Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

For et par år siden så jeg en mobil hvor man kunne lage notat (kalender?) som hele tiden vistes på skjermen. Hadde man lagd et notat til en viss dato så kom notatet opp den dagen og forsvant til neste dag. Man kunne velge å se alle notatene i bakgrunnen eller bare dagens. Syns dette var genialt for en glemst suppe hue som meg.

Hvilken telefon kan man gjøre dette på? Har hatt iphone i noen år og her kan man ikke!

Jeg mener da ikke en app som man fysisk må åpne!!

Sikkert dumt spørsmål men håper på svar :-)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

For et par år siden så jeg en mobil hvor man kunne lage notat (kalender?) som hele tiden vistes på skjermen. Hadde man lagd et notat til en viss dato så kom notatet opp den dagen og forsvant til neste dag. Man kunne velge å se alle notatene i bakgrunnen eller bare dagens. Syns dette var genialt for en glemst suppe hue som meg.

Hvilken telefon kan man gjøre dette på? Har hatt iphone i noen år og her kan man ikke!

Jeg mener da ikke en app som man fysisk må åpne!!

Sikkert dumt spørsmål men håper på svar :-)

Det kan man på stort sett alle telefoner og nettbrett, bortsett fra Apple sine, fordi de ikke støtter widgets.

Anonymous poster hash: ee2ac...f51

Skrevet

Ska kjøpe en samsung galaxy, vet om mange som har den, men ingen av dem finner den funksjonen som jeg spør etter. Så, hvor/hvordan finner jeg det?

Skrevet

Ska kjøpe en samsung galaxy, vet om mange som har den, men ingen av dem finner den funksjonen som jeg spør etter. Så, hvor/hvordan finner jeg det?

Det er bare å finne en kalender-applikasjon på Google Play (tidligere Market) som fungerer slik du etterspør.

Skrevet

Hvis du snakker om en av de nyere Galaxyene, så har de alternativer uten å måtte bruke tredjepartsapper. S Planner og S Memo. Planner kan synke med det meste av kalendere som eksisterer. Begge disse har widgets som gir noe tilsvarende av den funksjonaliteten du ønsker.

Ellers er det som sagt en mengde alternativer på Google Play.

Skrevet

Som regel alle mobiler med android, enten har de det fra før eller så har de "google play" der du kan laste ned omtrent alt av sånne ting!

Er det samme som "apple store" hvis det er det det heter! :)

Skrevet

Hvis du snakker om en av de nyere Galaxyene, så har de alternativer uten å måtte bruke tredjepartsapper. S Planner og S Memo. Planner kan synke med det meste av kalendere som eksisterer. Begge disse har widgets som gir noe tilsvarende av den funksjonaliteten du ønsker.

Ellers er det som sagt en mengde alternativer på Google Play.

Syncer ikke S Planner med Google sin kalender by default? Og har S Planner en widget? :P

Skrevet

Ja, og ja (opp til flere widgets). Jeg har den også synket med Exchange.

Skrevet

Ja, og ja (opp til flere widgets). Jeg har den også synket med Exchange.

Dette må undersøkes! (når jeg finner laderen)

Skrevet

Dette må undersøkes! (når jeg finner laderen)

Widgeten viser tre dager, så vidt jeg husker. Pleier ofte å sjekke den på vei til morgenvakt halv sju om morran for å sjekke om jeg egentlig skal på jobb, eller om jeg ved et lykketreff har tatt feil og kan gå hjem og legge meg igjen. ;)

Skrevet

Jeg tenker på noe som er på bakgrunnen hele tiden, sånn at jeg ser det når jeg "åpner" telefonen. Jeg vil ikke ha en app som jeg fysisk må åpne for å sjekke hva jeg skal huske! Sånn at hvis jeg legger inn potet, en bursdag eller hva som helst så vises den automatisk den dagen den er lagt inn, eller viser flere dager i slengen. Det gjorde den gamle nokia tlf som jeg så for et par årsia.

Skrevet

Har bestilt en galxy 4.

Hva er widgets? Blir sikkert sittende i dagesvis for å lære meg med den, har iphone.

Skrevet

Widgets er en funksjon noen apper har, der du kan legge en widget som inneholder informasjon på skjermen. Med det formål at du slipper å gå inn i appen for å finne informasjonen. De aller fleste kalender- og notatapper til Android har widgets.

Skrevet

Jeg tenker på noe som er på bakgrunnen hele tiden, sånn at jeg ser det når jeg "åpner" telefonen. Jeg vil ikke ha en app som jeg fysisk må åpne for å sjekke hva jeg skal huske! Sånn at hvis jeg legger inn potet, en bursdag eller hva som helst så vises den automatisk den dagen den er lagt inn, eller viser flere dager i slengen. Det gjorde den gamle nokia tlf som jeg så for et par årsia.

Har bestilt en galxy 4.

Hva er widgets? Blir sikkert sittende i dagesvis for å lære meg med den, har iphone.

Du beskrev nettopp en widget selv :)

Skrevet

Flotte greier :-) venter spent!! Må jeg laste ned noe eller er det i telefonen?

Skrevet

S Planner som nevnes her følger med Samsung-enheter :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...