Gjest Anonymous Skrevet 12. april 2004 #1 Del Skrevet 12. april 2004 Jeg så et innlegg på barnimagen.com at en hadde lest i KK om kjerringråd for å bli gravid. Et av rådene var Bisolvon slimløsende hostesaft. Er det noen her som har hørt om dette før? Noen som har prøvd det? Noen som vet om denne hostesaften er reseptfri? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 12. april 2004 #2 Del Skrevet 12. april 2004 Mange har prøvd slimløsende hostesaft her ja Jeg prøvde Solvipect et par måneder og for oss funket det ikke før vi sluttet å tenke så masse på prøvingen. Da hadde vi sluttet med hostesaft. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. april 2004 #3 Del Skrevet 12. april 2004 Mange har prøvd slimløsende hostesaft her ja Jeg prøvde Solvipect et par måneder og for oss funket det ikke før vi sluttet å tenke så masse på prøvingen. Da hadde vi sluttet med hostesaft. Jeg stresser ikke, jeg lover! Har ikke begynt å prøve ennå, ble bare så nysgjerrig på dette rådet, hadde aldri hørt om noe sånt før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hanni Skrevet 12. april 2004 #4 Del Skrevet 12. april 2004 Funka ikke for oss heller. Prøvde noen sykluser jg også Slappe av er nok det beste rådet ja. For oss skjedde det den måneden det var "utenkelig" at noe skulle ha skjedd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå