Gå til innhold

Solkrem som ikke lukter eller svir i øynene...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg stiller spørsmålet for samboeren, som aldri kommer til å lete etter solkrem selv, men som trenger det sårt siden han jobber ute hele dagen.

Samboeren har nylig mistet ALT hår på hodet, det inkluderer øyenbryn og -vipper. Han jobber mye ute, og det er fysisk krevende arbeid, altså svetter han en del i løpet av dagen.

Han hater kremer som lukter.

Altså er jeg på jakt etter en solkrem faktor 25-30, som ikke lukter og som ikke svir i øynene når svetten renner.

Noen forslag?

Anonymous poster hash: bf9e9...7b7

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dermaroller solkremen . Hundreprosent vannfast, renner ikke når mann svetter- ergo svir ikke i øynene , med mindre mann smører det rett i .. Hihi..

Lukter ingenting. Koster litt , men kjempe drøy i bruk da kun 1 påføring er nødvendig om dagen.

Jeg har brukt den når jeg kiter, da er jeg i vannet hele dagen og svetter. Den sitter den :)

Eneste er at du må ha en oljerens til ansiktet, den går ikke av med vann eller vanlig rens. Men, niks problem og bruke oljerens i dusjen .

Skrevet

Faktor 30 , glemte...

AnonymBruker
Skrevet

Takk for tips, men den var jo innmari dyr! 800 kr for 15 ml solkrem var litt i meste laget..

• Nyttig 1
Skrevet

Dermalogica har en nøytral solkrem til bruk i ansiktet med faktor 30, som er vannfast.

AnonymBruker
Skrevet

Clinique for ansikt 30 eller 50 :)

Anonymous poster hash: 100d0...e86
AnonymBruker
Skrevet

Jeg klarer heller ikke lukta på mange solkremer, så jeg falt for piz bruin sin. Minimalt med lukt:) Men har derimot ikke prøvd å fått den i øya da så det kan jeg ikke svare på. Kommer sikkert i flere solfaktorer, men min er i 20.

Men om han ikke har hår på hodet kanskje et hodeplagg hadde vært fint? Enten for å dekke hodet og skygge litt for ansiktet, eller en bandana han kan ha over panna så det ikke renner så mye ned i øya. For svette svir ganske fint det også skal jeg si deg:P

Anonymous poster hash: 563bc...b57
AnonymBruker
Skrevet

Jeg klarer heller ikke lukta på mange solkremer, så jeg falt for piz bruin sin. Minimalt med lukt:) Men har derimot ikke prøvd å fått den i øya da så det kan jeg ikke svare på. Kommer sikkert i flere solfaktorer, men min er i 20.

Men om han ikke har hår på hodet kanskje et hodeplagg hadde vært fint? Enten for å dekke hodet og skygge litt for ansiktet, eller en bandana han kan ha over panna så det ikke renner så mye ned i øya. For svette svir ganske fint det også skal jeg si deg:P

Anonymous poster hash: 563bc...b57

Ja, han vurderer dette selv, men det er jo ikke alltid man vil hå med hodeplagg da. Og da er det kjekt med beskyttelse i form av solkrem :)

Skrevet

Fornøyd med Harmoni sin. Solfaktor 30, vannfast, blir ikke seig og er luktnøytral og svanemerket. Ligger på rundt 100lappen på vita. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...