Gjest Anonymous Skrevet 12. april 2004 #1 Skrevet 12. april 2004 Jeg er gift, har 3 barn under 5 år.. Min svoger er også gift, med ei flott jente fra Thailand, de bor i hans barndomshjem sammen med hans foreldre(mine svigerforeldre). Vi er på besøk noen ganger i året, tar gjerne en helg med en skikkelig fest hvor alle deltar... Ettersom folk blir fulle ,og trøtte, legger de seg, og ALLTID er det min svoger og jeg som sitter igjen til sist.. Det begynte for 3 år siden, ja hva skal jeg si- han kysset meg og vi koste oss en stund (IKKE sex, bare kyssing). dette har nå gjentatt seg flere ganger gjennom de siste årene.. bare uskylding kyssing, ikke noe mer.. artig der og da, så har begge "glemt" det.. I fjor tok jeg meg i å GLEDE MEG til å reise dit, gledet meg til alle de andre skulle legge seg, så VÅR tid skulle komme, og joda- det samme skjedde..Vi danset, koste og kysset hele kvelden.. Etter vi dro hjem igjen savnet jeg ham voldsomt, jeg tenkte på ham hver dag..ja det var som er kjærlighetssorg.. Nå var vi der i påsken, og hadde fest som vanlig... Nå har jeg, som ifjor, sett frem til "vår stund", og denne gangen gikk ikke alle å la seg, de fleste (deriblant mine svigerforeldre)ble sittende oppe. vi var flere som danset, og jeg danset med de andre guttene der også...Men innimellom stjal jeg meg til små kyss fra min svoger.. Og han hvisket i øret mitt : "ikke så de (foreldrene) ser det".. Denne gangen ble det ikke lange stunden på oss..Bare noen småkyss.. Og jeg lengter etter ham! nå har vi kommet hjem og jeg savner ham så fryktelig... Dette som begynte så uskyldig har blitt som er savn for meg! Vi er begge lykkelig (ja!!) gift og har det bra i livene våre, dette var bare "litt ekstra" i blant.. Men nå tror jeg jammen at jeg har blitt FORELSKET i min egen svoger. herregud, jeg er gal! Jeg vet jo at det ALDRI kan bli noe mellom oss, det har heller aldri vært intensjonen. Jeg VET at han ikke har disse følelsene for meg, for det har jo bare vært "hendige uhell, hvor fylla har skylda".. Sånn tror jeg han tenker.. Jeg betyr ingenting, bare noen å ha det gøy med en liten stund.. Og sånn tenkte også jeg de første gangene.. Hva vil jeg med innlegget??? Vet ikke! Aner ikke, men kanskje noen har noen glupe kommentarer, lignede erafinger?? Jeg må bare si at jeg kunne IKKE tenke meg å ha en sånn affere med noen andre, det virker jo så trygt og uforpliktende med ham!
Hillary- Skrevet 12. april 2004 #2 Skrevet 12. april 2004 Du vet jo at dette ikke trygt. Er du virkleig sikker på at ingen i familiene merker noe som helst? Mitt råd er selvfølgelig at du tar deg selv i nakken og setter en stopper for dette. Men jeg vet ikke om du riktig vil... Hva er du savner i ekteskapet?
Gjest Anonymous Skrevet 12. april 2004 #3 Skrevet 12. april 2004 Sikker på at ingen skjønner noe? Rart at det plutselig var flere som var sint oppe.Tror kansje jeg hadde tatt meg sammen og i hvertfall holdt meg langt unna sammenkomstene der dere blir oppe alene.Kansje du legger mer i dette enn din svoger?Kutt ut du før du ødelegger helle familien.
Gjest Anonymous Skrevet 12. april 2004 #4 Skrevet 12. april 2004 Det er jeg som la inn innlegget.. Nei, jeg VIL ikke at det skal ta slutt!! Nei, ingen skjønner noe.. det er ikke så rart at flere satt oppe denne gangen, det var liksom naturlig sånn.. Jeg klarer ikke å unngå sammenkomstene heller, tvert i mot jeg håper snartest at vi kan dra en helg igjen snart. jeg vet selvsagt at dette er helt galt! Det var så fint og greit så lenge alt var bare "tull", men np har jeg (mot min vilje!) fått følelser for ham... og det vil jeg ikke ha.. Jeg vil bare ha ham sånn uforpliktende... Hva skal jeg gjøre.. Og hvordan finner jeg ut hvordan han føler det, uten å spørre? )Ja, jeg legger klart mer enn ham i det, uten at jeg egentlig vil)
Mossa Skrevet 12. april 2004 #5 Skrevet 12. april 2004 Hold deg unna!! Bedre råd kan ikke jeg gi deg. Dere ses ikke ofte ser det ut for, og det som ikke får næring vil dø. Og det er vel stengt tatt det beste...ellers vil mange mennesker bli såret. Og det er da ikke bedre at det er helt uforpliktende!? Kanskje for deg, men det er jo mange andre involverte her. 1
Gjest Anonymous Skrevet 12. april 2004 #6 Skrevet 12. april 2004 Du vil ha i både pose og sekk.Du synes vel at det er greit da,å små kline litt med svogeren din?Ha et forhold til han på si,et par ganger i året. Hva tror du mannen din vil si hvis han finner ut av dette?Eller dine svigerforeldre?Hvor gammel er du?Er dette bare noe du synes er ok for at du får oppmerksomhet? Tror nok jeg er enig med en gjest litt lengre oppe,kutt ut dette.
Væren Skrevet 12. april 2004 #7 Skrevet 12. april 2004 Jeg vil uten tvil anbefale deg å slutte mens leken er god! Selv om dette oppleves "ufarlig" og deilig, vet du selv altfor godt hva det vil kunne innebære for dere begge hvis dere blir oppdaget. Det dere holder på med kan komme til å få konsekvenser for hele familien, og det er dessverre flere enn bare dere to som står i fare for å få det vondt! Jeg ser ikke at du har noe annet reelt valg annet enn å bare kutte ut det dere holder på med! Hvis det er tilfelle at dere begge er lykkelig gift, noe jeg faktisk heller ikke tviler på, så har dere begge også så altfor mye å miste! Sett heller pris på og gjør alt for å ta vare på det gode vennskapet du og din svoger tydeligvis har! Det er kanskje viktigere å satse på gode familieforhold for årene som kommer, enn på små, stjålne og ulovlige stunder som aldri vil kunne føre til noe godt? Og tenk hvis mannen din holdt på på denne måten med en søster eller venninne av deg?
Gjest Madam Felle Skrevet 12. april 2004 #8 Skrevet 12. april 2004 Fy flate for noen drittsekker dere begge to er. Går det virkelig an å bli så totalt tåpelig at en risikerere å ødelegge hele familien for noen susser og litt kos? På en måte håper ejg dere får hverandre, for dere fortjener virkelig hverandre. Men når jeg tenker på barna midt i dette så syns jeg bare synd på dem at de har en sånn mor som deg. Som setter alt på spill for at hun skal få seg litt kos. Hvordan tror du egentlig det ville blitt omd ere to ble sammen? Hvordan tror du egentlig det hadde blitt om resten av familien fant det ut? Om de ikke allerede har forstått det, for slik somd ere to holder på så er det rart om noen ikke har oppdaget det. Egoister ut i fingertuppene er dere begge to, og tenker bare på dere selv og ingen andre.
Gjest Moonshadow Skrevet 12. april 2004 #9 Skrevet 12. april 2004 Synes det du driver med er helt for jævlig. Høres ikke ut som du tenker på noen andre enn deg selv ut fra hva du skriver. Du bør slutte med det du driver med!! Du sier du ikke VIL slutte? Man kan ikke alltid få det som man vil. Jeg ville ikke slutte med dop jeg heller, men har jo såppas vett oppi hodet mitt at jeg skjønte at jeg bare måtte.
Gjest Anonymous Skrevet 12. april 2004 #10 Skrevet 12. april 2004 Du vil ha i både pose og sekk.Du synes vel at det er greit da' date='å små kline litt med svogeren din?Ha et forhold til han på si,et par ganger i året. Hva tror du mannen din vil si hvis han finner ut av dette?Eller dine svigerforeldre?Hvor gammel er du?Er dette bare noe du synes er ok for at du får oppmerksomhet? Tror nok jeg er enig med en gjest litt lengre oppe,kutt ut dette.[/quote'] Ja, jeg synes det er greit, men skulle ønske at jeg ikke hadde de følelsene som jeg nå har fått. Hva mannen min ville sagt? Vanskelig å si... Tror han ville godtatt det dersom ikke følelsene var inne i bildet.. Mine svigerforeldre? Verre... Tror nok at svigermor hadde fått seg et strøkk ja... :oops: Jeg er 29 år, min svoger er 42..
bingo Skrevet 12. april 2004 #11 Skrevet 12. april 2004 HALLO!!! Vet du egentlig hva du driver med.Blir dette oppdaget er jeg sikker på at det er du som sitter igjen som svarte per.Hold deg unna svogeren din,du er gift og har 3 barn Du får vel tenke litt på dem enn bare på en romanse med svogeren din. :evil: Hvordan tror du resten av familien din ser på dette,hvis dette skulle bli oppdaget.Håper du gir deg mens leken er god. ÅH JEG BLIR SÅ SINT
Gjest Madam Felle Skrevet 12. april 2004 #12 Skrevet 12. april 2004 At en ikke styrer følelsene sine er en ting, men handlingen styrer du til fulle. Men du synes jo det er greit, og bare det forteller mye om deg som person. Tenker du på barna i det hele? Eller er du så opphengt i få deg litt fra han at du helt glemmer bort de?
Gjest Moonshadow Skrevet 12. april 2004 #13 Skrevet 12. april 2004 Ja, jeg synes det er greit, men skulle ønske at jeg ikke hadde de følelsene som jeg nå har fått. :o Er det mulig? Du virker som ett forferdelig menneske du. Håper du blir sittende igjenn alene. Du fortjener ikke å ha noen i det hele tatt. Man kan bare ikke tillate seg å være så egoistisk!
Gjest Anonymous Skrevet 12. april 2004 #14 Skrevet 12. april 2004 :o Er det mulig? Du virker som ett forferdelig menneske du. Håper du blir sittende igjenn alene. Du fortjener ikke å ha noen i det hele tatt. Man kan bare ikke tillate seg å være så egoistisk! Er det forferdelig å bli forelsket?? ikke så lett å styre DE følesene da!
Gjest Moonshadow Skrevet 12. april 2004 #15 Skrevet 12. april 2004 Er det forferdelig å bli forelsket?? ikke så lett å styre DE følesene da! Det er ikke forferdelig å bli forelsket. Man kan ikke styre det selv, men du styrer dine handlinger og du sier jo du synes det du driver med er greit. Og det er forferdelig!! Om du ikke skjønner det så tror jeg ikke du skjønner så mye i det hele tatt.
bingo Skrevet 12. april 2004 #16 Skrevet 12. april 2004 Det kan jo bare ikke være mulig at du synes dette er greit???? Lurer på en ting jeg, ER DU HELT UTSULTET PÅ OPPMERKSOMHET? Kan jo ikke være mulig at mannen din synes at dette er ok,hvis det ikke er følelser med i bildet. Kansje dere skulle oppsøke familie rådgivning. Reagerer nok sterkt jeg,men synes dette er helt
Gjest Anonymous Skrevet 12. april 2004 #17 Skrevet 12. april 2004 At en ikke styrer følelsene sine er en ting' date=' men handlingen styrer du til fulle. Men du synes jo det er greit, og bare det forteller mye om deg som person. Tenker du på barna i det hele? Eller er du så opphengt i få deg litt fra han at du helt glemmer bort de?[/quote'] Jeg glemmer SELVFØLGELIG ikke barna mine!!!! De har INGENTING med saken å gjøre, jeg har ingen planer om å gå fra mannen min, jeg skjøtter mine barn veldig bra!! men selvfølgelig skjønner jeg også at jeg burde investere min romanse i ekteskapet mitt, men vi har et lykkelig ekteskap!! Problemet er bare som sagt at jeg er forelsket i min svoger (jeg ser det selv som et problem), skulle gjerne hatt ham som før, helt uten følelser! mmmmm....nuss nuss...
Gjest Anonymous Skrevet 12. april 2004 #18 Skrevet 12. april 2004 Det er ikke forferdelig å bli forelsket. Man kan ikke styre det selv, men du styrer dine handlinger og du sier jo du synes det du driver med er greit. Og det er forferdelig!! Om du ikke skjønner det så tror jeg ikke du skjønner så mye i det hele tatt. nei, kanskje ikke..... :oops:
Gjest Fighter Skrevet 12. april 2004 #19 Skrevet 12. april 2004 Er det forferdelig å bli forelsket?? ikke så lett å styre DE følesene da! Det som er forferdelig er at du kysser svogeren din og synes det er greit. At du ikke tenker på barna dine, mannen din, kona hans og andre som blir berørt av dette. Jeg spør som Væren; ville du syntes det var greit at mannen din kyssa på søsteren din eller en venninne?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå