AnonymBruker Skrevet 12. juni 2013 #1 Skrevet 12. juni 2013 Jeg stiller spørsmålet for samboeren, som aldri kommer til å lete etter solkrem selv, men som trenger det sårt siden han jobber ute hele dagen. Samboeren har nylig mistet ALT hår på hodet, det inkluderer øyenbryn og -vipper. Han jobber mye ute, og det er fysisk krevende arbeid, altså svetter han en del i løpet av dagen. Han hater kremer som lukter. Altså er jeg på jakt etter en solkrem faktor 25-30, som ikke lukter og som ikke svir i øynene når svetten renner. Noen forslag?Anonymous poster hash: bf9e9...7b7 1
LittDiva Skrevet 12. juni 2013 #2 Skrevet 12. juni 2013 Dermaroller solkremen . Hundreprosent vannfast, renner ikke når mann svetter- ergo svir ikke i øynene , med mindre mann smører det rett i .. Hihi.. Lukter ingenting. Koster litt , men kjempe drøy i bruk da kun 1 påføring er nødvendig om dagen. Jeg har brukt den når jeg kiter, da er jeg i vannet hele dagen og svetter. Den sitter den Eneste er at du må ha en oljerens til ansiktet, den går ikke av med vann eller vanlig rens. Men, niks problem og bruke oljerens i dusjen .
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2013 #4 Skrevet 12. juni 2013 Takk for tips, men den var jo innmari dyr! 800 kr for 15 ml solkrem var litt i meste laget..Anonymous poster hash: bf9e9...7b7 1
skruf Skrevet 12. juni 2013 #5 Skrevet 12. juni 2013 Dermalogica har en nøytral solkrem til bruk i ansiktet med faktor 30, som er vannfast.
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2013 #6 Skrevet 14. juni 2013 Clinique for ansikt 30 eller 50 Anonymous poster hash: 100d0...e86
Ophelia85 Skrevet 14. juni 2013 #7 Skrevet 14. juni 2013 La Roche-Posay Anthelios. Finnes i flere faktorer, jeg liker denne: http://www.vitusapotek.no/Products/NMD+default+Catalog/PID-903383.aspx 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2013 #8 Skrevet 14. juni 2013 Jeg klarer heller ikke lukta på mange solkremer, så jeg falt for piz bruin sin. Minimalt med lukt:) Men har derimot ikke prøvd å fått den i øya da så det kan jeg ikke svare på. Kommer sikkert i flere solfaktorer, men min er i 20. Men om han ikke har hår på hodet kanskje et hodeplagg hadde vært fint? Enten for å dekke hodet og skygge litt for ansiktet, eller en bandana han kan ha over panna så det ikke renner så mye ned i øya. For svette svir ganske fint det også skal jeg si deg:P Anonymous poster hash: 563bc...b57
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2013 #9 Skrevet 15. juni 2013 Jeg klarer heller ikke lukta på mange solkremer, så jeg falt for piz bruin sin. Minimalt med lukt:) Men har derimot ikke prøvd å fått den i øya da så det kan jeg ikke svare på. Kommer sikkert i flere solfaktorer, men min er i 20. Men om han ikke har hår på hodet kanskje et hodeplagg hadde vært fint? Enten for å dekke hodet og skygge litt for ansiktet, eller en bandana han kan ha over panna så det ikke renner så mye ned i øya. For svette svir ganske fint det også skal jeg si deg:PAnonymous poster hash: 563bc...b57 Ja, han vurderer dette selv, men det er jo ikke alltid man vil hå med hodeplagg da. Og da er det kjekt med beskyttelse i form av solkrem Anonymous poster hash: bf9e9...7b7
Gjest Skrevet 15. juni 2013 #10 Skrevet 15. juni 2013 Fornøyd med Harmoni sin. Solfaktor 30, vannfast, blir ikke seig og er luktnøytral og svanemerket. Ligger på rundt 100lappen på vita.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå