Gjest linn Skrevet 12. juni 2013 #1 Skrevet 12. juni 2013 Jeg er ei jente på 21 år som har fått diagnosen Spinalstenose i nivå Th7-Th9 med økt Thorokal Kyfose. Lege og nevrolog sier at pga plassering av spinalstenosen så er det ikke mulighet for operasjon, og at jeg må leve med dette . Jeg er satt på venteliste hos en fysioterapeut men kan belage meg på å vente lenge. Jeg har smerter så å si hver dag, noen dager bedre enn andre selvsagt. Jeg er flink med trening, sykling, og turer. Men kjenner lite forbedring, er det noen der ute som har noen råd om dette? noen som har erfaring i dette? Har også problemer med hodeverk da nervene til hodet ligger i klem pga sykdommen. Kjenner at jeg forandrer personlighet og blir lett sint og irritert, og syns at det har vært mye nedturer og veldig frustrerende å ikke bli tatt på alvor av lege. Lurer også på om det er noe jeg har krav på evt av Nav, og om noen har erfaring og vært gjennom dette selv? Jobber 30% på jobb men kjenner at til og med dette sliter jeg med, og har jeg jobbet mye så kan jeg bli sengeliggende i en dag etterpå Har Problemer med søvn da jeg våkner hele natta at jeg har vondt i ryggen, og dette er veldig slitsomt. Er det noen der ute som kan hjelpe meg med disse spørsmålene, og komme med gode råd? treger virkelig en oppmuntring nå, og setter virkelig pris på alle råd og innspil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå