Gå til innhold

Hvordan bli kvitt plagsom fyr på Wordfeud?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For en stund siden inviterte jeg en tilfeldig motspiller til en omgang wordfeud. Jeg fikk svar av en mann i 40-årene, og jeg hadde bare planer om å spille en runde. Han begynte å chatte veldig mye, og spurte meg ut om alt mulig rart. Hvor gammel jeg var, hvor i landet jeg bodde, hva jeg gjorde på, hva hobbyene mine var etc. Jeg ignorerte alle spørmålene, men han fortsatte å spørre.

Så jeg avslutta spillet, men han fortsatter å sende invitasjoner. Jeg har avvist alle invitasjonene, og håpte at han skulle ta et hint. I går fikk jeg en invitasjon av en jeg trodde var en annen, men det viste seg å være ham. Han hadde byttet brukernavn for å få meg til å takke ja til en omgang. Han sendte skrev også til meg på chatten umiddelbart. Jeg avsluttet selvfølgelig spillet uten å svare ham.

Jeg begynner å bli mildt sagt frustrert over denne fyren. Enten er han veldig dum som ikke tar et hint, eller så er han veldig utholden.

Hva gjør jeg?

Anonymous poster hash: 4d4c5...b3c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bytt brukernavn på wordfeud.

AnonymBruker
Skrevet

Bytt brukernavn på wordfeud.

Hvordan gjør jeg det?

Anonymous poster hash: 4d4c5...b3c

Skrevet

Hvordan gjør jeg det? Anonymous poster hash: 4d4c5...b3c

Opprette en ny bruker da. D må sikkert logge av for å gjøre dette.

Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger

Sophie-Ann, mod

Gjest Spiderpig
Skrevet

Jeg hadde en sånn en. Jeg bare godtok forespørselen og lot han ligge uten å spille med han. Ignorerte rett og slett. Han gav seg etter 4 runden med mas uten at jeg svarte eller spilte.

Syntes forresten det er helt latterlig at noen bruker wordfeud til å sjekke opp folk på. Ganske tragisk egentlig. :laugh:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...