Gå til innhold

Jeg tittet inn i stua hans.Ble anmeldt.Fikk sparken.

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har lenge vært forelsket i lederen i en bedrift jeg er ansatt hos via nav. Dette er en privat bedrift, men nav betaler lønna mi.

Han er så kjekk. Skikkelig mann, men gift og med gravid kone.

Jeg har hatt han på hjernen og ville vite hvordan det ser ut der han bor. Jeg trodde ikke han var hjemme, det var midt i uka og på ettermiddagen. Jeg hadde fri ,men visste at han jobbet mye overtid.Jeg visste ikke at han var gift på det tidspunktet heller.

Jeg gikk inn i hagen hans og kikket inn vinduet. Han og kona var hjemme.

Hun så meg og skreik opp. Jeg ble kjørt hjem i politibil. Har nå fått besøksforbud, mistet plassen og er anmeldt. Hva skal jeg gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Holde deg unna ham, og finne deg en ny jobb.

• Liker 17
AnonymBruker
Skrevet

du kan jo slutte å trolleå søke ny jobb istedet

Anonymous poster hash: 3e1c3...de4
  • Liker 7
Gjest Murica
Skrevet

Det fortjente du =p

Finn ny jobb og slutt å forfølge folk.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Gå til psykologen din oftere.

Anonymous poster hash: dc2f9...b1a
  • Liker 3
Skrevet

....og du er et troll.....

• Liker 2
Skrevet

haha, synd for deg.

AnonymBruker
Skrevet

endelig en mann som tar vare på fruen sin :) flotte greier!:)

Anonymous poster hash: 8af4a...885
  • Liker 3
Gjest Gjest
Skrevet

Man får ikke besøksforbud på grunn av noe slikt. Eksen min stod utenfor døra mi og venta på meg med ujevne mellomrom i mange måneder, jeg var et aspeløv, men det ble ikkeno besøksforbud, gitt.

Skrevet

Hvorvidt man får besøksforbud er opp til den enkelte politiadvokat, så det er fullt mulig

Til deg som har skrevet dette innlegget; Jeg håper det er tull, men om det ikke er det så håper jeg du før hjelp, for dette er ikke normal oppførsel.

Skrevet

Hater når det skjer.

• Liker 5
Gjest Gjest
Skrevet

Hvorvidt man får besøksforbud er opp til den enkelte politiadvokat, så det er fullt mulig

Til deg som har skrevet dette innlegget; Jeg håper det er tull, men om det ikke er det så håper jeg du før hjelp, for dette er ikke normal oppførsel.

Ja, det er ulike grenser, men man får det ikke for å ha tittet inn et vindu. Denne historien er langt fra mulig. Selvfølgelig er dette bare tull.

Skrevet

Hva du bør gjøre? Først bør du vokse opp, ta kontakt med en psykolog og finne deg en ny jobb. Deretter holde deg unna andres hager og vinduer!

Ellers kan du bare slutte å trolle :)

Skrevet

Jeg har lenge vært forelsket i lederen i en bedrift jeg er ansatt hos via nav. Dette er en privat bedrift, men nav betaler lønna mi.

Han er så kjekk. Skikkelig mann, men gift og med gravid kone.

Jeg har hatt han på hjernen og ville vite hvordan det ser ut der han bor. Jeg trodde ikke han var hjemme, det var midt i uka og på ettermiddagen. Jeg hadde fri ,men visste at han jobbet mye overtid.Jeg visste ikke at han var gift på det tidspunktet heller.

Jeg gikk inn i hagen hans og kikket inn vinduet. Han og kona var hjemme.

Hun så meg og skreik opp. Jeg ble kjørt hjem i politibil. Har nå fått besøksforbud, mistet plassen og er anmeldt. Hva skal jeg gjøre?

tuller du? hvorfor gjorde du det?

i tillegg så er han gift og har barn???

det her hørstes rart ut...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...