AnonymBruker Skrevet 15. juni 2013 #21 Skrevet 15. juni 2013 Det forstår jeg jeg har kjøpt gavekort til restaurant med " vare" , ikke summen . F eks, 2 dagens 3 retter med vin/ øl pakke. Mange restauranter skriver gavekort på det selv om menyen og prisen varierer litt fra dag til dag. Og alt kan man finne prisen på , om man vil. Spesielt med cognac osv. Men som sagt , skjønner poenget. Vet om en restaurant han liker så blir nok gavekort der viss jeg ikke finner noe lurt på ferien.Anonymous poster hash: 4a381...3a0
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2013 #22 Skrevet 15. juni 2013 Da en venninne passet hunden vår mens vi var på ferie i 3 uker fikk hun 3000kr, billegere enn det vi måtte betalt for kennel:) For oss er det ikke snakk om å betale da vi ofte gjør tjenester for hverandre. Men vi ønsker å gi en påskjønnelse i form av en gavw.Anonymous poster hash: 4a381...3a0
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2013 #23 Skrevet 15. juni 2013 Han er hot, men jeg er gift. Det kom ikke frem i hovedinnlegget.Anonymous poster hash: 4a381...3a0 Du får høre med mannen din om han synes det er ok at du gir hundepasseren litt "godsaker" for jobben.... Anonymous poster hash: a50e4...0a0
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2013 #24 Skrevet 15. juni 2013 Du får høre med mannen din om han synes det er ok at du gir hundepasseren litt "godsaker" for jobben.... Anonymous poster hash: a50e4...0a0 Hehe, da tror jeg nok at jeg blir skilt..Anonymous poster hash: 4a381...3a0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå