Gå til innhold

Når mannen din har nakenbilder av en kollega-

Anbefalte innlegg

Gjest Torhild
Skrevet

Vi er gift på 8 året og har 3 barn, 2 i barnehage og en på skole. Har hatt et fint samliv. God kommunikasjon mellom alt som skjer, men i perioder har vi hatt lite tid til oss to. familien, jobb og mye reising i jobb, mest han, men jeg har også endel reisedøgn. De siste 6 månedene har han vært litt annerledes. Mye mer sex. Han har kjøpt mer klær. Ser bedre ut. Jobber mer. Og sintere- på meg og barna. Kort lunte, stressa. Siden mai har det vært veldig endring, og toppet seg forrige uke. Jeg har forsøkt å gi han hjelp, gjøre mer for ungene, og la han få hvile mer. Han jobbet mye mer. Han dro på jobbreise søndag, kommer ikke hjem før neste mandag. Og han var snodig. Blid og glad ene øyeblikket, sur neste. Jeg har gått med magefølelse av at noe skurrer lenge nå. Har tatt det opp flere ganger, men da tuller og tøysete han og sier at alt er ok. Sa han elsket meg, han hadde det fint men var sliten. Men jeg viste det var noe galt og hjertet mitt har vært urolig, og det ble bare verre da han dro på reise. Jeg har lest mailen hans i dag. Det har jeg aldri gjort før, jeg hadde da vurdert dette siden mandag.Der er det 7-8 mailer fra en kvinnelig kollega. Det er lite tekst mest bilder. Bilder av henne på jobbfest, han på jobbfest. Bilder av henne i ei seng( ser ut som hun har tatt bildene selv med mobil) , hun i undertøy, og naken. Som sagt lite tekst, noe ala :skål! Jeg har så lyst og liknende. Hun er avsender av mailene, det finnes ingen svar fra han i mailingboksen. Slettetboksen er tom. Dette er mellom 3 og 4 måneder gammelt. Mailene er lest. Jeg vet ikke hva jeg gjør nå. Alt inni meg er kaos. Han er altså på jobbreise, hvem som er med vet jeg ikke. Jeg sitter her med barna. Hva gjør jeg nå videre? Jeg vet ingenting lengre!

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Høres ikke bra ut.

Man er naiv om man tror at veien fra nakenbilder til sex er lang.

Bli singel du!

Og lykke til!

Anonymous poster hash: 1b274...723
  • Liker 4
Gjest Gjest
Skrevet

Helvetes uprofessionelle begge to.

• Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

Kondolerer.

Han har vært utro med sin kollega over tid. Ta utskrifter av alle bevis du har, gi beskjed at du vet om alt sammen og at han kan finne seg et annet sted å bo.

Så møtes dere hos familiekontoret og ser om det er noe å redde, eller bare blir enige om unger og denslags.

Gjest Silvermist
Skrevet

Kondolerer.

Han har vært utro med sin kollega over tid. Ta utskrifter av alle bevis du har, gi beskjed at du vet om alt sammen og at han kan finne seg et annet sted å bo.

Så møtes dere hos familiekontoret og ser om det er noe å redde, eller bare blir enige om unger og denslags.

Amen.

Ts: :hug:

Skrevet

Du snakker med han og ber han forklare hvorfor han får mailer av en dame som også sender han nakenbilder.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Må du virkelig spørre her hva du skal gjøre?

Er det noe å lurer på da - nagl ham til veggs og ikke gi deg før du har skviset hver eneste dråpe av sannhet ut av ham. Deretter kan dere vurdere fortsettelsen.............

Anonymous poster hash: 65a3d...cbb
Skrevet

Du snakker med han og ber han forklare hvorfor han får mailer av en dame som også sender han nakenbilder.

Ja, jeg mener også at dette er stedet å starte. Og så rett og slett høre (observere) hva han sier og hvordan han reagerer.

AnonymBruker
Skrevet

Som de fleste andre over her tror jeg også at han er utro.

Å lese hvordan han har skriftet væremåte var som å lese om eks-mannen min, men han hadde litt flere "symptomer" enn det du beskriver her.

Han begynte å bry seg mer om hvordan han så ut, kjøpte mer klær, var ustabil i humøret (rene berg- og dalbanen), gjemte plutselig mobilen sin og hadde den alltid i lomma (den lå alltid på bordet før den tid), jobbet mer (men lønna økte ikke i takt med mer jobbing), fikk høyere mobilregninger, var flinkere med å gi meg oppmerksomhet, med mer.

Jeg gikk ikke inn på hans mobil for å lete etter noe, hadde nemlig ingen mistanker. Men den ble liggende og bråke etter at han hadde sloknet på sofaen i fylla så jeg skulle skru av lyden da jeg så meldingen. Og jeg skjemmes ikke for at jeg da gikk gjennom resten av det.

Dagen etter forsvant han ut døra for å si det pent. Alle tingene hans forsvant etter ham en uke senere. Han påstår den dag i dag at det ikke var noe alvorlig, men ærlig talt. Utro er utro!

Mitt forslag er at du finner det du kan finne av beviser. Setter den ned og tenker over hva som eventuelt kan være for og mot for at han er utro. Konfronter ham med det du kommer frem til, og som du har funnet. Finn barnevakt slik at ungene ikke kan høre dere!!

Om det viser seg at han har vært utro så må du spørre deg selv om du klarer å tilgi ham. Uansett er familievernkontoret et sted dere nok bør gå innom. Kan du tilgi ham trenger dere nok parterapi. Kan du ikke, så må dere få i stand samværsavtale.

Jeg har ikke et sekund angret på at jeg kastet mannen på dør (etter at kjærlighetssorgen ga seg vel og merke).

Anonymous poster hash: d84e7...2ee
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ikke orket å ta diskusjonen med han, du VET at han har vært utro, så hvorfor høre på hans tåpelige unnskyldninger? Nei bare pakk tingene dine og ta med deg barna og dra til noen du kan bo hos midlertidig. Hvis du ikke har lyst å tilgi han da.

Anonymous poster hash: c9693...766
AnonymBruker
Skrevet

Uff, fikk helt vondt i magen når jeg leste dette.

Kjenner meg veldig godt igjen. Her var det også utroskap over tid med en kollega.

Jeg tror jeg hadde sent han en melding nå mens han er på jobbreise, gitt han beskjed om at du ønsker en alvorsprat med han angående ekteskapet så snart han kommer hjem.

:hug: til deg

Anonymous poster hash: fac9f...5f2
Gjest Torhild
Skrevet

TS

Takk for svar.

For en dag dette ble. Har hatt svigerforeldrene mine her som barnevakt for de to minste, mens jeg har vært med eldstemann på skolens sommerfest.

Tror jeg går i vakum her. Endelig er barna lagt og jeg kan tenke.

Jeg vet bare det jeg har funnet. Jeg har ikke snakket med han. Vi har bil, hus, hund og barn. Ferien er bestilt og skulle etter planen starte om tre uker. Så skulle vi på hytta med svigerforeldrene neste helg.

Jeg har jobben min som jeg må på i morgen. Unger som skal opp og ut. Jeg kan ikke rømme, langt mindre dra med barna. Jeg blir her. Her har jeg bodd i over 6 år og jeg tenker ikke dra eller involvere noen andre jeg kjenner i dette nå.

Siden han ikke har ringt til nå, ringer han kanskje i morgen. Jeg har i det minste funnet ut at han ikke er på reise sammen med den aktuelle kollegaen på bildene. Jeg vil ikke ringe han eller tekste. Jeg må se han i øynene. Det føles som om dette ikke skjer med meg, med oss. Jeg hadde ikke trodd at dette kunne skje med oss.

Skrevet

Uffda TS :(

Det er ikke alltid at ting som at han har med telefon overalt betyr utroskap. Det viktigste er å se på forandring, og det virker som mannen din gjorde store forandringer i oppførsel og væremåte. Så vit, at du ikke skal ha dårlig samvittighet for å snoke på mailen hans.

Print ut bildene, og konfronter han. . Du kan 1) legge fram alt du har av beviser, men da vil ha mest sannsynlig forklare det bort. Eller 2) Legge fram bevisene litt for litt, og se om han endrer forklaring etterhvert.

Og finn ut om du kan prøve å tilgi han, i så fall bestill time på familievernet. La for all del ikke barna dine høre dere krangle om dette, de forstår mer enn dere tror. (Jepp, jeg er skilsmissebarn, som hørte ca alle krangler i lengre tid)

Skrevet

Det blir pinefulle dager for deg TS, men det er nok smartest å vente til du kan se han inn i øynene og spørre han hva disse meldingene betyr. Du kjenner han, og kan sikkert lese mye ut av reaksjonsmønsteret hans. Hvis det er slik at han er utro, så kan en sms fra deg nå, om dette, utløse en febrilsk virksomhet som går på å produsere dekkhistorier. Bedre å overrumple han og høre på forklaringene mens du studerer atferden hans.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg føler så utrolig med deg. Ble bedratt, og kjenner igjen så mye av det du skriver, og følelsene du går med nå. En "ut-av-kroppen"-følelse, og at du går på autopilot pga barn og familielivets rutiner. Ønsker deg alt godt. Skjønner at du ønsker å konfrontere han ansikt til ansikt..

Anonymous poster hash: f5397...c22

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg kjenner meg så godt igjen. Visste innerst inne at han var utro, men som alle andre nektet han selvsagt for det. Den følelsen jeg hadde i flere måneder mens jeg visste at vi skulle splitte opp familien var helt jævlig. Det var en helt uvirkelig følelse veldig lenge. Det slet på kroppen. Men som deg gikk jeg på med krum nakke og klarte å leve et tilnærmet vanlig liv og jeg gikk på jobb hver dag. Og sakte men sikkert blr dagene bedre, men det tar tid.

Du må snakke med han når han kommer hjem. Skriv ut mailene med bildene slik at han ikke kan slette dem og nekte for alt. Og husk at ALLE lyver om utroskap først, så du må nesten stålsette deg for å presse og mase litt for å komme helt til bunns i sannheten.

Om han har hatt et forhold til kollegaen, må du vurdere veldig om du virkelig vil leve videre med denne mannen. Det er ikke sikkert du vil klare det. Jeg gjorde ikke det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...