AnonymBruker Skrevet 12. juni 2013 #1 Skrevet 12. juni 2013 Hei! Jeg er sammen med en mann, som får telefoner fra sin kvinnlig kollega midt på natta, altså mellom 22.30-00.00. De jobber sammen, men jobben stenges kl. 16.00. Hvis noe er viktig så burde de ta det på jobben eller ringe tidligere på kvelden. Igår skjedde dette igjen, hun ringte, og han kom borti knappen på høytaler, så hører jeg "hei kjære" !!!! også sier han til hun at han får problemer, og da blir hun stille og hun begynner å snakke om jobb!!! han er veldig nervøs. Jeg fikk nok igår, jeg har tidligere tatt han med jente truse og nå dette. Jeg kastet han ut fra min leilighet. Vi eier ikke noe sammen! Er dette normalt eller overreagerer jeg??? Anonymous poster hash: b1d62...257
Mr.Omg Skrevet 12. juni 2013 #2 Skrevet 12. juni 2013 22:30-00:00 er ikke midt på natta, men sent på kvelden. Når det er sagt så reagerte du helt riktig. 4
Gjest ji Skrevet 12. juni 2013 #4 Skrevet 12. juni 2013 22:30-00:00 Er da ikke midt på natta. Det er kvelden. At en arbeidskollega ringer da, er ikke noe jeg hadde sett på som unormalt. Enkelt og greit bør du vell reagere på det dersom han har ho på siden. Hvis ikke bør du la det ligge.
Gjest anonym Skrevet 12. juni 2013 #5 Skrevet 12. juni 2013 22:30-00:00 Er da ikke midt på natta. Det er kvelden. At en arbeidskollega ringer da, er ikke noe jeg hadde sett på som unormalt. Enkelt og greit bør du vell reagere på det dersom han har ho på siden. Hvis ikke bør du la det ligge. Er du helt ute eller? Leste du hva som ellers skjedde? "Hallo kjære"sier hun...Han er vedlig nervøs.. Hvor mange hint må du ha..? Jo, det er unormalt å ringe på den tiden, hun har ringt på den tiden før...hallo, hvor naiv går det an å være?
Gjest anonym Skrevet 12. juni 2013 #6 Skrevet 12. juni 2013 22:30-00:00 Er da ikke midt på natta. Det er kvelden. At en arbeidskollega ringer da, er ikke noe jeg hadde sett på som unormalt. Enkelt og greit bør du vell reagere på det dersom han har ho på siden. Hvis ikke bør du la det ligge. P.S : Du må vel se at de har seg, før du reagerer...
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2013 #8 Skrevet 12. juni 2013 Mange skriver at det ikke er midt på natta, men jeg begynner på jobb tidlig, og legger meg ofte 22 tiden. må opp igjen 4. så for meg blir det midt på natta. Takk for alle svar. Anonymous poster hash: b1d62...257
Gjest Gjest Skrevet 12. juni 2013 #9 Skrevet 12. juni 2013 Hei! Jeg er sammen med en mann, som får telefoner fra sin kvinnlig kollega midt på natta, altså mellom 22.30-00.00. De jobber sammen, men jobben stenges kl. 16.00. Hvis noe er viktig så burde de ta det på jobben eller ringe tidligere på kvelden. Igår skjedde dette igjen, hun ringte, og han kom borti knappen på høytaler, så hører jeg "hei kjære" !!!! også sier han til hun at han får problemer, og da blir hun stille og hun begynner å snakke om jobb!!! han er veldig nervøs. Jeg fikk nok igår, jeg har tidligere tatt han med jente truse og nå dette. Jeg kastet han ut fra min leilighet. Vi eier ikke noe sammen! Er dette normalt eller overreagerer jeg??? Anonymous poster hash: b1d62...257 Nei, han har et forhold til henne bak ryggen din tror jeg.
lykkestor Skrevet 12. juni 2013 #10 Skrevet 12. juni 2013 Kast han ut og be han reise ett viss sted. Du reagerer helt riktig! 1
Missy1 Skrevet 12. juni 2013 #11 Skrevet 12. juni 2013 Det der er så absolutt ikke normalt. Jeg tror ikke jeg er helt på bærtur når jeg sier at han sikkert er utro med denne dama. Jeg ser ikke på det som normalt at kollegaer ringer så sent uansett, iallefall ikke om det er hyppig
Bjørn88 Skrevet 12. juni 2013 #12 Skrevet 12. juni 2013 Er ikke unormalt å ringe på den tiden, er vel heller ikke unormalt å kalle en kollega kjære noen ganger,
Ferny Skrevet 12. juni 2013 #13 Skrevet 12. juni 2013 Jeg hadde nok reagert på samme måte ja. Jeg hadde tolket både truse og kontakt (etter at jeg normalt har lagt meg), som at han holder på med en annen. Du fortjener bedre! Godt dere ikke eier sammen, og BRA du kastet han ut. Nå står han fritt frem til å være sammen med hun andre. Synd for han om det bare var spenningen han søkte, eller om den andre kvinnen er i et forhold hun ikke egentlig vil ut av. Aldri se deg tilbake etter han der. Hans tap!
Singha Skrevet 12. juni 2013 #14 Skrevet 12. juni 2013 Til de av dere som mener det ikke er for seint å ringe i jobbsammenheng: Hadde en kollega ringt meg når det led mot midnatt hadde jeg blitt sur. Selv om jeg lå med henne på si eller ikke.
bebisss Skrevet 12. juni 2013 #15 Skrevet 12. juni 2013 Godt du reagerte og kastet han ut! Hadde min mann gjort det hadde jeg ikke nølt! 23.30-00.00 er ikke en tid man pleier å ringe folk på med mindre det er en krise. Jeg ringer ikke folk etter klokken 21.00-22.00 for etter det ligger folk å sover, syns det er respektløst å ringe etter det kun for å drøse.. Ikke kaller man kollegaer kjære heller, hvorfor skulle man det?
Steinar40 Skrevet 12. juni 2013 #16 Skrevet 12. juni 2013 Er ikke unormalt å ringe på den tiden, er vel heller ikke unormalt å kalle en kollega kjære noen ganger, Hvilken verden lever du i? 5
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2013 #17 Skrevet 13. juni 2013 Han har oppsøkt meg over alt, sender mld og tlf i ett. Kommer til jobben, hjem osv, men jeg har bare avvist han, forstår han ikke at jeg trenger tid??? Jeg vil ikke tilbake. Hvordan si at jeg er ferdig med han? Vil ikke møte han, siden han er flink med å gråte og få viljen sin? Sende SMS? Burde han ikke forstå dette? Anonymous poster hash: b1d62...257
Gjest Gjest Skrevet 13. juni 2013 #18 Skrevet 13. juni 2013 Han har oppsøkt meg over alt, sender mld og tlf i ett. Kommer til jobben, hjem osv, men jeg har bare avvist han, forstår han ikke at jeg trenger tid??? Jeg vil ikke tilbake. Hvordan si at jeg er ferdig med han? Vil ikke møte han, siden han er flink med å gråte og få viljen sin? Sende SMS? Burde han ikke forstå dette? Anonymous poster hash: b1d62...257 Fortsett å ignorere ham. Før eller siden synker det inn.
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2013 #19 Skrevet 13. juni 2013 Jeg har en mannlig kollega som kaller meg kjære, en annen som kaller meg babe (jeg er selv mann). Jeg blir også stresset når det oppstår en situasjon som jeg vet fruen vil bli mistenksom/sjalu/osv selv om jeg ikke har gjort noe galt. Du sier ingenting om hva han svarer når du spør hvorfor denne kollegaen ringer sent på kvelden. Noe jeg vil tro du har gjort siden du sier det skjer hele tiden. Mulig han er utro med henne, men jeg vil ikke si episoden du beskriver isolert sett er såpass overbevisende i den retning at du burde ha kasta ham direkte ut. Men godt mulig dette bare var dråpen, ikke vet jeg. Anonymous poster hash: 7993c...908 1
Ferny Skrevet 13. juni 2013 #20 Skrevet 13. juni 2013 Jeg har en mannlig kollega som kaller meg kjære, en annen som kaller meg babe (jeg er selv mann). Jeg blir også stresset når det oppstår en situasjon som jeg vet fruen vil bli mistenksom/sjalu/osv selv om jeg ikke har gjort noe galt. Du sier ingenting om hva han svarer når du spør hvorfor denne kollegaen ringer sent på kvelden. Noe jeg vil tro du har gjort siden du sier det skjer hele tiden. Mulig han er utro med henne, men jeg vil ikke si episoden du beskriver isolert sett er såpass overbevisende i den retning at du burde ha kasta ham direkte ut. Men godt mulig dette bare var dråpen, ikke vet jeg.Anonymous poster hash: 7993c...908 Litt annerledes når det er en av samme kjønn som kaller deg kjære (med mindre du er homofil) - regner med det er litt spøkefullt, særlig når det er mann til mann. Hvorfor blir du nervøs om du ikke har noe å skjule??!! Det viser jo at du driver med ting partneren ikke vil liker - enten fordi du er direkte utro, eller fordi du oppfører deg som om du var singel, og gjør partneren din til latter på andre måter. Synes det er idiotisk mange som ikke respekterer den de er sammen med, og gambler det bort forgjeves.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå