Gjest Tex Skrevet 12. april 2004 #1 Skrevet 12. april 2004 Tenkt noe på hvor lenge dere skal være på festen? Har ikke helt bestemt meg for hva jeg vil, men jeg har tenkt å forhåndsbestille taxi, så det kan være greit å bestemme seg..... Når festen slutter to lurer jeg på å bestille taxi til halv to.... hva tenker dere?
Aelwyn Skrevet 12. april 2004 #2 Skrevet 12. april 2004 Tror jeg blir og gjøre noe i den duren her også, litt mer style over og forlate festen før de andre synes jeg.
Lissemor Skrevet 12. april 2004 #3 Skrevet 12. april 2004 Hos oss varer festen akkurat så lange gjestene holder ut.Noen vil få ansvaret for å låse. Vi drar når vi føler for det,har ikke forhåndsbestemt noe.
9na Skrevet 12. april 2004 #4 Skrevet 12. april 2004 Dette lå vi og snakket om i går, og vi var begge enige om at vi vil forlate festen mens det ennå er godt med liv der og festen er på topp. Det virker litt trist å dra helt til slutt og se det tomme lokalet... Er det ikke skikk og bruk at gjestene ikke skal dra før brudeparet, eller er det bare noe jeg innbiller meg? Tex: taxi halv to høres bra ut når festen varer til to. Vi har lokalet til tre og vurderer å dra rundt halv tre.
Gjest MrsL Skrevet 12. april 2004 #5 Skrevet 12. april 2004 Lokalet vårt stenger kl. 02.00 og vi vurderer å dra kl. 01.00
*Lene* Skrevet 12. april 2004 #6 Skrevet 12. april 2004 Vi skal være på festen til "the bitter end" :-) Denne dagen har vi ventet på LENGE, kostet oss MYE, og det er VÅR fest!! Ergo, vi drar ikke først!!
Gjest Madley Skrevet 12. april 2004 #7 Skrevet 12. april 2004 Hah....skal være der til the bitter end!!! Hehe...ingen tvil om at jeg skal ha med meg hele moroa
Monimos Skrevet 12. april 2004 #8 Skrevet 12. april 2004 På forhånd hadde vi snakket om å dra litt før det sluttet(kl. 03:00), men festen var så gøy at vi ble til de siste gjestene dro, og da var klokken over 05:00...... 8) Da var jeg ganske sliten, men vi angrer ikke på at vi ble værende. Det var jo vår fest, og vi ville ikke gått glipp av noe. :-)
Isiselin Skrevet 12. april 2004 #9 Skrevet 12. april 2004 Hos oss varer festen akkurat så lange gjestene holder ut.Noen vil få ansvaret for å låse. Vi drar når vi føler for det,har ikke forhåndsbestemt noe. Vi også! Har festen på et samfunnshus så hos oss skal gjestene få være der så lenge de vil. Regner med at vi ikke blir de første som drar og ikke de siste... Sånn midt i mellom regner jeg med!
jea Skrevet 12. april 2004 #10 Skrevet 12. april 2004 Alkohol servering stenger kl 0130 så jeg regner med att vi går derfra da..Vi skal jo sove på stedet så det er jo ikke noe å tenke på når vi forlater festen..
@shygirl@ Skrevet 12. april 2004 #11 Skrevet 12. april 2004 Vi kommer nok til å dra en liten stund før gjestene, men har ikke bestemt oss for noe klokkeslett, men tror vi er rimelig trett og sliten mellom 01 og 02, så det blir nok kveld for oss ved den tiden... Vi har leid lokale, så de gjestene som vil det holder nok på en stund utover natten...
blyg Skrevet 12. april 2004 #12 Skrevet 12. april 2004 Vi har lokalene til kl. 0200, og satser på at taxien henter oss 0145. Regner med at det blir selve "avsluttningen" på festen, at alle vinker oss avgårde.. Har hørt at flere av vennene våre skal ha nachspiel, så de drar vel videre da tenker jeg....
Chiquita Skrevet 12. april 2004 #13 Skrevet 12. april 2004 Vår fest trommer og går så lenge gjestene orker det. Vi vil nok forlate festen mellom midnatt og kl 1 et sted, har vi snakket om... Så får vi se da hva det blir til *klem*
Imax Skrevet 12. april 2004 #14 Skrevet 12. april 2004 Vi gikk halv to og bussen for gjestene gikk i to-tiden. Vi snek oss ikke ut, men hadde stjerneskudd til alle gjestene som var tent da vi gikk ut. Stilig avslutning på festen.
Vendelin Skrevet 12. april 2004 #15 Skrevet 12. april 2004 Vi drar nok rundt 00:30-01:00..åsså skal vi sende opp raketter når vi drar (må bare få tillatelse først, men trur ikke det blir noe problem.)
Catzy Skrevet 12. april 2004 #16 Skrevet 12. april 2004 Vi skal sove på hotellet hvor vi skal ha festen. Så når vi er slitne nok og fornøyde nok, så tror jeg vi smyger oss avgårde og satser på at ingen finner på noen sprell med oss... Hmmm.... tror vi skal sette ut rykte om at vi har et annet rom enn det vi egentlig skal ha. Eller true betjeningen til å ikke åpne den romdøra for andre enn oss.... Catzy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå