miramis Skrevet 12. juni 2013 #1 Skrevet 12. juni 2013 Inspirert av den andre tråden her, lurer jeg på hva dere syntes er finest av undertøy på menn? Selv syntes jeg ettersittende, litt korte boxere i mørkt stoff er dødsfint! Og uten noe skrift på strikken. Helst i bomull, og iallefall ikke i sånt pysjbukse-aktig stoff som ser ut som en shorts. 1
Gjest avocadoen Skrevet 12. juni 2013 #2 Skrevet 12. juni 2013 Ikke for ettersittende takk, men det er for at jeg synes synd på testiklene da, siden de skal ha det litt kjøligere enn kroppen. Sånn pysjbukseaktig stoff som ser ut som en shorts som du kaller det er fint om det er på riktig mann. Men jeg liker forsåvidt best helt vanlige boxere sånn som dette: http://pics.ricardostatic.ch/2_705343472_Big/kleidung-fuer-herren/neu-3er-pack-calvin-klein-boxer-shorts.jpg Er igrunn ikke så utrolig kresen at det gjør noe da. Undertøyet til menn er igrunn ikke så veldig viktig for meg
Gjest Lille-pus Skrevet 12. juni 2013 #3 Skrevet 12. juni 2013 Enten det er boxerbriefs (som tydeligvis er det som i dag betegnes som boxer her hjemme, men som egentlig er en boxertruse) eller boxershorts så avhenger det helt av mannen som bærer dem. Begge deler er like flott på riktig mann. Egentlig har jeg ingen forkjærlighet for den ene typen fremfor den andre, men at de ikke ser ut som de er klar for en tilværelse som pussefille settes stor pris på. 1
Luring-59 Skrevet 12. juni 2013 #4 Skrevet 12. juni 2013 De gode gamle underbuksene var best. De holdt sakene på plass. Tenk dere en BH uten passform hvor brystene bare sklir ned på magen. Slik føles det å ha på seg en løs boksershorts. Kjennes som at ballene henger og slenger mellom knærne. Det tok lang tid for meg å bli komfortabel med boksershortser. Disse løse shorts-bokserne er ubrukelige men de som er litt tettsittende er jo OK. Bør jo ikke være for stramme da. Jeg ble regelrett mobbet for mine speedo-underbukser av familien min, så jeg ble nødt til å konvertere til boksere :-(. Må jo henge med i tiden. Men dette var kanskje en tråd for damer og hva de syns. 3
Sophie-Ann Skrevet 12. juni 2013 #5 Skrevet 12. juni 2013 Tette boxershorts ala bjørn borg syns jeg er finest. Helst uten tull og tøys på 2
Gjest Naria Skrevet 12. juni 2013 #6 Skrevet 12. juni 2013 Stramme boksershorts i bomullsstoff og det er det jeg har inntrykk av er mest vanlig også. Jeg liker virkelig ikke disse i syntetisk stoff, føles klamt og ekkelt. Truse er heller ikke særlig lekkert. 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2013 #7 Skrevet 12. juni 2013 Tettsittende boksere i mørke farger, som er nye og ikke utvaskede. Anonymous poster hash: ab27b...dbf 1
Luring-59 Skrevet 12. juni 2013 #8 Skrevet 12. juni 2013 hvorfor i all verden gidder jeg diskutere mannfolkundertøy noe så unyttig og bortkastet masse tomt prat jeg må jo ha det forferdelig kjedelig det må da være bedre ting å ta seg til men det er jo det vi drive med kjaser og maser om all verdens trivialiteter som om de betyr noe men det gjør de jo i den store sammenhengen alt betyr noe kanskje det ikke er sammenhengen som er viktig men det som er mellom alt sammen tomrommet tomheten i den finnes kanskje en mening Meningen med stor M men den finner ingen trenger vi en mening mening om undertøy for menn for eksempel er det ikke det som er under som er mest interessant da? Det er alltid noe under noe underliggende noen ganger står det står rett opp titter fram over Bjørn Borg logoen men da må det flyttes under et annet emne 1
Gjest Gjest Skrevet 12. juni 2013 #9 Skrevet 12. juni 2013 Så lenge de holder sakene på plass er alt greit.
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2013 #10 Skrevet 12. juni 2013 Bjørn Borg.Anonymous poster hash: 45010...b82
miramis Skrevet 12. juni 2013 Forfatter #11 Skrevet 12. juni 2013 De gode gamle underbuksene var best. De holdt sakene på plass. Tenk dere en BH uten passform hvor brystene bare sklir ned på magen. Slik føles det å ha på seg en løs boksershorts. Kjennes som at ballene henger og slenger mellom knærne. Det tok lang tid for meg å bli komfortabel med boksershortser. Disse løse shorts-bokserne er ubrukelige men de som er litt tettsittende er jo OK. Bør jo ikke være for stramme da. Jeg ble regelrett mobbet for mine speedo-underbukser av familien min, så jeg ble nødt til å konvertere til boksere :-(. Må jo henge med i tiden. Men dette var kanskje en tråd for damer og hva de syns. Neida tråden er for alle! Sånn speedo-stil er litt rart, men korte boxere syntes jeg er kjempefint (så lenge de ikke henger og slenger). Er virkelig "dinglende baller" et stort problem? Haha.
Hoppetaujenta Skrevet 12. juni 2013 #12 Skrevet 12. juni 2013 For min del må menn gå med akkurat hva de liker selv. Om en potensiell "han" kom med gamle dagers cowboy-onepice med klaff i baken; helt ok - og faktisk litt morsomt hadde det vært, så lenge det er rent tøy. Hvis han er fornøyd, så er jeg fornøyd. 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2013 #13 Skrevet 12. juni 2013 Ettersittende korte boxershort i mørkt bomullstoff - uten for mye dilldall på. Truser er ekstremt turnoff, lange og vide boxere også. Men truser er det verste - mister totalt lysten. Anonymous poster hash: c4d05...6f0
miramis Skrevet 14. juni 2013 Forfatter #14 Skrevet 14. juni 2013 Ettersittende korte boxershort i mørkt bomullstoff - uten for mye dilldall på. Truser er ekstremt turnoff, lange og vide boxere også. Men truser er det verste - mister totalt lysten. Anonymous poster hash: c4d05...6f0 Haha du har lik smak som meg. Truser er jo nesten like ille turn off som "guttemenn" med barnslig laken på sengen!
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2013 #16 Skrevet 14. juni 2013 Boxershorts, hvite eller røde.. de kan være litt slappe og, synes det er litt fint. Men stramme.. ooh, deilig Anonymous poster hash: 2a5c2...a10
LillaFrosk Skrevet 14. juni 2013 #17 Skrevet 14. juni 2013 Bokser. Jeg har ikke noe spesielle preferanser innenfor den kategorien (dvs, merker og slikt er jeg ikke nøye på). Truser eller string synes jeg er ganske udelikat, dog.. Men, så lenge det er en bokser, så legger jeg ikke særlig merke til det, eller bryr meg særlig. Det er det samme om han går med en bjørn borg eller en bokser med ponnier på.
Gjest Heartbeat Skrevet 14. juni 2013 #18 Skrevet 14. juni 2013 Tight bokser , helst med lys farge så man kan se konturene bedre av godsakene
Gjest Ironically me Skrevet 14. juni 2013 #19 Skrevet 14. juni 2013 Hm, er det virkelig ingen som har foreslått peplumtopper ennå, da?
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2013 #20 Skrevet 14. juni 2013 Boxer av den ettersittende typen, IKKE hvite he he Anonymous poster hash: e3d01...ee1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå