Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Igår bestilte jeg time for å få hairextensions, men etter å ha surret litt inne på dette -fantastiske- forumet, lurer jeg på om jeg skal avbestille timen.

Jeg vurderer nemlig å prøve dette selv. Er det noen som har satt på egne extensions? Teip eller mikro? Jeg får selvfølgelig en venninne til å hjelpe meg, og har vært inne på youtube og ser at de har tutorials for hvordan man kan sette på extensions..

Eventuelt så bor jeg i Oslo, så jeg kunne tatt en tur innom en afro-salong og få det gjort der, er det noen som vet hvor mye dette ville kostet sånn ca?

Og en siste ting, jeg ser de har extensions straight og extensions med bølger. Nå er mitt hår kanskje en blanding av bølger og rett, det er noen seksjoner med bølger, og andre som er rette. Hva burde jeg velge da?

Og håret på denne siden, vet dere om det er ekte eller syntetisk? Går det an å farge det?

<3

Mye spørsmål, sorry hehe.

Anonymous poster hash: 698c7...46c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilken side?

Skrevet (endret)

Hmm, hvor mange fester må du ha?

Endret av xBinalicious
AnonymBruker
Skrevet

Hvilken side?

Delightfulhair foreksempel :)

Tar gjerne imot råd fra andre, har aldri gjort dette før :fnise:

Anonymous poster hash: e22d9...c75

Skrevet

Jeg ville gjort det selv, er ikke vanskelig.

Jeg hadde nok valgt straight uten å ha sett håret ditt, wave tror jeg blir for mye bølger. På Delightfulhair har de kun straight med micro-ringer.

Ring til noen sjapper om du vil vite pris.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde nok valgt straight uten å ha sett håret ditt, wave tror jeg blir for mye bølger. På Delightfulhair har de kun straight med micro-ringer.

Men hvor mange pakker ca bruker du? Jeg har kjøpt sånn påsetting av hairextensions på en salong til 2999-, på groupon.

Vet du hvordan side det er kjekt å kjøpe på? Sjapper? Hvilken sjapper da? :P

Skrevet

Men hvor mange pakker ca bruker du? Jeg har kjøpt sånn påsetting av hairextensions på en salong til 2999-, på groupon.

Vet du hvordan side det er kjekt å kjøpe på? Sjapper? Hvilken sjapper da? :P

Hvor mange pakker/hvor mange gram du trenger kommer an på håret ditt.

Om du har kjøpt deal på Groupon kan du vel ikke avbestille uten å miste pengene dine, kan du?

Sjapper = "afro-salonger i Oslo" som du snakket om så det vet vel du bedre enn meg. :)

Skrevet

Hvor mange pakker/hvor mange gram du trenger kommer an på håret ditt.

Om du har kjøpt deal på Groupon kan du vel ikke avbestille uten å miste pengene dine, kan du?

Sjapper = "afro-salonger i Oslo" som du snakket om så det vet vel du bedre enn meg. :)

Joo, afrosalonger. Men, hvor burde man kjøpe extensions? Mener du at man burde kjøpe det på de afrosalongene?

Hm, men hvor mange pakker trenger man vanligvis om man har relativt tykt hår?

Og jo, den kan avbestilles, men dersom det blir dyrere eller samme pris å gjøre det selv, så vil jeg heller gjøre det på salongen :) Derfor lurer jeg jo litt på hvor mange pakker en "vanligvis" trenger eller gram da! Leste ett sted 125 g.. Men det står ikke gram på den siden jeg er inne på!

Tusen takk for svar forresten!

Skrevet

Joo, afrosalonger. Men, hvor burde man kjøpe extensions? Mener du at man burde kjøpe det på de afrosalongene?

Hm, men hvor mange pakker trenger man vanligvis om man har relativt tykt hår?

Og jo, den kan avbestilles, men dersom det blir dyrere eller samme pris å gjøre det selv, så vil jeg heller gjøre det på salongen :) Derfor lurer jeg jo litt på hvor mange pakker en "vanligvis" trenger eller gram da! Leste ett sted 125 g.. Men det står ikke gram på den siden jeg er inne på!

Tusen takk for svar forresten!

Jeg ville ikke kjøpt hår på "afro-salonger" om jeg ikke hadde grovt, tykt hår. Afro-hår har en ganske annen kvalitet enn typisk nordisk hår.

Det er vanskelig å si hvor mye som trengs. Jeg har tynt/fint hår og bruker ca. 50 gram for ekstra fylde (jeg har langt hår). For full lengde og fylde anbefales det vel ca. 100-150 gram for et "normalt" hår.

Skrevet

Jeg ville ikke kjøpt hår på "afro-salonger" om jeg ikke hadde grovt, tykt hår. Afro-hår har en ganske annen kvalitet enn typisk nordisk hår.

Det er vanskelig å si hvor mye som trengs. Jeg har tynt/fint hår og bruker ca. 50 gram for ekstra fylde (jeg har langt hår). For full lengde og fylde anbefales det vel ca. 100-150 gram for et "normalt" hår.

Ah, men det var et kjempebra svar.. Det er 100 g per pakke, så da prøver jeg meg på to pakker :D

• 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...