Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Først og fremst, jeg er ikke gravid enda. Så ikke kjeft før dere har lest innlegget.

Jeg har i flere år slitt mye diffuse magesmerter, og et par ekstra kg. Som et forsøk startet jeg i desember med en moderat lavkarbo "diett". Dette har endret livet mitt totalt, og det er ikke snakk om å gå tilbake. Derfor lurer jeg på om det vil være forsvarlig å fortsette med en litt mer karbovennlig utgave under en fremtidig graviditet? Kostholdet mitt per nå består av myye grønnsaker, kjøtt, fugl, fisk, og fett i form av nøtter, avocado, ilivebog noen meieriprodukter. Og frukt og bær selvsagt.

Anonymous poster hash: cd610...9da

Videoannonse
Annonse
Gjest Funky Punk
Skrevet

Skal ikke ha noe å si om man spiser lavkarbo eller vanlig mat.

Det viktigste er at du får i deg alle vitaminer og annen næring som du skal ha, men det er også viktig når man ikke er gravid.

AnonymBruker
Skrevet

Oi, her ble jeg ikke ferdig gitt!

Under en graviditet ville jeg lagt til bønner, erter og linser, samt poteter. Men ikke kornprodukter, pasta o.l. Kan dette gjennomføres uten at det er skadelig for et foster?

Anonymous poster hash: 5f2f1...ab3

Skrevet

Oi, her ble jeg ikke ferdig gitt!

Under en graviditet ville jeg lagt til bønner, erter og linser, samt poteter. Men ikke kornprodukter, pasta o.l. Kan dette gjennomføres uten at det er skadelig for et foster?

Anonymous poster hash: 5f2f1...ab3

Klart det kan det! Du spiser jo skam sunt! :) På lavkarbo.no har de en egen gruppe for gravide og ammende :)
AnonymBruker
Skrevet

Bare pass på at du ikke havner i ketose og at du får i deg det du trenger av vitaminer osv, så går det helt fint. Bare husk at den hel***** kvalmen kan gjøre mye for kosten, klarte ikke spise annet enn kjeks og hveteboller en stund.. Det var døden for magen og kosten, men var det eneste jeg orket å få i meg som ikke kom opp igjen..

Anonymous poster hash: 7431b...06c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...