Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har "holdt på" med en mann i noen måneder nå. Det har aldri blitt noe seriøst. Vi har aldri snakket om å gå inn i noe forhold siden vi alltid har visst at han flytter. Vi har ikke vært bare FFs, men vi har på en måte blitt venner som har sex i tillegg - vi gjør altså andre ting før og etter sex, som å henge sammen, spise, ta fester osv.

Men nå nærmer det seg flyttedatoen og jeg har egentlig vært mindre med ham de siste ukene enn før pga dette. Jeg har ikke falt for ham og det skal jeg heller aldri gjøre. Men som en venn (og kanskje noe mer) har jeg blitt mer og mer glad i ham med tiden som har gått siden jeg ble nærmere kjent med ham, såklart.

Og nå er da spørsmålet kommet opp, om jeg skal takke ja til en siste kveld med ham eller ikke. Det er enda litt over en uke til jeg stikker, men har har invitert meg på å henge sammen og "the usual", som alltid ender i senga. Det har vært en good run og jeg har alltid sagt at dette bare blir et bra minne å se tilbake på, fordi jeg vet at det aldri blir noe mer. Så med det i bakhodet har jeg holdt hodet kaldt. Men nå klarer jeg ikke bestemme meg for hva som er best: om jeg bare skal holde meg unna og flytte vekk, eller om jeg skal ha en siste helaften med ham for å runde av det hele og avslutte det på en god måte. Er sistnevnte fryktelig dumt? Om noen måneder har jeg gått videre uansett, og da er minnene gode likevel, men frem til da - vil det være vanskeligere å slutte å bry seg om en god "venn" hvis jeg gjentar dette nå en siste gang?

Og jeg skjønner at dette kan for mange virke veldig dumt. Dere vil kanskje si "det er veldig individuelt", "det kommer an på historien din", "du kjenner deg selv best". Men jeg har ikke nok erfaring med slike ting til å vite hvordan jeg reagerer. Jeg er en kald type, har veldig angst for nærhet og har derfor alltid bare holdt meg til flørter og aldri hatt noe seriøst forhold pga det, så jeg vet heller ikke hvordan jeg takler det å "gå ut av et forhold" - hvis dette kan sammenlignes med det på en måte.

Veldig rotete, men kanskje noen skjønte hva jeg ville frem til.

Anonymous poster hash: 03683...300
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

TS igjen. *jeg flytter, skal det stå i første avsnitt.

Anonymous poster hash: 03683...300
Gjest Gjest
Skrevet

My 2 cents? Jeg angrer, og kommer nok til å angre så lenge jeg lever, på at jeg ikke gjorde noe lignende en gang. Fikk aldri anledning, og ting ble aldri ordentlig avsluttet. Dette er nå to år siden, og jeg tenker fortsatt på han daglig.

Men det er godt mulig situasjonen er vidt forskjellig. Han er en av svært få jeg har stolt på, og sluppet nær, og det å miste han var siste strået. Etter det har jeg sluttet knytte meg til folk. Så sånn sett var det kanskje like greit.

Gjest anonym
Skrevet

My 2 cents? Jeg angrer, og kommer nok til å angre så lenge jeg lever, på at jeg ikke gjorde noe lignende en gang. Fikk aldri anledning, og ting ble aldri ordentlig avsluttet. Dette er nå to år siden, og jeg tenker fortsatt på han daglig.

Men det er godt mulig situasjonen er vidt forskjellig. Han er en av svært få jeg har stolt på, og sluppet nær, og det å miste han var siste strået. Etter det har jeg sluttet knytte meg til folk. Så sånn sett var det kanskje like greit.

Hvorfor tar du ikke kontakt med han igjen? Livet er kort, det er aldri for seint!

Gjest heihade
Skrevet (endret)

Det er nettopp noe sånt jeg frykter skal skje. Jeg vet bare ikke om jeg vil sitte igjen med mest anger om jeg bestemmer meg for å møte ham en siste gang eller om det blir verst om jeg lar være..

- TS (ingen vits i å være anonym, har ikke poste tnoe særlig uansett)

Endret av heihade
Gjest guest
Skrevet

Altså ... Det er bedre å angre på noe du har gjort, enn noe du aldri gjorde. Virkelig. Alt ordn se

Gjest Gjest
Skrevet

Hvorfor tar du ikke kontakt med han igjen? Livet er kort, det er aldri for seint!

Han er i et forhold nå, og jeg brukte 6 måneder på å få igang igjen kontakten etter vi begynte gli fra hverandre. Han er også sterkt psykisk syk, og jeg ser det som best for han at jeg lar han være. Han vet hvor jeg er, og sannsynligvis tar han kontakt av seg selv om noen år.

Det er nettopp noe sånt jeg frykter skal skje. Jeg vet bare ikke om jeg vil sitte igjen med mest anger om jeg bestemmer meg for å møte ham en siste gang eller om det blir verst om jeg lar være..

- TS (ingen vits i å være anonym, har ikke poste tnoe særlig uansett)

Siste gang? Dere er, som jeg ser det, venner. Ting endres når avstand er i bildet, men det behøver ikke være et absolutt adjø. Min nærmeste venn er det 3 år siden jeg sist så, og det er sannsynlig at det tar 1-2 år til før vi er på samme kontinent igjen. Det går seg til.

Skrevet

Høres ut som en fin plan for meg, men kan jo hende akkurat denne "siste gangen" vil få noen følelser til å blusse opp som du absolutt ikke vil ha nå som du flytter..

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...