AnonymBruker Skrevet 12. juni 2013 #1 Skrevet 12. juni 2013 Hei. Vi har kjøpt tomt, ettersom vi så illustrajonsbilde av huset, plantegninger og tomta er stor. Vi har vært å sett på tomta med utbyggeren, og det var da vi ble forelsket, hvor stor den var og hvor stor utsikten var. Så vi fikk kjøpt det. Akt vi vet er at det blir ferdig til jul, og til uken skal vi på møte for å skrive under å få eksakt dato. Hva vil skje fremover? Aldri kjøpt tomt og ei heller hus, så er så glad at jeg ikke får sagt det nok. Synes det er så lenge til, men holder ut:) noen tips? Skal vi liksom bare vente nå? Uff, jeg vet ikke. :/Anonymous poster hash: 5b895...1ed
Governorswife Skrevet 13. juni 2013 #2 Skrevet 13. juni 2013 Gratulerer :-) Høres ut som du har kjøpt prosjektert hus, ikke bare tomt vel? Hadde du bare kjøpt tomt så hadde dere jo nå begynt planleggingen av å finne entreprenør etc, men hvis det blir ferdig til jul så er det jo prosjektert bygging med entreprenør. Dere burde sjekke alle løsninger og interiør som er planlagt slik at dere kan være med og bestemme tilvalg av bedre materialer og løsninger der det er nødvendig. Lykke til med prosessen!
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2013 #3 Skrevet 13. juni 2013 Takk for det Ja, det er det jeg mente, bare det at jeg er helt i hundre og får ikke ordlagt meg riktig. Vi skulle bli kontaktet når vi skal se på kjøkken og velge, også badinnredningen osv. Vi blir kontaktet for alt. Så får vel bare vente, antar jeg.Anonymous poster hash: 5b895...1ed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå