Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I dag var det en kollega som sa han skal ha barn. Utenpå smilte jeg og gratulerte han, inni meg gråt jeg. For jeg kommer aldri til å oppleve å få mann og barn, og det gjør såå vondt! Skulle ønske jeg klarte å glede meg på andres vegne når de opplever noe hyggelig, men det går ikke.

Hele dagen min blir ødelagt når jeg hører om venner som skal gifte seg osv. Er så grusomt å være singel og 32 år, jeg føler meg som verdens mest mislykkede person :(

Andre som føler det sånn?

Anonymous poster hash: 693d8...509
  • Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Føler meg skikkelig slem, for selvfølgelig vil jeg at venner og bekjente skal ha det bra! Men jeg har det så vondt, ble slutt mellom meg og kjæresten for 1 mnd siden, han har allerede flyttet sammen med en ny og her sitter jeg med gullfisken min, helt alene. Og sånn kommer det til å være helt til jeg blir gammel og senil og ikke bryr meg lengre.

Gjest Jeg_også
Skrevet

Du kan jo trøste deg med at jeg har vært singel snart 9 år. Har hatt noen korte forhold i mellomtiden hvor ingen av de har funket, og jeg har trodd jeg har møtt den rette mange ganger, der det har visst seg at han var en player eller overhodet ikke var interessert. Det er også noen som har vært forelsket i meg, og det har vært sånne som jeg overhodet ikke føles jeg har vært så samme planet som. Jeg føler meg med andre ord skikkelig håløst. I tillegg har jeg få venner, og de jeg har er alltid opptatt med sitt, så jeg føler jeg sitter alene hjemme kveld etter kveld, å finne på noe gøy i ferier kan jeg bare glemme.

Dessuten har jeg vestibulitt, så om jeg skulle møte en som liker meg like godt som jeg liker han er det liten sjanse for at han vil holde ut med deg, For gutter er jo stort sett sex det viktigste med et forhold :(

Trøst deg med at dine sjanser for å lykkes er mye større en mine.

AnonymBruker
Skrevet

Vestibulitt er ikke så moro da. Det kan ødelegge veldig mye for en har jeg fått inntrykk av.
Det blir jo aldri anbefalt noen steder, men det gis ut som smertelindring noen steder, for smerter som det ikke så mye medisiner for, men har du vurdert cannabis? Styr unna antidepressiva hvertfall.

Anonymous poster hash: a28f1...dca
Skrevet

Du kan jo trøste deg med at jeg har vært singel snart 9 år. Har hatt noen korte forhold i mellomtiden hvor ingen av de har funket, og jeg har trodd jeg har møtt den rette mange ganger, der det har visst seg at han var en player eller overhodet ikke var interessert. Det er også noen som har vært forelsket i meg, og det har vært sånne som jeg overhodet ikke føles jeg har vært så samme planet som. Jeg føler meg med andre ord skikkelig håløst. I tillegg har jeg få venner, og de jeg har er alltid opptatt med sitt, så jeg føler jeg sitter alene hjemme kveld etter kveld, å finne på noe gøy i ferier kan jeg bare glemme.

Dessuten har jeg vestibulitt, så om jeg skulle møte en som liker meg like godt som jeg liker han er det liten sjanse for at han vil holde ut med deg, For gutter er jo stort sett sex det viktigste med et forhold :(

Trøst deg med at dine sjanser for å lykkes er mye større en mine.

Det hjalp sikkert ts veldig mye, det blir litt det samme som å si synd hunden din døde men min ble påkjørt og rygget over. Hvis du endrer litt på den negative holdningen din kan det være det er håp for deg også!

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Har dere venninner dere finner på ting med? Jeg er midt i 30 årene og hadde vært fint å komme ut på arenaer der det er mulighet for å treffe en potensiell partner. Siste året har det vært tørke og savner det veldig. Da er det, det med å gå ut med venninner.....Nettdating frister lite igjen. Det er mange års siden siden, men nei....

Anonymous poster hash: c1e74...fa2
AnonymBruker
Skrevet

Har dere venninner dere finner på ting med? Jeg er midt i 30 årene og hadde vært fint å komme ut på arenaer der det er mulighet for å treffe en potensiell partner. Siste året har det vært tørke og savner det veldig. Da er det, det med å gå ut med venninner.....Nettdating frister lite igjen. Det er mange års siden siden, men nei....

Joda, har nok av venner heldigvis. Men er ikke helt det samme når det virker som alle har noen å komme hjem til.. en som tar vare på de. Og ikke minst barn de kan finne på koselige ting med. Det har ikke jeg. Føles så klart ekstra sårt nå som det er slutt med kjæresten, så håper det går over om noen år.

Jeg blir så lei meg når jeg ser bekjente oppdatere facebooken sin med ting som "Endelig skal jeg og min kjære bli foreldre <3"

Jeg skal gifte meg, er såå lykkelig!!!! osv osv. Jeg blir bare lei meg når jeg leser sånt. Er virkelig ikke meningen å virke slem, for jeg unner som sagt andre å ha det bra! Livet er jamen urettferdig.

AnonymBruker
Skrevet

TS, slapp av! Du er jo bare 32, og kan jo få barn i hvert fall ti år til :) Nå er det sommer og det går mot lysere tider. Kanskje møter du drømmemannen om ikke lenge, også skal du bare ser at dere er samboere neste sommer og venter barn sommeren etter det..? Du må ikke stresse! Vær sosial med venner, gå ut på byen, meld deg inn i en organisasjon og prøv å omgås mennesker. Da kommer man lettere i kontakt med folk, og det er større sjanse for å møte den utkårede.

Husk; det skjer når man minst venter det! :)

Anonymous poster hash: 38846...408
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

TS, slapp av! Du er jo bare 32, og kan jo få barn i hvert fall ti år til :) Nå er det sommer og det går mot lysere tider. Kanskje møter du drømmemannen om ikke lenge, også skal du bare ser at dere er samboere neste sommer og venter barn sommeren etter det..? Du må ikke stresse! Vær sosial med venner, gå ut på byen, meld deg inn i en organisasjon og prøv å omgås mennesker. Da kommer man lettere i kontakt med folk, og det er større sjanse for å møte den utkårede.

Husk; det skjer når man minst venter det! :)

Anonymous poster hash: 38846...408

Det er det alle som kjenner oss sier også! Hjelper ingen.

Gjest Summers
Skrevet

Men jeg har det så vondt, ble slutt mellom meg og kjæresten for 1 mnd siden,

Så vært singel i en måned, tror nok det fortsatt er håp for deg

• Liker 2
Gjest Valiumsjunkie
Skrevet

Ja. Følelsen av å være misunnelig kan snike seg på noen ganger, og det er en stygg og ekkel følelse. Jeg drømte i natt om at jeg var 52 år og at jeg og en random dame på 53 så oss i speilet. Vi så på hverandre med skrekk og med vissheten om at eggstokkene var helt uttørket.

AnonymBruker
Skrevet

Ja. Følelsen av å være misunnelig kan snike seg på noen ganger, og det er en stygg og ekkel følelse. Jeg drømte i natt om at jeg var 52 år og at jeg og en random dame på 53 så oss i speilet. Vi så på hverandre med skrekk og med vissheten om at eggstokkene var helt uttørket.

Uff! For et mareritt. Kunne tenke meg å adoptere og jeg, men det er jo så vanskelig å adoptere når man er alene. For ikke å snakke om dyrt! Skulle ønske jeg bare kunne ta med meg noen stakkars barn fra sør-Amerika som kan få det godt hos meg og gullfisken min. Og kanskje en kjekk kar på kjøpet :P

AnonymBruker
Skrevet

Det er en vanskelig situasjon. Jeg har akkurat blitt singel og er midten av trettiårene. Tenker at jeg aldri finner noen igjen da menn ja stort sett vil ha kvinner i tjueårene uansett hvor gamle de er selv.

Anonymous poster hash: fdc85...746

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor får du aldri barn og mann? Du er bare 32. det er ingen alder. gjennomsnittet på førstegangsfødende er vel på ca 40 år. relax ;)

Anonymous poster hash: b500c...125
Gjest Anonym
Skrevet

Hvorfor får du aldri barn og mann? Du er bare 32. det er ingen alder. gjennomsnittet på førstegangsfødende er vel på ca 40 år. relax ;)

Anonymous poster hash: b500c...125

Enig! Tanta mi var 48 da hun fikk sin første velskapte sønn. Mamma var 46 da hun fikk velskapte meg (: Halle Berry venter barn, hun er 47 ...Hvis du googler litt på fertilitet og alder, vil du se at mange damer har fått barn i 40-årene, ikke bare idagens samfunn, men også tidligere faktisk, på slutten av 1800-tallet begynnelsen av 1900- tallet...Det overrasket meg da jeg trodde det var et tidsfenomen, men vi lever jo mye lenger enn før , så er yngre lenger! Selv er jeg flere år eldre enn deg, også singel, men ser håp. Og jeg tenker at hvis jeg får barn en dag, var det meningen, hvis ikke, var det meningen at jeg ikke skulle ha det. Jeg føler meg mye yngre, i kropp og sinn! Har mange yngre beilere ;).

Noe jeg tror er viktig, er at du gjør noe i livet du selv er fornøyd med, noe du føler du lykkes med. Det kan være at du vil studere mer for å få en mer interessant jobb, eller dyrke en ny hobby,...styrke deg selv som menneske. Ikke la andre være din lykke. Og ikke tenk så mye på alder. Det er så individuelt. Noen er hotte langt oppi årene, noen har en livsgnist hele livet, mens andre er satte når de er 25...

Klem fra meg

AnonymBruker
Skrevet

Tips til hvordan jeg kan få vekk disse negative tankene..? Jeg begynner nesten å grine når venner sier de skal ha barn eller gifte seg. Føler meg som verdens største taper.

Gjest anonym
Skrevet

Tips til hvordan jeg kan få vekk disse negative tankene..? Jeg begynner nesten å grine når venner sier de skal ha barn eller gifte seg. Føler meg som verdens største taper.

Du har jo fått mange råd her. Du er jo fortsatt veldig UNG! Tenk på de som har en kreftdiagnose, de som er flyktninger, trafikkskadde...det er så mange andre med mye større problemer der ute. Du må begynne å gjøre ting du liker, fokusere på det du er fornøyd med, forbedre det du kan gjøre noe ed, f.eks være mer sosial , komme deg ut blandt folk, så du kan møte noen. Det hjelper ikke å sitte og synes synd på seg selv! Kom igjen, vis GUTS!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...