AnonymBruker Skrevet 11. juni 2013 #1 Skrevet 11. juni 2013 Har sett at det ofte har komt opp.. "Stian føler seg glad" Hvordan gjør man dette? Anonymous poster hash: 98bed...b8f
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2013 #2 Skrevet 11. juni 2013 Du må endre facebooken din til engelsk Deretter bare klikker du i den ruta hvor du vanligvis skriver statuser. Der ser du at det er en ekstra greie, hvor du kan velge følelser. Anonymous poster hash: c7af7...6b2
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2013 #3 Skrevet 11. juni 2013 jeg døde da jeg så den !Frank føler seg trygg" . hahaha jeg er lett å underholde Anonymous poster hash: 9c52f...940
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2013 #4 Skrevet 11. juni 2013 Du må endre facebooken din til engelsk Deretter bare klikker du i den ruta hvor du vanligvis skriver statuser. Der ser du at det er en ekstra greie, hvor du kan velge følelser. Anonymous poster hash: c7af7...6b2 Tusen takk! Anonymous poster hash: 1c682...5f9
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2013 #5 Skrevet 12. juni 2013 Det der er skikkelig teit når man er på facebook-appen på telefonen. Min facebook der er på norsk, og når noen har brukt en slik "følelses-status" så ser man ikke på den appen at det faktisk er den funksjonen. Det ser bare ut som vanlig tekst + at det er oversatt til norsk Ser bare ut som noen har skrevet en vanlig status og så bak statusen skrevet "følte seg forarget". LOL. Anonymous poster hash: 579ba...8a3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå