Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Trodde vi var sammen og at vi hadde et kjærlighetsforhold, men ikke i følge ham, han ble bare forvirra og nesten sur da jeg tok opp temaet, enda vi har holdt på som kjærester i et halvt år. Det var utrolig at han ikke følte for meg det jeg følte for ham. Forrige helg ble jeg full og ringte ham, jeg fortalte ham at jeg elsker ham, at jeg savner ham, ting han egentlig visste fra før, for jeg har sagt det før.

Han la bare på, jeg har ikke tatt mer kontakt, og det har ikke han heller.

I sted gikk jeg mot butikken, jeg ser han og kompisene står der. Han ser meg, han snur seg mot de, snakker me de, de bryter ut i latter og flirer lenge. Alle snur seg mot meg og ser at jeg kommer. Jeg følte meg så liten og jævlig at jeg rett og slett snudde og gikk hjem igjen, ikke kunne jeg stoppe tårene fra å renne heller, nå sitter jeg bare her og griner, kjærlighetssorg suger :(

Anonymous poster hash: d3557...05e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å fy søren så utrolig kjipt. Og ikke har jeg noenting å si som kan gjøre det bedre heller, for det der føles så utrolig vondt.

Men, en klem eller ti skal du få. :hug:

AnonymBruker
Skrevet

Hvor gammel er du?

Anonymous poster hash: 66f30...cbb
AnonymBruker
Skrevet

Takk for klemm og trøst, det hjelper litt nå :(

Jeg er 24 og han er 31..

Skrevet

Han høres utrolig barnslig og teit ut.
Når du kommer deg over dette og treffer et skikkelig mannfolk, vil du bare være glad at dette ikke holdt på lengre.

• Liker 7
Gjest oreokaka
Skrevet

For en drittsekk. Det positive ut av dette er jo at du fant ut av det ganske fort, og heller kan finne deg en som virkelig fortjener deg.

Klem :hug:

• Liker 2
Skrevet

For en drittsekk. Det positive ut av dette er jo at du fant ut av det ganske fort, og heller kan finne deg en som virkelig fortjener deg.

Klem :hug:

Ts ble nok ikke noe mindre forelska etter dette...

Skrevet

Fordelen er at TS nå vet hva han er verdt. Med andre ord ingenting.

Hevnen er å aldri si ett ord til han igjen.

AnonymBruker
Skrevet

Herregud, for en dust.

Ikke vits å bruke mer tid på han. Finn deg en ordentlig mann.

Og klem til deg. :hug:

Anonymous poster hash: d8dde...ded
Gjest Riskjeks
Skrevet

Takk for klemm og trøst, det hjelper litt nå :(

Jeg er 24 og han er 31..

:hakeslepp:

Trodde det dreide seg om tenåringer da jeg leste hovedinnlegget. Herregud, for en fyr. Du får bare prøve så godt du kan å legge det bak deg. Det er han som ikke er verd en dritt.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Herre min hatt. Han oppfører seg som en ungsomsskoleelev. Drit i han!!!

Anonymous poster hash: 963f4...3f4

• Liker 1
Skrevet (endret)

For en duche!!! Som Steinar skriver her... Nå vet du hva karen har av verdi TS.

Selv om det er vanskelig å styre følelsene sine, og lett å "glemme" at han er en rasstapp , så prøv hverfall å huske at karen er et prakteksempel på noe du ikke vil ha i hus over lengre tid...

Kjærlighetsorg over tapt rekeskall er ikke noe vits vettu :)

Endret av Beeblebrox
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Takk, dere er skjønne.

Slik oppførsel fra hans side gjør det i allefall lett å glemme hele fyren etterhvert, det der var jævlig sårendes!

• Liker 1
Skrevet

Tragedie at en 31-åring kan oppføre seg slik..

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Sånn er de fleste menn desverre, og ikke blir de bedre heller. Særdeles umoden oppførsel.

Anonymous poster hash: fb19b...8e3
AnonymBruker
Skrevet

Sånn er de fleste menn desverre, og ikke blir de bedre heller. Særdeles umoden oppførsel.

jeg har aldri opplevd lignende. så tror ikke de fleste menn er slik.

Anonymous poster hash: eeb62...58e

AnonymBruker
Skrevet

En "eks" av meg var like barnslig. Vi møttes ca hver dag, gjorde typisk kjæresteting, ikke bare sex. Vi møtte hverandres venner og vi var i syden sammen på en romantisk ferie. Etter ca 6 mnd så spurte jeg han om han ville bli med på ferie til mine foreldre (i andre enden av landet og han hadde ikke møtt de ennå) og det skjønte han ikke poenget med det fordi vi hadde ikke noe forhold. Da brøt jeg kontakten og noen mnd senere tok han kontakt, men jeg ignorerte han.

En annen fyr hadde jeg daglig kontakt med på nettet og sms, etter ca 6 mnd skulle han til min by (vi bodde i hver vår ende av landet men beholdt kontakten da vi begge tilfeldig planla å flytte til samme by), og jeg spurte om vi skulle møtes. Han sa ja og skulle ta kontakt mens han var der, jeg hørte ingenting, tok kontakt selv men han ignorerte meg frem til han var hjemme hos seg selv igjen. Da viste han ikke hvorfor han ikke ville møte meg. Da gadd jeg ikke ha mer kontakt med han, men han tok kontakt igjen noen mnd senere, jeg ignorerte han.

TS: ignorer han om han tar kontakt igjen, han kommer bare til å såre deg igjen.

Enkelte menn (og kvinner) er bare håpløse og egner seg ikke til forhold. Like greit å bli kvitt de da. Du fortjener en mye bedre og VOKSEN fyr, ikke gråt over en slik tåpelig og barnslig fyr. Du kommer over det :hug:

Anonymous poster hash: 22262...9ea
  • Liker 1
Gjest Violetta
Skrevet

Han er 31, men er kameratene 12? Jeg fatter ikke at voksne folk kan være så grunne og umodne.

Skrevet

Uenig! De fleste menn er langt bedre enn dette!

Skrevet

En "eks" av meg var like barnslig. Vi møttes ca hver dag, gjorde typisk kjæresteting, ikke bare sex. Vi møtte hverandres venner og vi var i syden sammen på en romantisk ferie. Etter ca 6 mnd så spurte jeg han om han ville bli med på ferie til mine foreldre (i andre enden av landet og han hadde ikke møtt de ennå) og det skjønte han ikke poenget med det fordi vi hadde ikke noe forhold. Da brøt jeg kontakten og noen mnd senere tok han kontakt, men jeg ignorerte han.

En annen fyr hadde jeg daglig kontakt med på nettet og sms, etter ca 6 mnd skulle han til min by (vi bodde i hver vår ende av landet men beholdt kontakten da vi begge tilfeldig planla å flytte til samme by), og jeg spurte om vi skulle møtes. Han sa ja og skulle ta kontakt mens han var der, jeg hørte ingenting, tok kontakt selv men han ignorerte meg frem til han var hjemme hos seg selv igjen. Da viste han ikke hvorfor han ikke ville møte meg. Da gadd jeg ikke ha mer kontakt med han, men han tok kontakt igjen noen mnd senere, jeg ignorerte han.

TS: ignorer han om han tar kontakt igjen, han kommer bare til å såre deg igjen.

Enkelte menn (og kvinner) er bare håpløse og egner seg ikke til forhold. Like greit å bli kvitt de da. Du fortjener en mye bedre og VOKSEN fyr, ikke gråt over en slik tåpelig og barnslig fyr. Du kommer over det :hug:

Anonymous poster hash: 22262...9ea

Du var smart som ignorerte dem :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...