AnonymBruker Skrevet 12. juni 2013 #1 Skrevet 12. juni 2013 Hei det er sikkert mange av disse spørsmålene som går igjen på forumet, men jeg kunne ikke se å finne noe som ga meg et klart nok svar, derfor skriver jeg dette. For ikke så lenge siden traff jeg en Jente på fest som jeg har møtt engang tidligere gjennom en kompis, hun oppsøkte meg og vi pratet hele kvelden og gikk etter en stund over til å kysse osv. Hun ville av en eller annen grunn holde hender hele kvelden og vi var sammen helt til neste morgen på et naschpiel. I dagene etter tok jeg kontakt med henne siden vi hadde utvekslet telefonnummer,Snappchat mv. Jeg er egentlig den eneste av oss som har tatt kontakt foruten enkelte bilder på snappchat som hun har sendt meg. Så jeg stiller meg egentlig spørsmålet om hun er interessert i det hele tatt, er det bare gutten som tar kontakt til å begynne med? f.eks. over facebook. Kan det være at hun føler at hun gjorde sitt ved å ta kontakt med meg på den festen? Når vi først prater sammen så prater vi ganske mye om alt mulig. Eller er det kanskje på den andre siden slik at hun bare var ute etter ONS og svarer meg for å være hyggelig. Hva tror dere? Det skal sies at hun sa at hun var sjenert av seg når vi pratet sammen på festen og at jeg er 3 år eldre enn henne. Jeg sitter egentlig å vurderer å spørre om hun ikke vil finne på noe med meg, men jeg holder litt igjen fordi det i skrivende øyeblikk bare er 6 dager siden festen og jeg vil ikke gå fort fort frem. Vi blir sikkert å møtes i løpet av sommeren gjennom vennen min og jeg er derfor også litt redd for at det kan bli kleint om hun skulle svare 'nei' om jeg spør henne nå. Hva tror dere? Takk for alle svar! :-) Anonymous poster hash: 5dcf7...054
Gjest Reza08 Skrevet 12. juni 2013 #2 Skrevet 12. juni 2013 Du får kjenne på hva som er best for deg akkurat nå. Om du vil få litt fortgang i systemet bør du oppsøke henne og få et ærlig svar. Hvis du vil ta en liten pause for å sortere tankene, kan du vente en stund.
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2013 #3 Skrevet 12. juni 2013 Spør henne! Anonymous poster hash: 5dcf7...054
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå