Gå til innhold

"nerdete" gave, hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg har noen kompiser som er ferdigutdannede sivilingeniører nå og jeg har lyst til å gi dem en liten morsom gave for å feire at blodslitet er over. Men hva? Er det noen som har noen tips? Vil veldig gjerne at den skal være litt intern og nerdete som henspeiler utdannelsen de har tatt. Typisk teit ingeniørhumor.

Noe vi syns var rasende festlig var å skrive bursdagen til en venn i binærtall på bursdagskaken. :fnise: Bare for å gi et eksempel her.

Setter stor pris på alle svar! :nigo:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gløshaugen.no har en del nerdehumor ;) Fungerer for folk som ikke har gått på gløshaugen også ;) Vil også tro at du kan kjøpe diverse nerdeting på f.eks coolstuff.no ;)

Skrevet

Masse gøy på vitenwahl.no :)

Skrevet

Tusen takk alle, skal sjekke ut dette. De er gløsinger hele gjengen ;)

AnonymBruker
Skrevet

Hei, jeg har noen kompiser som er ferdigutdannede sivilingeniører nå og jeg har lyst til å gi dem en liten morsom gave for å feire at blodslitet er over. Men hva? Er det noen som har noen tips? Vil veldig gjerne at den skal være litt intern og nerdete som henspeiler utdannelsen de har tatt. Typisk teit ingeniørhumor.

Noe vi syns var rasende festlig var å skrive bursdagen til en venn i binærtall på bursdagskaken. :fnise: Bare for å gi et eksempel her.

Setter stor pris på alle svar! :nigo:

Det er viktig å si sivilingeniørhumor, og ikke ingeniørhumor. Gløshaugen har bare femårige masterprogrammer innen teknologi\naturvitenskap ;)

Anonymous poster hash: 680db...7cb

Skrevet

cafepress og zazzle har T-skjorter og diverse annet med tekster. Her kan du finne forslag til nerdegaver. Selv har jeg funnet flere gaver til min kjemikerbror.

Teknikmagasinet kan også være et aktuelt sted å undersøke.

Skrevet

Det er viktig å si sivilingeniørhumor, og ikke ingeniørhumor. Gløshaugen har bare femårige masterprogrammer innen teknologi\naturvitenskap ;)

Siden vi tydeligvis har lagt oss på den flisespikkende linje :opplyser: ; nei, dette er feil. Gløshaugen har en haug av to-årige masterprogrammer også. :fnise:

Forøvrig spesifiserer jeg at disse gutta er siv.inger og er veldig klar over forskjellen, da jeg er en eks-gløsing selv. MEN jeg mener at betegnelsen "ingeniørhumor" er mer dekkende enn "sivilingeniørhumor", å slenge på sivil- der blir bare jåleri, eller hva? ;)

AnonymBruker
Skrevet

Siden vi tydeligvis har lagt oss på den flisespikkende linje :opplyser: ; nei, dette er feil. Gløshaugen har en haug av to-årige masterprogrammer også. :fnise:

Forøvrig spesifiserer jeg at disse gutta er siv.inger og er veldig klar over forskjellen, da jeg er en eks-gløsing selv. MEN jeg mener at betegnelsen "ingeniørhumor" er mer dekkende enn "sivilingeniørhumor", å slenge på sivil- der blir bare jåleri, eller hva? ;)

Ja, to-årige masterprogrammer også, men de blir jo sivilingeniører når de er ferdigutdannet ;) Gløshaugen utdanner ikke ingeniører (3-årig bachelor).
Beklager, nå driver jeg med flisespikkeri. :fnise: Håper du fant fiffige gaver!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...