AnonymBruker Skrevet 12. juni 2013 #1 Skrevet 12. juni 2013 For en stund siden inviterte jeg en tilfeldig motspiller til en omgang wordfeud. Jeg fikk svar av en mann i 40-årene, og jeg hadde bare planer om å spille en runde. Han begynte å chatte veldig mye, og spurte meg ut om alt mulig rart. Hvor gammel jeg var, hvor i landet jeg bodde, hva jeg gjorde på, hva hobbyene mine var etc. Jeg ignorerte alle spørmålene, men han fortsatte å spørre. Så jeg avslutta spillet, men han fortsatter å sende invitasjoner. Jeg har avvist alle invitasjonene, og håpte at han skulle ta et hint. I går fikk jeg en invitasjon av en jeg trodde var en annen, men det viste seg å være ham. Han hadde byttet brukernavn for å få meg til å takke ja til en omgang. Han sendte skrev også til meg på chatten umiddelbart. Jeg avsluttet selvfølgelig spillet uten å svare ham. Jeg begynner å bli mildt sagt frustrert over denne fyren. Enten er han veldig dum som ikke tar et hint, eller så er han veldig utholden. Hva gjør jeg? Anonymous poster hash: 4d4c5...b3c
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2013 #3 Skrevet 12. juni 2013 Bytt brukernavn på wordfeud. Hvordan gjør jeg det? Anonymous poster hash: 4d4c5...b3c
MiniMjau Skrevet 12. juni 2013 #4 Skrevet 12. juni 2013 Hvordan gjør jeg det? Anonymous poster hash: 4d4c5...b3c Opprette en ny bruker da. D må sikkert logge av for å gjøre dette.
Sophie-Ann Skrevet 13. juni 2013 #5 Skrevet 13. juni 2013 Tråden er ryddet for avsporinger Sophie-Ann, mod
Gjest Spiderpig Skrevet 13. juni 2013 #6 Skrevet 13. juni 2013 Jeg hadde en sånn en. Jeg bare godtok forespørselen og lot han ligge uten å spille med han. Ignorerte rett og slett. Han gav seg etter 4 runden med mas uten at jeg svarte eller spilte. Syntes forresten det er helt latterlig at noen bruker wordfeud til å sjekke opp folk på. Ganske tragisk egentlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå