Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Erfaringer? Har det en tendens til å lede til at det blir et mer bootycallforhold enn noe annet? :/

Anonymous poster hash: 2f7dc...018
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg ender alltid opp i forhold.

Anonymous poster hash: 5af32...a4c
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Traff en i går som var helt fantastisk. Hadde egentlig ikke trodd til å begynne med at han ville hoppe til køys så fort, men det ville han altså. Skal ikke nekte for at jeg hadde noe i mot det altså, men jeg kan ikke noe for at jeg tenker at det er et dårlig tegn... :(

Anonymous poster hash: 2f7dc...018
Skrevet

Jeg har erfaring med begge deler. Jeg har hatt to ons's som førte til lengre forhold (hhv 7 mndr og 8 år) og et ons som førte til et 1,5 år langt (u)jevnlig hook-up forhold. Sistnevnte var litt slitsomt da jeg ble veldig forelsket og glad i ham etterhvert. Det "pleier" jo å ende med forhold for min del, så jeg forventet vel at det til slutt ville bli det denne gangen også, og ble rett og slett litt overrasket av å finne ut at han faktisk ikke ville noe mer - så nå er det avsluttet! ;) Lykke til, hva enn det blir for deg!

AnonymBruker
Skrevet

Alltid havnet i et forhold jeg og :)

Anonymous poster hash: e8706...98c
Gjest Faerunpedia
Skrevet

Spiller ingen rolle fra eller til. Har du lyst har du lov.

Skrevet

Jeg har aldri sex så tidlig dersom jeg ønsker at det skal bli et seriøst forhold ut av det.

• Liker 1
Skrevet

Ja, hvis det føles riktig. Vi havnet til køys første kvelden, og er sammen nå. Så lenge man har lyst, har man lov :)

Gjest Svampebob1
Skrevet

TS

Finnes ingen fasit her etter min erfaring..

Men du kan nok såklart risikere at det blir et bootycall.

Min erfaring er at det kan lønne seg å vente. Du kan risikere at han kan se på deg som en dårlig investering for et fast forhold

.

Spiller ingen rolle fra eller til. Har du lyst har du lov.

Ja, men det er lov å tenke allikevel.

"Har du lyst har du lov" blir som "fylla har skylda". Man kan drite i konsekvensene, men det er lite lurt hvis det skaper problemer for en i å oppnå det en vil med noen.

Hvis jeg møtte drømmedama og dreit meg fullstendig ut på noe helt banalt fordi jeg oppførte meg som ei høne uten hjerne, så hadde jeg ikke vært helt fornøyd i ettertid heller ;-)

• Liker 1
Gjest Faerunpedia
Skrevet

TS

Finnes ingen fasit her etter min erfaring..

Men du kan nok såklart risikere at det blir et bootycall.

Min erfaring er at det kan lønne seg å vente. Du kan risikere at han kan se på deg som en dårlig investering for et fast forhold

.

Ja, men det er lov å tenke allikevel.

"Har du lyst har du lov" blir som "fylla har skylda". Man kan drite i konsekvensene, men det er lite lurt hvis det skaper problemer for en i å oppnå det en vil med noen.

Hvis jeg møtte drømmedama og dreit meg fullstendig ut på noe helt banalt fordi jeg oppførte meg som ei høne uten hjerne, så hadde jeg ikke vært helt fornøyd i ettertid heller ;-)

Det har du rett i, var kanskje dumt formulert, men ts spurte etter erfaringer, og min erfaring er at det ikke spiller noen rolle om man har sex med en gang. Dette gjelder selvsagt ikke alltid eller for alle.
Gjest Svampebob1
Skrevet

Det har du rett i, var kanskje dumt formulert, men ts spurte etter erfaringer, og min erfaring er at det ikke spiller noen rolle om man har sex med en gang. Dette gjelder selvsagt ikke alltid eller for alle.

Den er grei ;-).

Det beste man kan gjøre er vel å se an fra situasjon til situasjon.. jeg er nå slik at er jeg i tvil, så gjør jeg det heller ikke. Men det er litt basert på min livsfilosofi om å gjøre ting helhjertet. Gjør man det, så har man heller ikke noe å angre på, selv om det viser seg at man tok feil valg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...