Gjest Anonymous Skrevet 12. april 2004 #1 Del Skrevet 12. april 2004 Tenkte jeg skulle sette igang blodsirkulasjonene litt og kanskje fjerne litt cellulitter i samme slengen. Har lest at det skal hjelpe å massere/skrubbe med en vott av noe slag.. Hva slags? Skal jeg skrubbe da jeg er tørr eller etter i dusjen? Noen tips og erfaringer rundt dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 12. april 2004 #2 Del Skrevet 12. april 2004 Jeg skrubber i dusjen med spesialskrubb fra Enjo. Den ser ut som en lodden vaskevott, men har funksjon som en mild peeling når man bruker den våt. Får babymyk hud, det er utrolig deilig Men det er selvfølgelig minst like viktig å tilføre huden fuktighet etter dusjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Étoile Skrevet 12. april 2004 #3 Del Skrevet 12. april 2004 Jeg skrubber med skrubbe-hansker fra Body Shop. Først dusjer jeg noen minutter i godt og varmt vann slik at huden blir varm og god, deretter tar jeg en god dusjsåpe og skummer opp i hanskene (jeg liker en fra Biotherm . Aquathermal el. noe sånt) og skrubber hele kroppen med små sirkelbevegelser. Etter at jeg har dusjet av såpen, tørker jeg meg og smører meg inn med en god bodylotion (Lipidiose 2 fra Vichy og Dermalogica Ultra rich body cream er supre). - Og vips, babymyk hud. Du bør peele huden slik ca en gang i uken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå