Gjest HappyWaffle Skrevet 11. juni 2013 #1 Skrevet 11. juni 2013 ja jeg er klar over at ikke alle vil ha seriøse forhold nå til dags, men heller være fri som fuglen og drømme om flyvende ponnier som spiser jelly beans og driter regnbuer. men det må da vel finnes noen der ute som faktisk tar kjærlighet seriøst?? holder på å gi opp, ja jeg er bare 22, men jeg GIDDER ikke å løpe rundt på byen for ONS når det går ann å finne en man kan stole på, å dele drømmer med?? her jeg bor er karene bare ute etter en ting, og det er "get inn, get off, get out" å den leken er jeg virkelig ikke med på. noen vil kanskje kalle meg prektig, eller gud veit hvor mye anna. men må vel være lov å lete etter "drømmeprinsen?" JA jeg leter etter den store kjærligheten eller hva man kan kalle det, men akkurat nå vurderer jeg sterkt å ta en laaang pause fra alt som heter menn.
Gamerfrue Skrevet 11. juni 2013 #2 Skrevet 11. juni 2013 hvor leter du? Det finnes mange seriøse, flotte mennesker på diverse utdanninger - jeg møter flotte gutter som er seriøse hele tiden Byen er feil sted å lete, men det er du sannsynligvis klar over.
Gjest Reza08 Skrevet 11. juni 2013 #3 Skrevet 11. juni 2013 De mannfolka du søker finnes. For øyeblikket er også jeg enslig. Drittkjedelig å ikke ha noen som man føler seg knyttet til på en slik måte. Akkurat nå er det kjedelig å se andre gå rundt med den store kjærligheten, mens jeg bare er her. Unner selvsagt andre disse godene livet har, men håper også skjebnen finner litt hjerterom til meg og andre.
Gjest HappyWaffle Skrevet 11. juni 2013 #4 Skrevet 11. juni 2013 jeg dater på nett, prøver å bli kjent der og prøver å treffe de før man begynner med de "kjedelige" samtalene. å jeg er sosial blandt venner for å se om det finnes noen de kjenner jeg kunne "hooke" opp med. men til ingen nytte. så jeg lurer jo på om det er meg det er noe galt med. men er jo veldig forsiktig med det jeg sier til en mann jeg treffer, så jeg ikke skal virke helt psyko. håper ikke jeg er det da haha. leter ikke på byen nei, det er et kapittel som er laaangt bak meg unner så klart alle jeg kjenner den kjærligheten de har funnet. å ønsker de all lykke, men snart føler jeg meg som 5. hjulet på vognen
NorAnnie Skrevet 11. juni 2013 #5 Skrevet 11. juni 2013 Hehe, jeg følte det på samme måte som deg! Og til slutt gadd jeg ikke mer, så slutta å lete! jeg fikk tilbud om skoleplass laaaangt unna, og flytta dit! Så jeg begynte på nytt og lete, og da jeg så og si ga opp så ble jeg kjent med kjæresten min. vi har vært sammen nå i 9 mnd snart! de fins, bare slutt å let Ikke dra på byen btw, det er kun et "find-a-fuck" sted!
Nowayback Skrevet 11. juni 2013 #6 Skrevet 11. juni 2013 ja jeg er klar over at ikke alle vil ha seriøse forhold nå til dags, men heller være fri som fuglen og drømme om flyvende ponnier som spiser jelly beans og driter regnbuer. men det må da vel finnes noen der ute som faktisk tar kjærlighet seriøst?? holder på å gi opp, ja jeg er bare 22, men jeg GIDDER ikke å løpe rundt på byen for ONS når det går ann å finne en man kan stole på, å dele drømmer med?? her jeg bor er karene bare ute etter en ting, og det er "get inn, get off, get out" å den leken er jeg virkelig ikke med på. noen vil kanskje kalle meg prektig, eller gud veit hvor mye anna. men må vel være lov å lete etter "drømmeprinsen?" JA jeg leter etter den store kjærligheten eller hva man kan kalle det, men akkurat nå vurderer jeg sterkt å ta en laaang pause fra alt som heter menn. Jeg er seriøs som bare det, problemet er bare at ingen jenter vet om det! Jeg går ikke akkurat og buser ut med det. 1
Gjest HappyWaffle Skrevet 11. juni 2013 #7 Skrevet 11. juni 2013 takk!! du boosta troen min på å finne noen kanskje jeg rett og slett bare skal slutte å lete men vanskelig når man savner å ha noen i sofaen sammen med seg om kveldene
Gjest HappyWaffle Skrevet 11. juni 2013 #8 Skrevet 11. juni 2013 Jeg er seriøs som bare det, problemet er bare at ingen jenter vet om det! Jeg går ikke akkurat og buser ut med det. neinei, men de jeg snakker med på nett osv (altså nettdatingsider) skulle man jo tro var ute etter noe annet enn en fuck friend. å jeg legger meg aldri ned på rygg eller what ever før jeg er trygg på at det kan bli seriøst....
Tibbie Skrevet 11. juni 2013 #9 Skrevet 11. juni 2013 Ja, på byen er det ikke bra menn. De beste er på hjemmefester Jeg tror også på ekte kjærlighet, men i motsetning til deg er jeg dritredd for å finne den nå. Vil gjerne "rase fra meg" før mr. drømmemann dukker opp Tror heller ikke du finner de beste mennene på nettdating. Hva om du melder deg inn i en organisasjon eller noe? 1
Gjest HappyWaffle Skrevet 11. juni 2013 #10 Skrevet 11. juni 2013 er ikke så mye organisasjoner her at det gjør noe. ikke som jeg bryr meg om hvertfall, å må jo nesten ha interesse for det å har vært samboer med en jeg traff på nettet så jeg mister ikke troen på det. jeg føler at jeg har rast fra meg. har blitt fort voksen og klar for å ta det litt mer med ro
NorAnnie Skrevet 11. juni 2013 #11 Skrevet 11. juni 2013 takk!! du boosta troen min på å finne noen kanskje jeg rett og slett bare skal slutte å lete men vanskelig når man savner å ha noen i sofaen sammen med seg om kveldene Trust me, jeg lengta etter noen i sofaen jeg å Sånn jeg følte det var jeg deppa og trist å tenkte mye på det hele tiden! Men tenk på alt annet som er positivt, en dag dukker han opp, det er jeg sikker på
Gjest HappyWaffle Skrevet 11. juni 2013 #12 Skrevet 11. juni 2013 Trust me, jeg lengta etter noen i sofaen jeg å Sånn jeg følte det var jeg deppa og trist å tenkte mye på det hele tiden! Men tenk på alt annet som er positivt, en dag dukker han opp, det er jeg sikker på ja jeg er jo fortsatt ung så har jo god tid. men hadde vært så deilig å ha noen å dele ting med. på en annen måte enn man kan med venner. den nærheten man har med en kjæreste kan jo ikke sammenlignes med noe
Gjest Svampebob1 Skrevet 12. juni 2013 #13 Skrevet 12. juni 2013 Hehe, jeg følte det på samme måte som deg! Og til slutt gadd jeg ikke mer, så slutta å lete! jeg fikk tilbud om skoleplass laaaangt unna, og flytta dit! Så jeg begynte på nytt og lete, og da jeg så og si ga opp så ble jeg kjent med kjæresten min. vi har vært sammen nå i 9 mnd snart! de fins, bare slutt å let Ikke dra på byen btw, det er kun et "find-a-fuck" sted! Sånn helt logisk sett, så vet du vel det at hvis man slutter å lete, så blir det også færre sjanser til å faktisk finne noen? Jeg tror det at grunnen til at noen finner noen når de slutter å lete, er fordi de kanskje er mer avslappet rundt dette. Når man gir litt f*** og tar det som det kommer, så virker det mer tiltrekkende og man ekskluderer ikke folk så lett. Ellers tenker jeg at det er fortsatt viktig å være der ute og ha det gøy og bli kjent med folk. 2
-Fiona- Skrevet 12. juni 2013 #14 Skrevet 12. juni 2013 Sånn helt logisk sett, så vet du vel det at hvis man slutter å lete, så blir det også færre sjanser til å faktisk finne noen? Jeg tror det at grunnen til at noen finner noen når de slutter å lete, er fordi de kanskje er mer avslappet rundt dette. Når man gir litt f*** og tar det som det kommer, så virker det mer tiltrekkende og man ekskluderer ikke folk så lett. Ellers tenker jeg at det er fortsatt viktig å være der ute og ha det gøy og bli kjent med folk. Nettopp. Tror også det er viktig at man har et avslappet forhold til det å være alene. Den der letingen kan fort bli en form for desperat jakt..
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2013 #15 Skrevet 12. juni 2013 Det blir bedre når du blir litt eldre. For jeg antar disse gutta er rundt din alder. Og første halvdel av 20 åra er gutta ekstremt umodne stort sett. Selv om det finnes hederlige unntak Anonymous poster hash: 7c695...d95
Gjest Niema Skrevet 12. juni 2013 #16 Skrevet 12. juni 2013 Det er litt tullete å si at alle på byen er useriøse. Jeg drar gjerne på byen i blant, og jeg ver veldig seriøs. Ikke den eneste vil jeg tro.
Hoppetaujenta Skrevet 12. juni 2013 #17 Skrevet 12. juni 2013 Det er faktisk også min erfaring: slutt å lete...ikke tenk på temaet en gang. Gå i gang med å utvide venneflokken, meld deg på kurs, eller bare ta ting med ro og kos deg med de eksisterende vennene i din singeltilværelse. Det høres kanskje litt dumt ut men; "når du minst venter det, så kommer det til å skje noe på den fronten". ...og så sier du kanskje etter en stund, ts, at: "jammen det skjer jo ikke noe jo!" ...og DA sier jeg at: "jammen du har jo ikke sluttet å tenke på det jo, slik du skulle!" Så da vet du akkurat hva du skal gjøre med den saken, ikke sant? 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2013 #19 Skrevet 13. juni 2013 Synes det er mange som er kjappe til å si "slutt å tenk på det, så dukker det opp noen". Noe sånt er jo umulig. Det går perioder for meg hvor jeg ikke tenker på det, men plutselig en kveld så dukker tankene opp igjen. Noen ganger holder det at jeg ser en attraktiv jente, eller blir kjent med ei så begynner jeg å tenke "henne hadde sikkert vært en fin kjæreste". Anonymous poster hash: 30ab6...e38 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå