Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Han er 21, jeg er 19. Vi møtte hverandre på en fest, og jeg følte med en gang at han var noe spesielt, og det begynte allerede den kvelden å krible! Vi kyssa litt, og han viste meg mye oppmerksomhet. Ellers var han veldig morsom, og fikk alle rundt seg til å le. Og i tillegg veldig kjekk! :biggrin:

Dagen etter festen så ble vi venner på facebook, og prata litt der. :) Har også sendt litt meldinger, men ikke noe stort mer enn det. Det har ikke vært noe spesielt flørtesnakk mellom oss, men de få korte samtalene vi har hatt var sånne spørsmål om skole, jobb osv,

Vet det høres rart ut, men jeg er faktisk sykt betatt av han. Ser gjennom bildene hans hele tiden, tenker mye på han osv.. :(

Etter noen dager uten å høre noe fra han (jeg tørr (heller?) ikke ta kontakt dessverre).. så likte han et bilde jeg hadde lagt ut for en stund siden. Det betyr vel at han må ha gått innpå profilen min for å finne bilde? Var vel noen uker siden, så det lå ikke i newsfeederen. Jeg som prøvde å "komme" over han, men når jeg så han hadde likt det så ble jeg så hoppende glad!

Aldri før har noen gutt klart å gjøre et så sterkt inntrykk på meg. Ikke engang de jeg har vært sammen med har fått hjerte mitt til å dunke så fort pga et tastetrykk. Jeg vet jeg ikke kjenner han, og er veldig mulig han er langt i fra sånn jeg tenker meg at han er men.. han er så bra!!

Vanligvis pleier jeg aldri å ta kontakt med gutter selv, er vant med at det er guttene som kontakter meg, så har aldri vært noe problem med kjærlighetslivet sånn sett selv om jeg er veeeeldig sjenert og tilbakeholden når jeg ikke har drukket.

Han bor et stykke unna, og vi har ingen felles bekjente/venner, så kan bli vanskelig å komme i kontakt med han på den måten igjen. Har jo nummeret hans, og facebooken.. men får meg ikke til å skrive noe mer.. Jeg som begynte samtalen sist, og jeg var den siste som skrev noe.. (han svarte altså ikke mer) og dette er vel ca en uke siden. Jeg tenker jo at han kanskje hadde prøvd å holde samtalen oppe om han var interessert..

Vet ikke hva jeg skal gjøre.. :( Er det teit om jeg liker bildet hans? Men føler meg dum da, for da vet han at jeg har vært innom profilen hans liksom.. vil ikke virke som en stalker.. er jo ikke sikkert han er interessert en gang..

Noen som har opplevd noe av det samme? Fikk du kontakt med han/henne? :)

Har egentlig litt dårlig tid, siden han studerer her i byen, og kommer sikkert til å være hjemme i sin by i sommerferien. (er snakk om flyavstand)

Anonymous poster hash: 4b951...768
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville bare skrevet til han. Du taper ingenting.
Han har jo sikkert likt bilde ditt av en grunn. :) Tar du ikke kontakt, vil det ikke skje noe ihvertfall.

If you don't risk anything, you risk even more. -Erica Jong

Anonymous poster hash: de46d...158
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...