AnonymBruker Skrevet 12. juni 2013 #1 Skrevet 12. juni 2013 Hei! En nær slektning døde ganske nylig - og nå har jeg kjent parfymelukten nå og da i hele dag. Er det noen andre som har opplevd det samme? Kan det være min slektning som er innom? Anonymous poster hash: 567a0...e11
Charlie. Skrevet 12. juni 2013 #2 Skrevet 12. juni 2013 Nei, slektningen din er ikke innom. Er dette enda en spøkelsestråd? Voksne mennesker burde ikke tro på spøkelser. 3
Sweet77 Skrevet 12. juni 2013 #3 Skrevet 12. juni 2013 Hva det kan være vet jeg ikke. Men jeg vil heller ikke kategorisk avvise at det kan være det du spør om. Jeg har, i likhet med de fleste andre mennesker, veldig liten oversikt over hva som skjer mellom himmel og gjord. Så å kategorisk avvise det blir like dumt som å slå fast hva det "er".
crystalcharm Skrevet 12. juni 2013 #4 Skrevet 12. juni 2013 Ta en kikk på google eller noe sånt, du, her blir du bare møtt med folk med lukket sinn Har opplevd det samme som deg forresten, når en nær slekning døde... Er ganske ""normalt"" fenomen som flere har opplevd etter noen nær har dødd fra dem. Jeg tror at det er en måte på at vi mennesker kobler lukt til minner og at dette er en måte den avdøde kan vise og påminne deg en stund etter h*n har gått bort at h*n fortsatt er der for deg og vil at du skal vite at h*n ikke er helt borte
Sirah Skrevet 12. juni 2013 #5 Skrevet 12. juni 2013 Enig med Chrystalcharm over her. Du savner personen og siden dette er en lukt du forbinner med personen så tror du at du lukter den. For minnet om personen fremkaller også lukten... Tror jeg da... 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2013 #6 Skrevet 14. juni 2013 Ta en kikk på google eller noe sånt, du, her blir du bare møtt med folk med lukket sinn Har opplevd det samme som deg forresten, når en nær slekning døde... Er ganske ""normalt"" fenomen som flere har opplevd etter noen nær har dødd fra dem. Jeg tror at det er en måte på at vi mennesker kobler lukt til minner og at dette er en måte den avdøde kan vise og påminne deg en stund etter h*n har gått bort at h*n fortsatt er der for deg og vil at du skal vite at h*n ikke er helt borte Hva med å åpne sinnet sitt for muligheten for at det finnes en rasjonell forklaring på ting, som ikke krever en rekke forutsetninger det ikke finnes fnugg av bevis for? Hva med å åpne sinnet sitt for å tro på det som virker mest logisk, ikke det du helst vil at skal være sant? Anonymous poster hash: 219cb...52f 1
Bernardette Skrevet 14. juni 2013 #7 Skrevet 14. juni 2013 Nei, slektningen din er ikke innom. Er dette enda en spøkelsestråd? Voksne mennesker burde ikke tro på spøkelser. Og du er Gud, derfor kan du med sikkerhet si dette?
crystalcharm Skrevet 14. juni 2013 #8 Skrevet 14. juni 2013 (endret) Hva med å åpne sinnet sitt for muligheten for at det finnes en rasjonell forklaring på ting, som ikke krever en rekke forutsetninger det ikke finnes fnugg av bevis for? Hva med å åpne sinnet sitt for å tro på det som virker mest logisk, ikke det du helst vil at skal være sant? Anonymous poster hash: 219cb...52f Så har du en forklaring da? Nei, nettopp, så hvordan kan du påpeke at "jeg skal åpne sinnet mitt til å tro på det som virker mest logisk".... for DEG? Det finnes LITE, ytre 'bevis' for spirituelle opplevelser. Det eneste man kan gjøre er å gå utifra er våre egne opplevelser og det å TENKE SJÆL. Endret 14. juni 2013 av crystalcharm
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2013 #9 Skrevet 14. juni 2013 Jeg anbefaler paranormal.no, det er der vi er, voksne og unge. Anonymous poster hash: fa2c5...e94
Charlie. Skrevet 14. juni 2013 #10 Skrevet 14. juni 2013 Og du er Gud, derfor kan du med sikkerhet si dette? Jeg synes det er søtt at små barn tror på julenissen, spøkelser og tusser og troll... Når de blir store i øynene og forteller at de har sett julenissen. Når voksne gjør dette så blir jeg litt bekymret for dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå