Kakadue Skrevet 12. juni 2013 #1 Skrevet 12. juni 2013 Hei, jeg har noen kompiser som er ferdigutdannede sivilingeniører nå og jeg har lyst til å gi dem en liten morsom gave for å feire at blodslitet er over. Men hva? Er det noen som har noen tips? Vil veldig gjerne at den skal være litt intern og nerdete som henspeiler utdannelsen de har tatt. Typisk teit ingeniørhumor. Noe vi syns var rasende festlig var å skrive bursdagen til en venn i binærtall på bursdagskaken. Bare for å gi et eksempel her. Setter stor pris på alle svar!
Nautika Skrevet 12. juni 2013 #2 Skrevet 12. juni 2013 gløshaugen.no har en del nerdehumor Fungerer for folk som ikke har gått på gløshaugen også Vil også tro at du kan kjøpe diverse nerdeting på f.eks coolstuff.no
Kakadue Skrevet 12. juni 2013 Forfatter #5 Skrevet 12. juni 2013 Tusen takk alle, skal sjekke ut dette. De er gløsinger hele gjengen
Guybrush Skrevet 12. juni 2013 #6 Skrevet 12. juni 2013 thinkgeek.com er et godt forslag.http://www.uncommongoods.com/for-him/gifts-for-him/gifts-for-geeks
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2013 #7 Skrevet 12. juni 2013 Hei, jeg har noen kompiser som er ferdigutdannede sivilingeniører nå og jeg har lyst til å gi dem en liten morsom gave for å feire at blodslitet er over. Men hva? Er det noen som har noen tips? Vil veldig gjerne at den skal være litt intern og nerdete som henspeiler utdannelsen de har tatt. Typisk teit ingeniørhumor. Noe vi syns var rasende festlig var å skrive bursdagen til en venn i binærtall på bursdagskaken. Bare for å gi et eksempel her. Setter stor pris på alle svar! Det er viktig å si sivilingeniørhumor, og ikke ingeniørhumor. Gløshaugen har bare femårige masterprogrammer innen teknologi\naturvitenskap Anonymous poster hash: 680db...7cb
Perelandra Skrevet 13. juni 2013 #8 Skrevet 13. juni 2013 cafepress og zazzle har T-skjorter og diverse annet med tekster. Her kan du finne forslag til nerdegaver. Selv har jeg funnet flere gaver til min kjemikerbror. Teknikmagasinet kan også være et aktuelt sted å undersøke.
Kakadue Skrevet 13. juni 2013 Forfatter #9 Skrevet 13. juni 2013 Det er viktig å si sivilingeniørhumor, og ikke ingeniørhumor. Gløshaugen har bare femårige masterprogrammer innen teknologi\naturvitenskap Anonymous poster hash: 680db...7cb Siden vi tydeligvis har lagt oss på den flisespikkende linje ; nei, dette er feil. Gløshaugen har en haug av to-årige masterprogrammer også. Forøvrig spesifiserer jeg at disse gutta er siv.inger og er veldig klar over forskjellen, da jeg er en eks-gløsing selv. MEN jeg mener at betegnelsen "ingeniørhumor" er mer dekkende enn "sivilingeniørhumor", å slenge på sivil- der blir bare jåleri, eller hva?
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2013 #10 Skrevet 14. juni 2013 Siden vi tydeligvis har lagt oss på den flisespikkende linje ; nei, dette er feil. Gløshaugen har en haug av to-årige masterprogrammer også. Forøvrig spesifiserer jeg at disse gutta er siv.inger og er veldig klar over forskjellen, da jeg er en eks-gløsing selv. MEN jeg mener at betegnelsen "ingeniørhumor" er mer dekkende enn "sivilingeniørhumor", å slenge på sivil- der blir bare jåleri, eller hva? Ja, to-årige masterprogrammer også, men de blir jo sivilingeniører når de er ferdigutdannet Gløshaugen utdanner ikke ingeniører (3-årig bachelor). Beklager, nå driver jeg med flisespikkeri. Håper du fant fiffige gaver! Anonymous poster hash: 680db...7cb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå