AnonymBruker Skrevet 12. juni 2013 #1 Skrevet 12. juni 2013 Jeg er av den sjalu typen og hater det. Har nå kommer til at det er av den typen sjalusi som bunner i dårlig selvtillit og angst for å bli forlatt. Synes det er godt gjordt å komme til dette nivået av selvinnsikt, nå må jeg gjøre noe med selve sjalusien. Noen tips på hvordan jeg skal gripe det an ?Anonymous poster hash: 2f046...6f8
Majott Skrevet 12. juni 2013 #2 Skrevet 12. juni 2013 Hva er det som gjør deg sjalu da? Noen ganger er det berettiget å være sjalu, andre ganger er det ikke.
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2013 #3 Skrevet 12. juni 2013 jeg var også slik, er vel bittelitt enda, og det eneste å gjøre er å rett og slett få bedre selvtillit! selvfølgelig er det lettere sagt enn gjort, men det handler om å verdsette seg selv og tenke at vil noen forlate deg, være utro eller lignende så vil dem det, og det er ingenting du kan gjøre annet enn å være den beste versjonen av deg. og det er ikke en masete, kranglete, usikker og sjalu jente! dyrk egne interesser, ta vare på deg selv, se at du duger til ting.. så vil du merke at sjalusien ikke blir like stor etterhvert. og ikke minst, blir du sjalu på en spesifikk person, ikke hat personen men bli kjent Anonymous poster hash: 3dc90...11b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå