AnonymBruker Skrevet 12. juni 2013 #1 Skrevet 12. juni 2013 Hei! Vet ikke om dette er tåpelig spørsmål og stille på nett, hadde jeg hatt noen gode venner og delt med så hadde jeg heller valgt det. Jeg er 23 år og har en samboer på 24 vi har vert sammen i 4 år og har en sønn på 1 år og 3 mnd. Jeg skulle logge på hotmailen min, da samboeren min sin poppet fram istedet, og midt på siden der stod det et "kallenavn" på ei jente. Jeg har hatt problemer med samboeren min før når det gjelder og kontakte andre ukjente jenter på nett, for litt dirty talk. Trodde han hadde sluttet med dette, men nei da. Så da klikket jeg meg in på denne eposten, og der stod det mye dritt :/ de var hoga på og møtes, samboeren min skreiv han var singel, de har sendt bilder av hverandre. Osv. Kan jeg kalle det utroskap, og hva kan dette bety egentlig? Håper ikke jeg får så mange spydige tilbakemeldinger. Vil bare ha et svar på hva det kan bety, og om jeg kan kalle det utroskap.Anonymous poster hash: d31aa...1a3
Lille Solstråle Skrevet 12. juni 2013 #2 Skrevet 12. juni 2013 (endret) . Endret 17. april 2024 av Lille Solstråle 1
Gjest anonym Skrevet 12. juni 2013 #3 Skrevet 12. juni 2013 Han er jo ute etter noen andre!! Han skriver at han er singel. Denne fyren har lite respekt for deg. Kom deg ut av forholdet. Du har bare et liv,de finst noen andre som kommer til å elske deg å verdsette deg for den du er og vise respekt!! En stor klem til deg frs meg!!!<3
LillaFrosk Skrevet 12. juni 2013 #4 Skrevet 12. juni 2013 Jeg synes det er skikkelig ugreit å kalle seg singel når man.. vel, når man ikke er det. Det er vel ikke direkte utroskap, men det er ufattelig stygt gjort. - Og høyst sannsynlig betyr det at samboeren din er en drittsekk. Ville ikke sett det mellom fingrene selv, iallefall.
Anniken21 Skrevet 12. juni 2013 #5 Skrevet 12. juni 2013 Nei, jeg syns heller ikke det er så greit. Jeg føler han ikke respekterer meg, da han oppfører seg helt normalt etter jeg har snakket til han :/ vi har og etablert oss med eget hus (småbruk) for et halvt år siden, trodde vi hadde det veldig greit. Han jobber vekke mye, men det skal ikke være en unnskyldning det vel. Han er vel ikke helt moden enda, virker ikke sånn siden han holder på med det der.
Majott Skrevet 12. juni 2013 #6 Skrevet 12. juni 2013 Jeg blir helt oppgitt! Er det mulig å være så dum og fjern? Her har han deg, barn, og nylig kjøpt hjem. Også driver han og flørter, og henger snøret ut for ei anna dame? Sier til og med at han er singel?? Hva er det som feiler han? Hva ville han med deg, barn og hjem hvis han prøver seg på andre, og sier han er singel?? Han burde jo være fullt og helt opptatt av å bygge framtida med deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå