakk for mye eller snakket med noen randoms på byen - Kan gjøre akkurat som jeg vil med ferien. Slipper fjellvandring i indre gokk og kan heller nyte sol og varme på en strand i Europa - Spontanitet? Check. Hvis noen ringer og vil ha meg med på fest/grilling/konsert så er jeg med jeg. Trenger ikke be om lov. - "Kan jeg få nr ditt?" JA, det kan du vel! For jeg er hot, single, og ready to mingle Anonymous poster hash: cd744...8df 4
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2013 #2 Skrevet 12. juni 2013 - Og man kan sitte oppe så lenge man vil uten at noen sier "jeg er trøtt, kom så legger vi oss nå" - Og man kan kjøpe nydelige sommerkjoler fordi man vil se smashing ut på byen! Anonymous poster hash: 21649...08c
juni Skrevet 12. juni 2013 #3 Skrevet 12. juni 2013 Stakkars dere, så kjipe menn dere har hatt! Men det er sikkert uansett kult å være singel, så nyyyt det! 1
Inwe Skrevet 12. juni 2013 #6 Skrevet 12. juni 2013 Kan garantere dere at det ikke er å ha gips på foten i 6 uker! 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2013 #7 Skrevet 12. juni 2013 Gips og greier? Det må da være en liten nedtur vel. Jeg har selv egentlig god erfaring med den slags da jeg har knukket håndleddene mine et par ganger når jeg var mindre, og de fleste gangene var på vårparten. Og joda, sommeren er jo helt klart den beste sesongen å være singel på ! Anonymous poster hash: 49e2d...57d
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2013 #8 Skrevet 13. juni 2013 Håper jeg møter en mann med et godt hjerte, som er snill og ikke utro. Og som ikke har syfilis. Men er jo umulig å finne det, så da har jeg det gøy med venner så lenge Og gjett om vi finner på mye sprell! Anonymous poster hash: cd744...8df
Gjest Keikolina Skrevet 13. juni 2013 #9 Skrevet 13. juni 2013 Ikke har syfilis nei, ha ha ha, nå måtte jeg bare le her du, ha ha ha. Dagens
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2013 #11 Skrevet 13. juni 2013 Dra på Cafe Brasil og flørte med noen hunks Anonymous poster hash: cd744...8df 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2013 #12 Skrevet 13. juni 2013 Damer i sommerkjoler eller korte skjørt, vårkåt og klar! Anonymous poster hash: 49e2d...57d
funfacts Skrevet 13. juni 2013 #13 Skrevet 13. juni 2013 - Kan feste så mye jeg vil, ingen som blir sur fordi jeg drakk for mye eller snakket med noen randoms på byen - Kan gjøre akkurat som jeg vil med ferien. Slipper fjellvandring i indre gokk og kan heller nyte sol og varme på en strand i Europa - Spontanitet? Check. Hvis noen ringer og vil ha meg med på fest/grilling/konsert så er jeg med jeg. Trenger ikke be om lov. - "Kan jeg få nr ditt?" JA, det kan du vel! For jeg er hot, single, og ready to mingle Anonymous poster hash: cd744...8df Oi, jeg er i ett forhold, men slipper å spørre om lov hvis noen ber meg på grilling eller om jeg skal på byen. Og hvis jeg drikker meg kanondrita, så veit jeg om en som godter seg veldig mye dagen etter . . .
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2013 #14 Skrevet 14. juni 2013 Hei, jeg skal reise på ferie i sommer og vil gjerne snakke med noen på skype, ellers glemmer jeg bort språket Er det noen som har tid/lyst til å snakke norsk? Takk Ellers vil jeg gjerne få tips om nettsteder der jeg kan finne en samtalepartner Anonymous poster hash: 58126...f3d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå