Gjest Anonymous Skrevet 12. april 2004 #1 Skrevet 12. april 2004 Vurderer å kjøpe dette merket nå, siden jeg har slutt på min nåværende dagkrem. Bør jeg prøve Vichy?
Gjest Virvel Skrevet 12. april 2004 #2 Skrevet 12. april 2004 Ja, det synes jeg! Men spør om du kan få noen prøver først, de pleier ikke å være så gniene på det. Surt å betale masse penger hvis det overhodet ikke skulle fungere, men hvis du velger produkter som passer din hud, tror jeg det er store muligheter for at du blir fornøyd. Vichy er generelt veldig bra. (Prøver å misjonere litt her nå, ja... )
LilleSol Skrevet 12. april 2004 #3 Skrevet 12. april 2004 Ta deg en tur på apoteket og spør etter prøver. De er greie med sånt, og da unngår du bomkjøp. Jeg bruker normaderm, og er kjempefornøyd. Bruker også noen ganger thermal S1 hvis jeg er litt ekstra tørr. Gode prod, Anbefales!
Gjest Anonymous Skrevet 12. april 2004 #4 Skrevet 12. april 2004 Vichy er et kjempebra merke (prøv å søk på "Vichy" her på forumet, vi har diskutert det masse før=). Det kan absolutt konkurrere med dyrere merker i henhold til kvalitet.Men uansett hvor bra merket er hjelper det jo ikke hvis du velger feil krem til din hudtype.Sett deg nøye inn i de forskjellige kremtypene og deres bruksområde før du kjøper! P.s: Thermal-s mat er en ypperlig "allround-krem" hvis du ikke har veldig fuktfattig eller fet hud (altså en ganske normal hud).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå