Gå til innhold

MISLYKKET FETTSUGING

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg tok fettsuging for 4 år siden, tok ridebukse lår og innside lår på Askim klinikken, mine erfaringer er både positive og negative. det positive er at utsiden av lårene ble rette etter å ha vært- ja- ridebukselår...utover.. Innside lår var det som var vondeste etterpå (mer følsomt), her ble resultatet heller ikke så bra, jeg trodde at jeg skulle bli mye slankere enn jeg ble.. Vet faktisk ikke om det er så mye mer annerledes enn det var :roll: Noe som er veldig negativt er at fettfordelingen har blitt helt merkelig.. Jeg har ikke lagt på meg etter operasjonen, tvert i mot- jeg har gått ned 10kg, men nå ligger alt fettet (har nok 5-10kg for mye enda) på magen, hoftene og RUMPA!! Dessuten er det en skjevhet mellom høyre og venstre lår sett bakfra (det ser ut som høyre rumpeball er mye større, går lengre nedover enn venstre :oops: ).. dette er jeg veldig skuffet over... det er lenge siden jeg oppdaget det, så det igrunn med en gang... Fortalte det til leget da jeg var på etterkontroll (tror det var ca 2 uker etter operasjonen), da sa han at det ville regulere seg etterhvert...men det har det ikke gjort.. Like etterpå flyttet vi, og jeg fikk ny jobb++++ jeg tenkte på å kontakte legen mange ganger, men det har ikke blitt til det... jeg har liksom ventet på at det skulle rette seg selv. jeg har store komplekser for dette, synes alle ser at rumpa er skjev (man ser det faktisk gjennom klærne også!). Det jeg lurer på er om jeg har rett på at han skal rette dette opp nå så lang tid etterpå?? Hvordan går jeg frem.. Jeg har tenkt til å skrive et brev, hva skal jeg skrive/kreve.. Kan han ta betalt for det? Har noen av dere erfaringer med Askim Klinikken? Synes at alt virket rotete og lite profesjonelt der..

Videoannonse
Annonse
Gjest Poirot
Skrevet

Be om en ny operasjon for å rette det opp, siden det ikke har endret seg over tid. Skriv et bev.

Skrevet

Siden det har gått 4 år siden operasjonen så bør du ikke ha for store forhåpninger om at en evt. re-do vil bli utført kostnadsfritt for deg. Kjøpsloven slår fast at reklamasjon må skje innen rimelig tid fra mangelen er oppdaget. Fire år er jo svært lang tid.

Men jeg ville skrevet et brev likevel. Reklamasjonsveiledning finner du på http://www.forbrukerportalen.no

Der finner du også mal for klagebrev.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...