Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Sixpack på jenter..

turn on or turn off?

Anonymous poster hash: adbb5...cbe
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Turn off for min del. Jeg syns det kan være fint altså :) Men jeg foretrekker det liksom ikke.

Endret av Lilac
  • Liker 1
Gjest KalleAnkas onkel
Skrevet

Stygt og ukvinnelig.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

ikke pent. skikkelig turn off

Anonymous poster hash: c71d1...a86
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

En myk liten six pack? Fint. :)

Anonymous poster hash: 17fab...fad
Skrevet

Skjønner ikke at det er en trend... trodde ikke det var menn som utenom fitness miljøet som synes det er sexy....

• Liker 1
Skrevet

Sixpack på jenter..

turn on or turn off?

Anonymous poster hash: adbb5...cbe

Verken det ene eller det andre...

Ideelt sett synes jeg at en damekropp tar seg best ut med litt underhudsfett uansett hvor det så måtte være. Det betyr heller ikke at six-pack ikke kan være smukkt på noen...

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært aktiv klatrer og ergo hadde jeg også six-pack. Aldri en jeg trente for, men den kom som følge av aktiviteten. Jeg savner den markerte magen min :P Savner egentlig kroppen min fra den tiden. Ble skadet og sengeliggende, så nå har jeg valkemage og mista alle de fine musklene mine :(

Jeg likte min kropp - ikke bare for hvordan den så ut, men for hvor sterk og smidig den var.

Anonymous poster hash: 25194...49c
  • Liker 1
Skrevet

Jeg synes litt sixpack kan være fint, men ikke ekstreme sånne bodybilder sixpacks. Klumpete kropper er ikke pent. Naturlig veltrente kropper er pent og de har gjerne litt sixpack. Kampsport - kropp eller svømmekropp er fint.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Synes ikke det er kroppen som avgjør hvorvidt en person er sexy eller ikke. Om noen vil ha six pack så er dette deres sak, og jeg anser meg ikke selv i å være i en posisjon der jeg kan kalle andre folk stygge/turn off basert på noe så overfladisk som en kroppsdel. :)

Anonymous poster hash: d1cb9...97d
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Heller lubben, enn markerte muskler på jenter.

Anonymous poster hash: adac3...ac7
  • Liker 1
Gjest Lille-pus
Skrevet

Nå har jeg et lite isolasjonslag (også på maven), og det er egentlig helt greit.

Å brenne bort nærmest alt underhudsfett for å få 'visningskvalitet' på muskler er en psykisk helvetestur.

• Liker 2
Skrevet

Sixpack - Not!
Definerte magemuskler - Hot!

• Liker 2
Gjest Sengaia
Skrevet

Det hotteste er vel utstråling? Det er så ulikt hva folk syns er en "pen" kropp, men det er et voldsomt press fra media... det er vanskelig å være fornøyd med kroppen sin med det presset, syns jeg da. Men tror det begynner å komme seg iforhold til hvordan det var. Det jeg er misfornøyd med nå, er magen min som er oppblåst og jeg ser gravid ut. Jeg er 1.67 høy, og 64 kg. Jeg har masse løs hud på magen (jeg veide 100 kr for 4 år siden), strekkmerker, arr osv. Men likevel er jeg kanskje mer komfortabel med det enn det en del andre er med sin kropp, har jeg fått inntrykk av, selv om jeg ikke syns noe særlig om hvordan den er... men prøver så godt jeg kan å ikke legge så mye fokus på det. Men det er vanskelig...

Men hva syns dere; kropp, eller utstråling og sjarm? Hva er mest turn-on?

Skrevet

Passer ikke helt for kvinner, spør du meg.

Men det er verken turn-off eller turn-on, for min del.

• Liker 1
Gjest nysgjerrigp
Skrevet

Sixpack er i alle fall ikke noe jeg streber etter.. :) Og takk for det!

- Kvinne

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...