Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen tips til å fort komme over en fyr, bortsett fra de typiske; Gjør noe hele tiden, være med venner, vært opptatt osv

Setter pris på alle svar!

Anonymous poster hash: 2c497...98a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spørs jo på situasjonen. Kunne sikkert gitt deg tips om jeg hadde visst litt mer.

Gjest Sakone
Skrevet

Generelt liker jeg ikke å tenke negativt.

Men det kan hjelpe at når du tenker på eksen, så prøver du å tenke på de negative sidene han hadde. Hjalp meg en del med min forrige eks ^^

Gjest Gjest
Skrevet

Generelt liker jeg ikke å tenke negativt.

Men det kan hjelpe at når du tenker på eksen, så prøver du å tenke på de negative sidene han hadde. Hjalp meg en del med min forrige eks ^^

Ja, det hjelper. Tenkte ofte om de positive sidene ved eksen, som gjorde at jeg savner ham ufattelig mye, men når jeg konsentrerte meg om de dårlige tingene han sa og gjorde, så orket jeg ikke å sitte å savne en slik idiot. :fnise:

Gjest Anastasia
Skrevet

Trenger tips til det samme sjøl! Hører mye på girl power-musikk og ser på tv-serier bare for å slippe å tenke på Herr Idiot. Men tror også det kan hjelpe å flørte med andre. Om man bare klarte å interessere seg for andre :grine:

AnonymBruker
Skrevet

Vi har alle våre positive og negative sider. Å fokusere på en av dem er som å bare se halve personen. Kommer vel fortere over en halv person, enn en hel, kan jeg tenke meg..?

Anonymous poster hash: fa12c...e63
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg bruker masse tid på barna mine,koser og klemmer på de når jeg savner idiotien:-)og dette funker veldig bra for min del.

AnonymBruker
Skrevet

Det som plaget meg mest med min ex, var tanken på at hun andre dama fikk oppleve med han det jeg savna lenge, kyssingen, sexen, han var veldig god der, å kunne prate om alt. Det var vanskelig, men trøst deg med at det går over etterhvert.

Anonymous poster hash: 3674d...dd2
Skrevet

Vet ikke om du liker å trene, men å snøre på meg joggeskoene og løpe en drøy mil med sinna musikk i ørene er i alle fall effektivt for meg. Pluss at jeg kanaliserer raseriet over til noe konstruktivt, og tar vare på meg selv.

AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke om du liker å trene, men å snøre på meg joggeskoene og løpe en drøy mil med sinna musikk i ørene er i alle fall effektivt for meg. Pluss at jeg kanaliserer raseriet over til noe konstruktivt, og tar vare på meg selv.

Funker ikke. Jeg trener og trener men er like rasende for det. Desverre går det ut over alle menn jeg møter på min vei. Menn er bare waste of time. Vurderer å melde meg som besøkshjelp på et eldrehjem eller noe. Virker hyggelig å bruke tiden på noe sånt.

Anonymous poster hash: 53b27...1cf

AnonymBruker
Skrevet

Det er hardt å komme over noen. Men hvis musikk hjelper, er sinna-stemningen det første stedet man vil?

Hva med bra musikk i stedet? Alt er jo relativt, men jeg tror ikke alltid sinna- og deppa-musikk nødvendigvis er alltid like bra.

Dette er gjerne hva jeg hører på, når jeg er litt varierende humør:

http://www.playlistme.com/no/playlist/p%C3%A5-jobb

Anonymous poster hash: fa12c...e63
Skrevet

I hear ya.

Dette tar tid, forstår du. Vet ikke hvor lenge det er siden du ble singel, men jeg har snart brukt tre år, og har det fortsatt jævlig innimellom. Men det blir lengre og lengre mellom hver gang!

MEN: Selv da jeg hadde det som verst funket det med trening for meg. Men jeg har alltid fått energi og mer sinnsro av det, da, så akkurat der er vi nok ulike.

Det aller viktigste er jo at du finner noe som funker for DEG. Du kan jo teste opplegget med besøksvenn på aldershjem, da? Vet at Røde Kors driver med sånt. Lykke til i alle fall!

Funker ikke. Jeg trener og trener men er like rasende for det. Desverre går det ut over alle menn jeg møter på min vei. Menn er bare waste of time. Vurderer å melde meg som besøkshjelp på et eldrehjem eller noe. Virker hyggelig å bruke tiden på noe sånt.

Anonymous poster hash: 53b27...1cf

Skrevet

Ting som har hjulpet meg er:

Mye, mye musikk. Både musikk som får tårene til å trille, samt sinna musikk.

Få det UT! Om det så er tårer eller sinne.

Ta vare på deg selv. Gjør ting for deg selv som du liker.

Og til slutt, ta tiden til hjelp.

Skrevet

Som Sakone sa... "rosemaling-fellen" er grei å passe seg for...

Fyren kommer du over uansett om du vill det eller ei. Spørsmålet er hvor lang tid du har tenkt til å bruke. Det liten vits med full fokus på alle de fantastiske egenskapene exen måtte være i besittelse av.

Det er jo en grunn til at det ble slutt. For all del du må gjerne savne og være glad i han å slikt , men du må ikke glemme at det ikke bare var solskinnsboller og julebrus:)

"Menn er bare waste of time"-attituden kommer garantert ikke til å hjelpe deg. Før du vet ord av det sitter du der med 20 katter og dunker tak med kosteskaftet hver gang naboene lager lyd :P

AnonymBruker
Skrevet

TS her

Haha, mye bra og morsomme svar!
Har aldri vært noe fan av å trene, og jeg har ikke tid til dette heller. Musikk håper jeg kan hjelpe, men er bare lei av alt jeg hører på, så får heller prøve å oppdatere spillelista mi! Han var ikke utro heldivigvis, og jeg savner vel hvordan han var når vi møttes. Han er ikke den samme nå så jeg burde vel bare fokusere på det. Det med å tenke negativt hjelper nok ja, gjorde det den første uka, men noen ganger kommer du ikke på en eneste negativ ting selv om det er en haug .. man sitter bare å tenker på de gode stundene osv. Får håpe det hjelper å dra ut litt på byen osv, det er vel da jeg kobler mest av :)

Takk for svar alle sammen!

AnonymBruker
Skrevet

Var forresten ikke jeg som skrev det med at ''Menn er waste of time'', kan ikke si meg enig i det.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker masse tid på barna mine,koser og klemmer på de når jeg savner idiotien:-)og dette funker veldig bra for min del.

Har nok dessverre ikke barn .. Haha, men så er jeg 18 år da :)

AnonymBruker
Skrevet

Trenger tips til det samme sjøl! Hører mye på girl power-musikk og ser på tv-serier bare for å slippe å tenke på Herr Idiot. Men tror også det kan hjelpe å flørte med andre. Om man bare klarte å interessere seg for andre :grine:

Veldig enig der! Savner vel det å ha en å kose med, sove sammen, nusse på osv og en som alltid bryr seg og er der, hvis man vil snakke med noen. Eksen min var veldig god sånn sett, på starten av forholdet. Håper du kommer deg over Herr idiot! :)

- TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...