Gå til innhold

Hvordan finne ut av høyden hans?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ok, dette høres sikkert ut som verdens teiteste problemstilling, men:

Jeg møtte en fyr i fylla for noen uker siden og ble med ham hjem. Han måtte dra ganske tidlig om morgenen, men i ettertid har vi snakket en del på fb osv og egentlig fått veldig god kontakt. Det er nå snakk om at vi skal møtes igjen, men han bor i en by langt unna, og det krever en del både tid og penger for å komme seg dit. Problemet mitt er rett og slett at jeg ikke kan huske helt hvordan han ser ut (jeg var ganske full) og aller minst høyden hans! Det høres sikkert ut som en bagatell, men jeg er ganske mye høyere enn gjennomsnittet, så dette er nok et litt sårt punkt for meg, og en viktig del av om jeg kan være tiltrukket av en person eller ikke. Jeg er ganske sikker på at han er litt lavere enn meg, men hvis det er snakk om mer enn et par cm er jeg liksom ikke så keen på å reise land og strand for å finne det ut...

Så, spørsmålet mitt er: Noen som har forslag til en smooth måte å få ham til å fortelle meg hvor høy han er, uten at det blir for obvious hvis jeg etterpå evt toner ned kontakten litt?

(ja, jeg vet at dette er superoverfladisk, men hvis du ikke faktisk har noen gode forslag, trenger du ikke å svare.)

Anonymous poster hash: b8955...58f
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kan dere ikke ha en "lek" da? Siden dere ikke kjenner hverandre SÅ godt, så kan dere bli med på å stille hverandre 3 spørsmål hver. ;) Spørsmålene kan være hva som helst. (For å gjøre det litt mer spennende)
Og da spør jo du såklart om høyden hans. Dette har jeg gjort med flere gutter, og ja det funker.

:laugh:

Anonymous poster hash: b3157...fb0
  • Liker 1
Skrevet

Synes da det er noe han må tåle eventuelt. Det er jo bare en preferanse og ikke noe personlig sånn mer enn det.

Jeg må tåle å høre at jeg ikke er "aktuell" fordi jeg er skallet. Eller er ikke deres *stil* .

Tar jo ikke det personlig, vet jo at det er ting som dominerer utseendet ganske mye. Klart noen ikke kan bli sammen med noen hvis de ikke liker det de ser :)

Man kan ikke "få alt". Jeg er høy og kraftig, men så taper jeg like mye om ikke mer poeng på noe annet :)

Gjest Svampebob1
Skrevet

Øøh.. Er ikke det bare å møte han igjen da? Da kan du se om du er tiltrukket av han eller ikke?

AnonymBruker
Skrevet

Øøh.. Er ikke det bare å møte han igjen da? Da kan du se om du er tiltrukket av han eller ikke?

Jo, men poenget er jo at det er veldig langt å reise, så jeg kan liksom ikke dra dit for en kaffe. Og hvis jeg da har reist dit for en helg og finner ut at "ops, han er visst en hobbit", har jeg noen kleine dager foran meg...

AnonymBruker
Skrevet

TS over forresten.

Gjest Svampebob1
Skrevet

Jo, men poenget er jo at det er veldig langt å reise, så jeg kan liksom ikke dra dit for en kaffe. Og hvis jeg da har reist dit for en helg og finner ut at "ops, han er visst en hobbit", har jeg noen kleine dager foran meg...

Sorry. Har nok ikke lest innlegget ditt godt nok.

Nei.. da må du nok veie for og imot om det kan være verdt det eller ikke.

Men da ville jeg bare spurt..

Men over til problemet ditt i forhold til høyde, så har jeg hørt om/kjenner andre som har hatt lignende problem og som har funnet seg en mann som var mye lavere hvor det ikke var noe problem med tiltrekning.

Det er ikke sikkert det er noen fasit, men om du tror det kan bli et problem, så får du vurdere å prate med han om det ;-).

Skrevet

Du kan spørre rett ut. Hvis han er for lav er det helt i orden å kutte kontakten. Du kommer i så fall aldri til å møte ham igjen, så klein stemning trenger du ikke å være redd for. Om du vil gi ham den virkelige eller en falsk grunn til at du kutter kontakten er ikke så nøye.

Skrevet (endret)

Snakk om høyde, kom liksom tilfeldig inn på det. For eksempel, jeg så et par kjempefine sko i dag, men de hadde så høy hel at jeg vet ikke om jeg hadde klart å gå på de. Uansett det er ikke så farlig hva du sier bare samtalen går inn på høyde, og så spør du. Hvor høy er det du er?

Endret av Aprilcch
AnonymBruker
Skrevet

Hvor høy er du? Siden du er så opptatt av dette.

Anonymous poster hash: d367d...de7

AnonymBruker
Skrevet

TS her: Jeg er 182 cm, ca. Så ikke monsterhøyt, men høyt nok til at majoriteten av menn jeg møter er lavere. Har vært sammen med menn som er lavere også, så jeg er ikke helt hysterisk på det – eksen min var faktisk fem cm lavere enn meg, men han virket ganske stor ellers, så de fleste la faktisk ikke merke til at han var lavere. Han her vet jeg jo er litt spinkel, så da må han i alle fall være nesten like høy som meg for at jeg ikke skal føle meg som et monster ved siden av (er ikke akkurat stor, men atletisk – bredskuldret og med litt muskler).

Men takk for tips! Tror jeg bare skal prøve å peile samtalen inn på min egen høyde, som noen foreslo.

Gjest KateW
Skrevet

Hvordan i alle dager klarer du å ha sex med en mann uten å ha noen formening om hvor høy han er? Imponerende.

Spør ham hvor høy han er, si du ikke er tiltrukket av lave menn (utover å ha ONS med dem da, selvsagt) så kan du jo se om han er interessert i å ha mer kontakt med deg.....

AnonymBruker
Skrevet

Jeg møter han jeg driver på med opptil flere ganger i uken, men klarer ikke helt å se om han er like høy som meg, eller et par cm mindre. Det verste er at det plager meg ekstremt, men ser ikke ut som det plager han... Med engang vi svaier innom tema høyde, sier han ikke et ord.

Høres sikkert ut som at jeg også, er overfladisk til tusen, men de centimeterene er så avgjørende! Føler meg så dum ved siden av? Så jeg misliker faktisk sterkt å gå/stå ved siden av han. LOL. Ekstremt kjekk gutt ellers, og bare en filleting, men! Like før jeg går til innkjøp av høye heler, eller dropper ut...........

Anonymous poster hash: eeba9...fd9
AnonymBruker
Skrevet

Dette er enkelt:

Når det er snakk om å møtes, nevn at du er ganske høy og spør om det er et problem for han, siden du vet at mange menn foretrekker lavere jenter. Vips så spør han hvor høy du er, og det er helt naturlig for deg å spørre det samme.

Anonymous poster hash: 2db05...452
Gjest Freakingawesome
Skrevet (endret)

Gah.. det evinnelige høydemaset. Bare spør for fanden. Det er ikke akuratt slik at det er et rart eller kleint spørsmål. Shit det er ikke et kleint spørsmål i mine øyne engang og jeg er det du ville kalt dverg (165cm)

Så yeah. Spør fyren, trenger ikke å være mer komplisert enn det

Mvh

Frodo Lommelun

Endret av Freakingawesome
AnonymBruker
Skrevet

TS her.

Hvordan i alle dager klarer du å ha sex med en mann uten å ha noen formening om hvor høy han er? Imponerende.

Haha, jeg er egentlig helt enig – men jeg var så full den delen av kvelden da vi stod at jeg ikke husker så mye, og om morgenen satt jeg på senga mens han kysset meg, så det er faktisk ikke så lett!

Men jeg fikk det ut av ham ved å prate om min egen høyde først, og til alt overmål er han høyere enn meg! Så nå blir det nok tur på meg :)

AnonymBruker
Skrevet

Kan du ikke spørre han om hva han synes om høye jenter? Si selv at du er 182. Da får du på en måte problemet over hos han. Så etter på kan du spørre "hvor høy er du? :)"

Anonymous poster hash: b3157...fb0
AnonymBruker
Skrevet

Hehe. Har høyden mye å si?

Selv er jeg nok en mann av den høyden som ligger over gjennomsnittet.

Så jeg plages ikke så ofte av høyden til folk, med mindre det er store forskjeller både høyt og lavt. Men jeg kan jo tildels forstå gutter som er rundt 170 og slikt, da det er mange jenter som er høyere enn det og de har det lett for å skape seg et kompleks der. Eller, det går vel andre veien og ser jeg. :)

Selv er jeg 183 for øvrig.

Anonymous poster hash: d2037...fae
AnonymBruker
Skrevet

Noen som har forslag til en smooth måte å få ham til å fortelle meg hvor høy han er, uten at det blir for obvious hvis jeg etterpå evt toner ned kontakten litt?

Spør han rett ut. Vi menn vet godt at høyde er svært viktig for mange kvinner, så det er overhodet ikke noe galt i å spørre om det. Hvis han er for lav for deg, så kan du også si det. Bedre enn å bare tone ned kontakten uten at han skjønner noenting.

Anonymous poster hash: 5666a...fc5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...