AnonymBruker Skrevet 11. juni 2013 #1 Skrevet 11. juni 2013 Har alle det her? Synes det er rart at noen har det! Så trist at man må ha det som "løsning" om en er singel...Hvorfor ikke bare prøve igjen å finne noen å bli sammen med der dere slår dere til ro? Hvorfor hoppe att og frem og "bruke" hverandre midlertidig for puling! Jeg hetser ikke eller ser ned på noen av den grunn...Men lurer:) Anonymous poster hash: 37f5b...8e8 1
Gjest Eurodice Skrevet 11. juni 2013 #2 Skrevet 11. juni 2013 Jeg har ingen, har aldri hatt det heller.
#Sunrise Skrevet 11. juni 2013 #3 Skrevet 11. juni 2013 hvorfor slå seg til ro når man ikke vet hva man vil?
Chien Skrevet 11. juni 2013 #4 Skrevet 11. juni 2013 Folk er forskjellige. Noen ønsker kanskje i et fast forhold og det som det innebærer. Å være i et forhold er jo ikke bare å ha sex, men å forplikte seg ganske mye til en annen person. Det innebærer blant annet at man skal være trofast, man skal være omtenksom og ta vare på den andre partneren. Og det setter krav til at man bl.a. skal møtes ofte, gjøre ting sammen, kanskje møte hverandres venner og familie, etc. Det er mange flere normer i et forhold. Er man derimot bare "pulevenner" kan man jo bare ha sexen, og slippe unna de alle forpliktelsene. Har ikke veldig mye erfaring med dette selv, men det kan se ut som at det er både fordeler og ulemper ved begge deler. Og som jeg sier, folk er forskjellige, så folk får finne den løsningen som passer best for de! Så lenge begge parter er enige om intensjonene, så er det vel OK.
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2013 #5 Skrevet 11. juni 2013 Jeg har det ikke. Lengre. Og det er som en mini-variant av et forhold, så på single og ensomme dager kan det være bedre enn ingenting.Men med pulevenner går det som regel til et punkt hvor det er bedre å være alene enn i et dårlig selskap. Anonymous poster hash: 9e9dc...d56
Cordelia Skrevet 11. juni 2013 #6 Skrevet 11. juni 2013 (endret) Og hvorfor i all verden skal man absolutt slå seg til ro? Det er da hundre ganger bedre å ha en fast seksuell relasjon enn å fly rundt på ONS hele tida. Folk snakker så ned om slike seksuelle forhold, på samme tid som de ikke trekker på skuldrene en gang av kjærlighetsløse samboerskap/ekteskap. Nei, der skal man bli av plikt, gitt! Forskjellige mennesker, forskjellige livsvalg! Man skal ikke hoppe inne i et forhold med den første og beste bare fordi man ikke tåler å være alene. Om man velger å ha en annen relasjon/elsker imens, så versågod. Endret 11. juni 2013 av Cordelia 1
Gjest Gjest Skrevet 11. juni 2013 #7 Skrevet 11. juni 2013 Jeg har aldri hatt det og kunne aldri hatt det. Jeg skyr uforpliktende seg og ser ned på dem som har det. Jeg sier det ikke høyt da, men slike kvinner vil aldri være noe for meg. Nå er jeg så gammel at jeg har vokst fra uforpliktende sex. Folk får leve som de vil, men de vil aldri bli aktuelle partnere for meg.
Gjest.22 Skrevet 11. juni 2013 #8 Skrevet 11. juni 2013 Har alle det her? Nei, ikke alle som har det. Synes det er rart at noen har det! Så trist at man må ha det som "løsning" om en er singel...Hvorfor ikke bare prøve igjen å finne noen å bli sammen med der dere slår dere til ro? Hvorfor er det rart? Man har ikke det nødvendigvis som en "løsning", men fordi man rett og slett ikke er på utkikk etter et forhold, altså ute etter å binde seg. Hvorfor hoppe att og frem og "bruke" hverandre midlertidig for puling! Hvorfor ikke? Det er jo opp til hver og en om hva man er på utkikk etter, etter å ha vært i et samboerforhold på 4 år er ikke jeg på utkikk etter å hoppe i et nytt forhold med en gang, leve livet, unngå drama, rett og slett ha det gøy uten noen bekymringer, gjøre det JEG vil gjøre .Anonymous poster hash: 37f5b...8e8 1
Gjest anonym Skrevet 11. juni 2013 #9 Skrevet 11. juni 2013 Har heller aldri skjønt greia med det. Føler at folk som har det, er mindre kresne enn andre. De tar liksom til takke med en / ei, istedenfor å være alene til de treffer han/hun de vil satse på! Kunne aldri hatt sex med en jeg ikke har følelser for.
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2013 #10 Skrevet 11. juni 2013 Jeg synes det er tristere at folk går inn i forhold uten de rette følelsene, bare for å få seg en fast sexpartner. Anonymous poster hash: ee661...80b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå