Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har et lite dilemma på gang her. .

Ble slutt mellom meg og typen for ca 6 uker siden. Vi snakket litt i bygennelsen. Var han som gjorde det slut. Og i ettertid har det vært jeg som har tatt kontakt med han. Har sett han ett par ganger, men nå er det snart tre uker siden jeg har sett eller snakket med han.

Jeg lurer på? Skal jeg ta kontatk med han? Har lyst til å snakke med han å høre hvordan han har det osv. Vi bestemte oss for at da vi gjorde det slutt skulle vi holde kontakten, men han har hele tiden sagt at vi må gi ting litt tid. Og jeg føler nå at det er det jeg har gjort.

MÅ jeg vente til han tar initiativet? Han er i utgangspunktet veldig sjenert, så før vi ble sammen var det ALLTID jeg som måtte kontakte han for å få han til å si noe som helst.

Hva skal jeg gjøre? Trenger råd. Føler meg rådvill.

Har fremdeles masse følelser for han, og vil at ting skal ordne seg mellom oss.

Anonymous poster hash: 9d09c...86e
Videoannonse
Annonse
Gjest anonym
Skrevet

Jeg har et lite dilemma på gang her. .

Ble slutt mellom meg og typen for ca 6 uker siden. Vi snakket litt i bygennelsen. Var han som gjorde det slut. Og i ettertid har det vært jeg som har tatt kontakt med han. Har sett han ett par ganger, men nå er det snart tre uker siden jeg har sett eller snakket med han.

Jeg lurer på? Skal jeg ta kontatk med han? Har lyst til å snakke med han å høre hvordan han har det osv. Vi bestemte oss for at da vi gjorde det slutt skulle vi holde kontakten, men han har hele tiden sagt at vi må gi ting litt tid. Og jeg føler nå at det er det jeg har gjort.

MÅ jeg vente til han tar initiativet? Han er i utgangspunktet veldig sjenert, så før vi ble sammen var det ALLTID jeg som måtte kontakte han for å få han til å si noe som helst.

Hva skal jeg gjøre? Trenger råd. Føler meg rådvill.

Har fremdeles masse følelser for han, og vil at ting skal ordne seg mellom oss.

Hvis han gjorde det slutt og du allerede har tatt kontakt flere ganger etterpå, hadde jeg ventet. Du må la han få tid til og evt savne deg. Synes du unnskylder oppførselen hans med at han er sjenert...Selv en person som er sjenert tar kontakt hvis han virkelig vil, mener jeg.

Gjest anonym
Skrevet

P.S: Nå vet jeg jo ikke grunnen til bruddet, så egentlig er dette noe du må føle på selv ts. Du kjenner han og situasjonen.

AnonymBruker
Skrevet

Vet jo at jeg egentlig må vente med å ta kontakt. Er bare så redd for at han skal glemme meg. Vi har vært sammen i 7 år og samboere i 3. Det er så forferdelig trist. Og selv om det er gått mange uker siden dette skjedd nå, så bare savner jeg han som en god venn, en jeg kan fortelle alt til og en som er der for meg uansett hva som skjer. :(

Gjest anonym
Skrevet

Vet jo at jeg egentlig må vente med å ta kontakt. Er bare så redd for at han skal glemme meg. Vi har vært sammen i 7 år og samboere i 3. Det er så forferdelig trist. Og selv om det er gått mange uker siden dette skjedd nå, så bare savner jeg han som en god venn, en jeg kan fortelle alt til og en som er der for meg uansett hva som skjer. :(

Forstår at det må være vondt. Hvorfor ble det slutt mellom dere?

AnonymBruker
Skrevet

Det ble slutt mellom oss fordi han mente vi hadde vokst fra hverandre. Hadde for forskjellige interesser osv.. Veldig leit når jeg følte meg klar for å gifte meg med denne mannen :(

AnonymBruker
Skrevet

Jeg gikk fra samboeren min etter 9 år. Har aldri sett han igjen etter han reiste. Hvorfor i alle dager skal du ha kontakt og spør hvordan det går? Kom deg videre i livet. Det tar tid og det er vondt. Det er jo han som gjorde det slutt. At man sier at man holder kontakten er bare en frase som regel. Du bare maser hvis du holder på og sende melding, ingen liker det.

Anonymous poster hash: da221...f0f
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syntes det høres feil ut for min del å ikke se vedkommende man har delt livet sitt så lenge med.. Jeg vet at det ikke hjelper å mase, og det er jo ikke det jeg gjør heller. Han svarer jo alltid om jeg skriver til han. Og han har jo møtt opp de gangene vi har avtalt å møtes.

Er såå redd for at jeg bare skal gå i glemmeboka hans. Det er ufattelig trist å tenke på.

Gjest Gjest_Calavi
Skrevet

Du går garantert ikke i glemmeboksen TS, det vil du aldri gjøre. Om det kun er 6 uker siden det ble slutt, så ville jeg latt være å ta noe særlig kontakt. Jeg kan forstå at du ønsker å ha litt kontakt med eksen, men dette kan dere ha på sikt. Akkurat nå gjør ikke det noen av dere noe godt. Når han sier "gi ting litt tid" så er nok dette mer enn 6 uker. du burde ikke ta særlig kontakt med han før du har kommet deg videre, ellers gjør du deg selv en stor bjørnetjeneste.

AnonymBruker
Skrevet

TS her.

Klarte ikke å la vær lenger. Skrev melding til han. Skrev faktisk bare "hei". Fikk svar hvertfall :) Men jeg vet liksom ikke helt hva jeg skal snakke med han om lenger.. Jeg vil jo veldig gjerne ha han tilbake. Men veldig vanskelig å finne ut hvordan jeg skal gå frem.. :/

Viser seg tydeligvis at vi begge skal til samme sted i helgen. (Våres hjemby). Begge bor og jobber nå i en "fremmed" by. Ingen av oss som har så mange venner eller kjente her, så er så redd for å bli sittende mye alene.

:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...